5

150 15 0
                                    

Jau siekiau atidaryt duris, bet į kambarį įėjo Jim rėkiantis į telefoną. Nu aišku... Būtinai kažkas turi man sutrukdyti! Greitai pasislėpiau už spintelės ir klausiausi ką Jim šneką.
-Josh pakviesk bosą!- rėkė jis į telefoną.- Bose negaliu daugiau ištemti! Aš jaučiu CHI! Ji kito žmogaus ir tas žmogus  stiprėja! Aš nenoriu to sakyti, bet aš bijau... Bose? Boosee!? Blyn gaidys padėjo ragelį...-pasakė tai ir išėjo.
Išėjau iš jo kambario mąstydama. Po velniais ką aš ką tik išgirdau?! Kokia dar CHI!? Okey šiandien nuotykių man pakaks.
Nuėjau į savo kambarį ir kritau lovon. Nieko taip ir neveikdama užmigau.
Sapnavau Danielle's žodžius:
" Negerai, negerai... Setas užmigdė ne tik tavo galias, bet dar ir atmintį... Negerai, negerai..." ryte pabudau nusiteikus rimtai. Man nepatiko, kad Danielle šnekėjo apie kažkokį Setą kuris užmigdė mano atmintį ir galias kurių aš turbūt neturiu. Nes tai būtų gryniausia nesamonė! Na, kad ir kaip ten būtų reik susiekt su tamsiaplauke.
Pasiėmiau vizitine ir paskambinau Danielle'i.
(D-Danielle H-Heile)
D bureja Danielle klauso.
H Sveika čia Heile.
D Jokios Heiles nepažystu!
H Tau žinoma kaip Andrea Russett.
D Ajj *nusijuokia* Taigi norėtum susitikt?
H Amm jo!
D Gerai... Būk pasiruošus po 30 minučių. Aš pasiimsiu tave, nes važiuosim į mano namus.

Padėjau ragelį ir suskubau ruoštis. Balta maikutė prigludo prie mano kūno, o džinsinės tamprės išryškino kojas. Šviesiai rudi batai gerai atitiko mano stilių.
Išėjau į lauką ir dairiausi Danielle's automobilio. Į kiemą įsuko baltas JAGUARAS. Iš jo išlipo tamsiaplaukė. Ji atrodė pribloškiamai! Raudona, gan aptemta suknelė puikiai derėjo su jos rudais plaukais. O ilgas, dailias kojas puošė juodos basutės be kulno.
-Sveika,-pasisveikinau.
-Nu aš tai sveika, o tu?-pasižiūrejau į ją 'poker face'.
-Kaip ir,-nusijuokiau- tai važiuojam?
-Butinai- nusišypsojo ji.
*Dani namuose*
Tai buvo mažas, bet jaukus butukas. Dani paklausė:
-Norėsi kavos ar arbatos?
-Arbatos.
Kai Dani atnešė arbatos, nieko nelaukusi ėjo prie reikalo:
-Na nuo ko man pradėti?
-Ahhh žinau, kad tai nesamonė, bet kodėl draugė sako, kad mano akyse galima pamatyti praeiti, dabarti ir ateiti? Ir iš vis ar tai tiesa?-paklausiau.
-Na kaip žinai tavo akys maišytos, todėl, kad tu turi daugiau nei viena galia. Paprasti žmonės gali matyti tavo akyse savo praeiti, dabarti, ateiti, bet jei labai nori gali pamatyti ir kito žmogaus. Ir jo... Tai yra tiesa.-pasakojo Danielle.
-Na tarkim patikėjau. O dabar atsakyk į dar vieną klausimą.
-Kokį, kokį?-susidomėjo Dani.
-Kas yra CHI?

Neilgas skyrius todel, kad nenorėjau visko išduoti. Muhahaha.
P.S. pasistengsiu, kad skyrių būtų bent 25
Ačiū, kad skaitot :* Vote
~Gabayja

IšrinktojiWhere stories live. Discover now