**Andrea pov**
Eidama namo spardžiau akmenukus ir galvojau.Kaip man paimti tą knygą? Ir kodėl Dequin taip išsigando arba net nustebo, kai mano akys tapo pilkos?... Ir iš vis kas Aš esu?
Mano galvoje sklandė klausimai lyg paukščiai sulaužytais sparnais... Na ir kodėl būtent man Demonės mutantės kuri atceit išgelbės pasaulį likimas? Galbūt Dequin atsakys į mano klausimus, bet... mažai tikėtina... Nebent Danielle atsakytų į šiuos klausimus. Bet kadangi mes kaip ir susipykusios... Tai irgi mažai tikėtina. Na, pabandyti verta!
Pasiėmiau Danielle's vizitine ir paskambinau jai:
(A - Andrea D- Danielle)
D Būrėja Danielle klauso
A Laba diena būrėja Danielle
D Gerai... Ar mes pažįstamos?
A Taip, tikrai pažįstamos. Viena kart buvau pas jus ir man davėt savo vizitinę ir... Aš norėčiau susitikti.
D Gerai, ateikit į kavinę prie BigBeno 5pm
A Ačiū viso geroKeista, kad ji manęs neatpažino...
Okey... Dabar 4pm... Reik ruoštis!
Greit persirengiau į džinsinius, plėšytus šortukus ir bambos nesiekenčius marškinėlius. Apsiaviau savo mėgstamiausias basutes su platformą. Ir Užsidėjau akinius nuo saulės. Vis gi vasara, saulė šviečia... Puiku!
Greitu žingsniu patraukiau į kavinę.
Pamačiau ateinančią Dani. Nulenkiau galvą, kad nesimatytu veido ir pamojau jai.
-A-Atleisk, kad šiek tiek vėluoju,-uždususi pasakė ji.
Pakėliau į ją savo maišytas akis.
-An-Andrea?!- ji nustebo.-Ką tu čia veiki? Jei atsakymas bus: taigi susiskambinom... Tai aš tave nudėsiu! Per tave turėjau... -ji staigiai užsičiaupė.
-Ką per mane turėjai?-primerkiau akis.
-Gerai jau gerai... Turėjau atidėti pasimatymą su Skotu,-atsiduso.
Mano akys išsiplėtė, o lūpos suformavo "pedo Smile"
-Nežiūrėk taip į mane!-suklykė ji.
Paleičiau veido mimika iš kvailos į rimtą.
-Tai kaip čia jūs susimetėt?-paklausiau.
-Paprastai. Kai palikom tave ten skaityti Railio vizitinės jis man pasiūlė nueiti į restoraną. Viskas. Beje... Susipažinot su Railiu?
-Taip... Jis dabar moko mane valdyti stichijas ir CHI... Na, o paskui padės patekti į Zenlandija,-truktelėjau pečiais.
-Na, žiūriu greit mokais, bet ko mes čia plepam nereikšmingom temom eikim prie reikalo!
-Gerai turi, ne, tiesa sakant privalai...! Atsakyti į kelis, o gal keliolika klausimų. Taigi pirmas: mano antras sukūrėjas-Derekas paėmė, na čia gal tiktų žodis pavogė knygą. Ir gal žinai kaip man ją paimti arba... Gal bent girdėjai gandus ką jis ruošiasi daryt?
- Girdėjau.. Tik... Prisimink vieną dalyką... Netikėk net pačiais įtikinamiausiais gandais ! Na , o jei ką... Jis knygai nieko nesiruošia daryti. Bet ta knyga yra kaip masalas... Masalas privilioti tave Andrea.- ji atsiduso.- O kai privilios kažką darys, tiesiog dar neišsiaiškinau...
-Įdomu... Na gerai... Žodžiu antras klausimas. Žinai žmogų na... Ne žmogų su visiškai pilkomis akimis. Ir tos pilkos akys šviečiančios.
-Tai aišku! Tai...-ją pertraukė suskambėjas telefonas.-atleisk turiu lėkti. Susimatysime!Nu ir kodėl ant pačios įdomiausios vietos?! Argh!
Jau norėjau kažkam paskambinti, kad pasiimtų, bet... Tada Prisiminiau... Mano telefonas ir piniginė yra namie.
Lengviau atsikvėpiau pagalvojus, kad valgyti nieko neimiau.
Greitu žingsniu pasišalinau iš kavinės ir nutipenau namo.-O dieve jau aštuonios... Įdomu ar rytoji mokysiuos valdyti stichijas...-sumurmėjau pati sau.
Persirengiau ir atsiguliau į savo minkšta lovą.
Įdomu kas bus toje Zenlandijoje... Visi pasakoja, kad joje blogai... O aš manau tas drakonų armijas tiesiog reik prisijaukint, su magais susidraugauti. Ahh greičiau tas Railis mane mokintu...Nuomonių!
~Gabayja