Ep-17

3.2K 290 23
                                    

        "ငါ...ငါမင္းကို ခ်စ္ေနေသးတယ္...Kyungsoo"
        ~~~~~~            ~~~~~~            ~~~~~~

        ကၽြန္ေတာ့္နားထဲမွာ အထပ္ထပ္ၾကားေယာင္ေနတဲ့ ဒီစကား...

        ကၽြန္ေတာ္ၾကားခဲ့တာအိမ္မက္လား...တကယ္လားဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ေသ ေသခ်ာခ်ာ မကြဲျပားေပမယ့္...ေသခ်ာတာကေတာ့ နားနဲ႔စက္စက္ၾကားလိုက္တာပါ...ကၽြန္ေတာ္နားထဲမွာ ခုထိပဲ့တင္ထပ္ေနတုန္းပဲ...

        မေန႔က project ကိစၥၿပီးလို႔ျပန္လာကတည္းကေန တစ္ညလံုး နားထဲၾကားေယာင္ေနမိတာ ဒီေန႔မနက္ အခုအတန္းထဲမွာ ထိုင္ေနသည္အထိ...

        ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ေနရာမွ Jongin ခံုဘက္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့...Sehun နဲ႔ စကားေျပာေနတယ့္သူ႔ပံုစံကရယ္ရယ္ေမာေမာနဲ႔ ...ဘာမွ ျဖစ္မေနသလိုပဲ...

        သူ႔ပံုစံေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာေဝေဝဝါးဝါးျဖစ္ေနမိတယ္...ကၽြန္ေတာ္ေၾကာက္မိတယ္ေလ...မေန႔က ကၽြန္ေတာ္ၾကားခဲ့တာ အမွန္မဟုတ္မွာကို...

        "Kyungsoo~ah...Soo~ah...Soo...Yahh!!!Do Kyungsoo!!!"

        ႐ုတ္တရပ္ႀကီး ၾကားလိုက္ရေသာ ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ေၾကာင့္ Jongin တို႔ဆီမွ အၾကည့္လြဲ၍ ကၽြန္ေတာ့္ေဘးကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို လက္ပိုက္ၿပီးၾကည့္ေနေသာ Baekhyun...

        "Miahnae...ငါမၾကားလိုက္လို႔...ဘာေျပာမလို႔လဲ..."

        Baekhyun က သက္ျပင္းအသာခ်ရင္း...

        "Soo...မင္းေနမေကာင္းဘူးလား?...မနက္ကေက်ာင္းစေရာက္ကတည္းက ေငးေငးငိုင္ငိုင္နဲ႔...ငါေခၚေနတာလဲၾကာၿပီ..."

        "Miah ...ငါသိပ္ေနမေကာင္းလို႔ပါ...ေျပာေလ...ဘာေျပာမလို႔လဲ..."

        "Project ကေနာက္အပတ္ထဲအၿပီးတင္ရမွာမလား?..."

        "အင္း...ဟုတ္တယ္..."

        "ဒါနဲ႔ေလ ...မေန႔က ငါတို႔ အဖြဲ႕ကို ႀကီးၾကပ္ေပးတဲ့ Senior အကိုႀကီးႏွစ္ေယာက္ကေလ အရမ္း စတိုင္က်တာပဲသိလား...ၿပီးေတာ့ သေဘာလည္းအရမ္းေကာင္းတယ္...မင္းတို႔ အဖြဲ႕က Senior ေတြေရာ ဘယ္လိုလဲ...သေဘာေကာင္းလား?..."

        ကၽြန္ေတာ္ Baekhyun ကို ၾကည့္၍ တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္ရင္း...

        "အင္း...အရမ္းသေဘာေကာင္းတဲ့ Senior ႀကီးႏွစ္ေယာက္နဲ႔ေလ..."

~ခ်စ္ျခင္းေစရာ~Where stories live. Discover now