"Jongin..."ကၽြန္ေတာ့္ အသံေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္ေနေသာ အတန္းေပါက္ဝဆီသို႔ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေသာ baekhyun က...
" ဟင္...Se...Sehun??"
အတန္းေပါက္ဝကေနသူတို႔ရွိရာသို႔တျဖည္းျဖည္းေလွ်ာက္လာ ေသာ jongin ႏွင့္ကားပါကင္မွာေတြ႕ခဲ့ေသာ အရပ္ရွည္ရွည္ အသားျဖဴ ျဖဴနဲ႔ေကာင္ေလးက...မတ္ တပ္ရပ္ႀကီးေၾကာင္ေငးေနေသာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ baekhyun ေရွ႕တြင္ရပ္လိုက္ကာ baekhyun ကိုၾကည့္၍...
"Baekhyunnie...??" ထိုအသားျဖဴျဖဴ ေကာင္ေလးက baekhyun ကို ေမးလိုက္ျခင္းပင္...
"Sehun...Omo...sehunnie...တကယ္ပဲ မင္းကို...ဟုတ္တယ္ ...ငါ မင္းရဲ႕ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းႀကီး Byun Baekhyun ...မွတ္မိလို႔ေတာ္ေသးတာ ေပါ့"ေျပာရင္း ေကာင္ေလးကိုေျပးဖက္လိုက္ေသာ baekhyun ကို...
"Omona ...my chingu baekhyunnie~ ငါကမင္းကို ဘယ္မမွတ္မိဘဲ ေနမလဲ...မွတ္မိတာေပါ့ ဘယ္ေနရာ ေရာက္ေရာက္မွတ္မိတယ္ ...ေနာ္" ေျပာကာ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ လံုးေနေအာင္ ဖတ္ထားၾကေသာ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ ကိုကၽြန္ေတာ္သာမက အတန္းထဲမွ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ တခ်ိဳ႕ကလည္း စပ္စုသလို ေလ့လာေနၾကသည္။
baekhyun တို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုၾကည့္ေနရင္း မွ႐ုတ္တရပ္ ကၽြန္ေတာ္ သတိရလို႔ သူတို႔ေဘးကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့...ကၽြန္ေတာ့္ကို ေငးၾကည့္ေနတဲ့...သူ...
jongin...
သူ႔အၾကည့္စူးစူး ေၾကာင့္ ႐ုတ္တရပ္ျမန္လာ ေသာ ရင္ခုန္သံနဲ႔ႏွင့္ အတူ ေျပာစရာစကားေတြလည္း လည္ ေခ်ာင္းဝမွာပဲ ေပ်ာက္ဆံုးသြားတယ္...မေတြ႕တာၾကာၿပီ ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ခ်စ္လွစြာ ေသာ jongin က ပိုၿပီးရင့္က်က္လာပံုေပၚပင္မယ့္ အရင္တုန္းကအတိုင္း ေခ်ာေမာခန္႔ညားေနဆဲပါ...
"ေဟး...kyungsoo မေတြ႕တာေတာင္ျကာၿပီေနာ္ ..."
သူ႔ကို ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေငးၾကည့္ေနမိမွန္းမသိ...သူ႔ အသံၾကားမွ ကၽြန္ေတာ္လည္း အသိျပန္ဝင္လာ ၿပီး ...
"ah...inn...ဟုတ္တယ္ေနာ္...မေတြ႕တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီ" သူ႔ဆီမွအၾကည့္လႊဲ ကာ ေခါင္ငံုၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ေျဖလိုက္ ရင္း...ေရခဲတုန္းလို တျဖည္းျဖည္းေအးစက္လာေသာ ကၽြန္ေတာ့္ လက္ႏွစ္ဖက္ကို မသိမသာ ဆုပ္နယ္ေနမိသည္။
YOU ARE READING
~ခ်စ္ျခင္းေစရာ~
FanfictionKaiSoo ❤️ Yaoi ❤️ Main pair-KaiSoo Side pair-kaihun Kai (Kim jong in), Do Kyung Soo,Oh Sehun... Other EXO members...