အရသာရွိတဲ့အစားေတြ စားေနေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ခံတြင္းထဲမွာ အရသာမေတြ႕မိဘူး ...စိတ္ေတြကလည္းစားစရာမွာရွိမေနဘူး ...တစ္စံုတစ္ေယာက္ရဲ႕ေနာက္ေက်ာေလးကပဲ ကၽြန္ေတာ့ အေတြးေတြထဲ တဝဲလည္လည္ ..."............"
မ်က္ႏွာေရွ႕မွ ႐ုတ္တရပ္ လႈပ္ရမ္းသြားေသာ တစ္စံုတစ္ရာေၾကာင့္ ေရွ႕ကိုၾကည့္မိေတာ့ Suho hyung ရဲ႕
လက္တစ္ဖက္က ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာေရွ႕မွာလႈပ္ရမ္းျပရင္း သတိထားမိေအာင္ လုပ္ေနခ်င္းသာ..."Miahnae hyung...တစ္ခုခု ေျပာလိုက္ေသးတာလား?
ကၽြန္ေတာ္မၾကားလိုက္လို႔ ...""အင္း...Kyungsoo က မစားဘဲ ငူငူႀကီးထိုင္ေနလို႔ ေန မ်ားမေကာင္းလို႔လားလို႔ Hyung ကေမးေနတာ ..."
"မဟုတ္ပါဘူး...ကၽြန္ေတာ္ေနေကာင္းပါတယ္ Hyung...ဒီအတိုင္း ...Miahnae ..."
Suho Hyung ကအသာျပံဳးရင္း ...
"ေတာင္းပန္စရာမလိုပါဘူး Kyungsoo ရဲ႕ ...Hyung ကဒီအတိုင္းေမးၾကည့္တာပါ ...Kyungsoo အဆင္ေျပတယ္ ဆိုရပါတယ္ ..."
ကၽြန္ေတာ္ Hyung ကိုအသာျပံဳးျပၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔စားပြဲက ျပန္လည္တိတ္ဆိတ္သြားျပန္တယ္...
"ဒါနဲ႔ေလ ..."
Hyung ရဲ႕ အေမးေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ ေမာ့ၾကည့္လိုက္
ၿပီး ..."Nae ?..."
"ခုနက Kyungsoo အိမ္ေရွ႕မွာ ေတြ႕လိုက္တဲ့တစ္ေယာက္က ...Kai မဟုတ္လား ?..."
Hyung ကဘယ္လိုလုပ္ ...
"Ah...Nae ..."
"အင္း ... Hyung သူမ်ားကိစၥေတြမွာ ပါေလရာ ဝင္လုပ္တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး ဒါေပမယ့္ ေလ ... Soo သူ႔အ
ေပၚ စိတ္ရွိေနေသးတယ္မလား ... အဲ့တာနဲ႔မ်ား ဘာလို႔
ဘာမွမျဖစ္သလိုမ်ိဳး ဟန္ေဆာင္ေနရတာလဲ?... ""............"
"Kyungsoo ... ကိုယ့္ကို ကိုယ္လိမ္ညာရတာ မပင္ပန္းဘူးလား ?..."
"ဘယ္လို ?.. Hyung ... ကၽြန္ေတာ္ ကဘာကို လိမ္ညာေနလို႔လဲ ? ... ကၽြန္ေတာ္မလိမ္ညာပါဘူး ... သူ႔ကိုေမ့ဖို႔ပဲ ႀကိဳးစားေနတာပါ ... "
"Kyungsoo ရဲ႕ အဲ့လိုပံုကိုျမင္ရတာ ... Hyung ရင္နာတယ္ ... "
Suho Hyung က သက္ျပင္းတစ္လ်က္ခ်ရင္း ...
YOU ARE READING
~ခ်စ္ျခင္းေစရာ~
FanfictionKaiSoo ❤️ Yaoi ❤️ Main pair-KaiSoo Side pair-kaihun Kai (Kim jong in), Do Kyung Soo,Oh Sehun... Other EXO members...