Ep-14

2.8K 257 14
                                    

        ဆြယ္တာအက်ႌအဝါေလးႏွင့္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ အနက္ေရာင္ေလးတြဲဝတ္ထားတဲ့  မွန္ထဲမွ ျမင္ေနရေသာ ကၽြန္ေတာ့္ပံုရိပ္အား ၾကည့္၍ သေဘာက်စြာျပံဳးလိုက္မိသည္။ဒီေန႔ဘာကူညီရမယ္မွန္းေတာ့ မသိေပမယ့္ အကူအညီေတာင္းတုန္းက Jonginရဲ႕ခပ္ျပံဳးျပံဳး အမူအရာက ေကာင္းတာတစ္ခုခုကို ေဖာ္ျပေနသလိုပဲေလ...

        ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါေလ...Jongin ပဲဟာကို အကူအညီေတာင္းတဲ့ သူက...ေကာင္းတဲ့ကိစၥပဲျဖစ္ျဖစ္...ဆိုးတဲ့ကိစၥပဲျဖစ္ျဖစ္ကူညီေပးရမွာပဲ...ႀကိဳၿပီးေတာင္ရင္ခုန္မိတယ္...ကူညီေပးရမွာကို...ဘာေတြမ်ားကူညီရမွာပါလိမ့္?...

      ကၽြန္ေတာ္ လက္မွာအဆင့္သင့္ပတ္ထားေသာနာရီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ 9:30...သူလာေခၚမွာက 10:00...
ကၽြန္ေတာ္အေစာႀကီးျပင္ဆင္ၿပီးစီးေနတာပဲ...

        ကၽြန္ေတာ္ဧည့္ခန္းကဆိုဖာခံုေပၚမွာထိုင္ရင္း နာရီတၾကည့္ၾကည့္...

        9:35 AM...

        ေနာက္တစ္ခါ ထပ္ၾကည့္ေတာ့...

        9:40 AM...

        9:45 AM...

        ဒီေန႔မွ အခ်ိန္ေတြကုန္တာပဲေႏွးေနတာလား ကၽြန္ေတာ္ ပဲစိတ္ေလာေနတာလားမသိေတာ့ပါဘူး...နာရီလက္တံ ေရြ႕ေနတာကို အားမရဘူးရယ္...10:00 နာရီျမန္ျမန္ ထိုးပါေတာ့...

        "တင္း ေတာင္..."

        တံခါးBellသံေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္လက္မွ နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ 9:50...

        10:00မွ မထိုးေသးတာပဲ...Jongin ေတာ့မျဖစ္ႏိုင္ဘူး...ဘယ္သူမ်ားပါလိမ့္...

        ကၽြန္ေတာ္ တံခါး သြားဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့...

        "Annyeong ~~~"

        ကၽြန္ေတာ္အသက္႐ူမွားသြားတယ္...ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕မွာရွိေနတာ...လူလား?...Angel လား?...

        "Kyungsoo ..."

       ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္ႏွာေရွ႕မွ လက္တစ္ဖက္၏ လႈပ္ရွားမႈေတြ႕မွ ကၽြန္ေတာ္ သတိျပန္ဝင္လာခဲ့သည္။

       "Jongin..."

       ဟုတ္ပါတယ္...Shirtအက်ႌ အျဖဴေလးကိုဆြယ္တာ အက်ႌပန္းႏုေရာင္ေလးႏွင့္ ေအာက္ကဂ်င္းေဘာင္းဘီ အျဖဴေရာင္ေလးကိုတြဲဝတ္ထားၿပီး ေခ်ာကလတ္ေရာင္ ညိဳေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ ဆံပင္ေလးေတြကို အလယ္မက်တက်ခြဲထားသည္။အရင္က ႏွဖူးေပၚခ်ထားေသာ ဆံပင္ေလးေတြကို အခြဲေလးအတိုင္းေဘးကို ဘီးထားေသာ သူ႔ပံုစံအသစ္ကေလးက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အသက္႐ူသံေတြမွားသြားတဲ့ အဓိကအေၾကာင္းအရင္းပါ...Kim Jongin ...သူအရမ္းၿပီးျပည့္စံုလြန္းတယ္...

~ခ်စ္ျခင္းေစရာ~Where stories live. Discover now