7

151 13 0
                                    

Skotas papildė:.
-Tavo akys atspindi tai, kokias galias valdai. Tarkim mano akys maišytos su mėlynu, skaidriu ir raudonu. Tai reiškia, kad aš valdau ugnį, vandenį ir orą, bet aš neesu mutantas nes nevaldau, nei žemės, nei CHI. O tavo akys... -įdėmiai pasižiūrėjo į mano nieko neišsiskiriančiais akis.-Tavo akys maišytos su mėlynu, raudonu, skaidriu ir rudu... O dieve! Tu... Tu mutantė! Demonė!

Dani nunarino galva, o Aš žiūrėjau į jį nieko nesuprasdama. O dieve ne! Aš mutantė! O Jėzzz!

"Kam tas sarkazmas"- paklausė moteriškas balsas mano galvoje.

Na net nežinau... Ir beje ar aš išprotėjau, kad kalbuos su savimi?

"Kvaile, kalbies ne su savimi, o su manimi. Ir beje aš Dequin. Hinai jau žino, kad tu egzistuoji, bet kol kas nieko nedaro, todėl pasiuntė mane - demone."

Aš rimtai išprotėjau... Bet ne esmė. Išprotėjus jau seniai esu.
-Danielle? Gali padėti sužinoti daugiau?- ji papurtė galva į šalis lyg sakydama "ne", bet davė vizitine. Ant jos buvo užrašyta "Railis Smitas - privatus stichijų mokytojas galintis papasakoti viską apie stichijas."
Pakėlus akis nemačiau nei Skoto nei Danielle's.
Nusprendžiau grįžti namo. Juk vis tiek nebuvo ką vienai lauke veikti, o svarbiausia nebuvo noro, nes nebuvo nei Dani nei Skoto.
Grįžus namo mane apipylė klausimais visi išskyrus Jim. Jis tikrai kažkoks keistas pastaruoju metu. Nekreipdama dėmesio į draugus prasibroviau pro juos ir nuėjau tiesiai į savo kambarį.
Kritau į lovą ir galvojau ką nuveikti. Į galvą šmėstelėjo žodis. Dequin. Susikaupiau ir paklausiau mintyse:

"Dequin ar tu čia?"

"Tai ne Žinok į vienaragių šalį iškeliavau"-jos sarkazmas liepos pro kraštus.

"Gal gali papasakoti apie galias?"-paprašiau.

"Ko neeini pas Raili? Juk jis gali tau viska papasakoti!"-ji buvo įpykusi. Bet juk aš nieko blogo nepadariau.

"Dequin... Kas yra? Juk aš nieko blogo nepadariau! Gali pasakyti man vis tiek niekam nesakysiu."-šyptelėjau.-"Nes mane palaikys beprote."

"Na nieko tiesiog Hinai liepė tupėti tavo galvoje kol kažką sugalvos"-galėjau jausti, kad ji liūdnai šypteli. "Bet manau, kad jie jau pamiršo apie tai... Ir beje sugalvojau ką veikti!"

Srr kad dalis yra neįdomi😑
~Gabayja

IšrinktojiWhere stories live. Discover now