"ငါ မင္းရဲ႕အနားေရာက္တိုင္း ဘာလို႔အၿမဲ ငါ့ခုန္သံေတြကို မထိန္းခ်ဳပ္ထားႏိုင္ရတာလည္း ဟင္...ငါဘာလို႔ ရင္ေတြ အရမ္းခုန္ေနမိတာလဲ...Wae?..."
သူေျပာလိုက္တဲ့စကားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ဆြံ့အသြားမိတယ္။ jongin ...သူက ကၽြန္ေတာ့္ကိုရင္ခုန္ေနေသးတယ္ေပါ့...
အဲ့ဒီအေတြးတစ္ခု နဲ႔တင္ပဲ ကၽြန္ေတာ့္ ဦးေႏွာဏ္ ထဲမွာ ေရာ ...ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားထဲမွာေရာ အလုပ္ေတြ ႐ူပ္ကုန္တယ္...ကၽြန္ေတာ္ဝမ္းသာသင့္ရဲ႕လား...
ကၽြန္ေတာ့္ခါးကို တင္းၾကပ္စြာဖတ္ထားတဲ့ သူ႔လက္ေတြ တစ္ျဖည္းျဖည္းေလ်ာ့ က်သြားတဲ့ အခါမွာေတာ့ ...သူ႔ခႏၶာကိုယ္ ကကၽြန္ေတာ့္အေပၚ တျဖည္းျဖည္း ၿပိဳလဲလာတယ္...
"Jongin...jongin...သတိထားဦးေလ..."
သူ႔ဆီမွဘာတံု႔ျပန္သံမွမၾကားရ...ခုနကအေကာင္းႀကီး
လမ္းေလွ်ာက္လာသည့္ သူက ခုက်မွ ဘယ္လိုျဖစ္
သြားတယ္မသိ...ေတာ္ေတာ္မူးေနသည့္ပံုေပၚသည္။"Jongin...ခ..ခဏ...ထဦးေလ အခန္းထဲလိုက္ပို႔ေပးမယ္..."
"...အင္း...ဟင္း..."
ကၽြန္ေတာ္ jongin ကို မႏိုင္မနင္းတြဲၿပီး အခန္းဆီသြားရန္ ဓာတ္ေလွခါးစီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ကိုမွီတြယ္ထားေသာ သူ႔ဆီမွ ဆိုဂ်ဴနံ့အျပင္ ...ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္သက္ခဲ့ရတဲ့ သူရဲ႕ ကိုယ္သင္းနံ့ေလး နဲ႔ နီးကပ္ေနေသာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕အေနအထား ကပါ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ခုန္သံေတြကိုအရွိန္တင္ေနသလိုပင္...
လူကိုအမ်ိဳးမ်ိဳးျပဳစားႏိုင္လြန္းပါလား jongin ရယ္
...ကၽြန္ေတာ္တို႔အထပ္ေရာက္ေတာ့ jongin ကို သူ႔အခန္းေရွ႕ ထိတြဲေခၚသြားရင္း ...
"Jongin ...အခန္းထဲဝင္ဖို႔ lock ဖြင့္ဖို႔ password ေျပာဦး...jongin..."
တြဲထားေသာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ ကို မွီျပီး အိပ္တစ္ဝက္ ျဖစ္ေနသာ jongin ဆီမွ ဘာစကားသံမွထြက္မလာ...
"ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ...အခန္းထဲ ပဲေခၚသြားလိုက္ ရမလား?..."
တစ္လမ္းလံုး ဒယိုင္းဒယိုင္ ႏွင့္ေလွ်ာက္ေနေသာ သူ႔ကို မလဲက်ေအာင္ မႏိုင္မနင္း တြဲလာေသာ ကၽြန္ေတာ္ ဒီထက္ပိုၿပီးမစဥ္းစားႏိုင္ေတာ့ ...jongin ကို ကၽြန္ေတာ့္အခန္းဆီသာတြဲေခၚလာလိုက္သည္။
YOU ARE READING
~ခ်စ္ျခင္းေစရာ~
FanfictionKaiSoo ❤️ Yaoi ❤️ Main pair-KaiSoo Side pair-kaihun Kai (Kim jong in), Do Kyung Soo,Oh Sehun... Other EXO members...