Mergând cu Megan mi-am adus aminte de faza în care i-am spus cuvântul,, om,,știu că e ciudat dar nu vreau ca liceul să știe ce sunt pentru că probabil vor începe să mă facă,, câine,, sau așa ceva...
-La ce te gândești?mă întreabă Megan
-La nimic...
-O haide,e ceva personal?
-Cam da...
-Ok,nu-i nimic, nu sunt chiar așa de bagăcioasa.
Ajungem în sala 6,acolo am eu Biologie cu domnul Beat.După ce terminam ora până să iasă careva din clasă directorul Blood anunță:,,Dragi elevi, cum bine știți peste două săptămâni este Ziua Lunii, așa că va-și ruga să ajutați la pregătirea sălii petrecerii,,
Ok.Ziua Lunii, ce? Ce e asta? Și de ce e așa important?
Merg la Megan și o întreb.
-Ziua Lunii, o, nu îți fă griji e doar o petrecere.îmi zice începând să râdă uitându-se la fața mea speriata.
Pe hol Megan se oprește lângă un alt băiat care o îmbrățișează.(Îl inșeala pe Dylan?)Atunci ea începe :
-El este fratele meu mai mare Derek.
-Tu ești Emma corect?
-Mda... De când mă cunoaște tot liceul?
-De când au aflat că un om învață aici, crede-mă, toți te știu.
-Derek.... spune Megan tragându-și o palmă peste față.
Deodată Dante și Raphael apar pe hol. Ei se îndreaptă spre noi.
-Aici erai, te căutăm ca nebunii pe hol, ce naiba faci?Avem repetiții! Ai uitat?
-Ăăă,nu...spune Derek în timp ce Dante îl ia de braț.
Megan începe să râdă, eu zâmbeam aproape începeam să râd.
-Nu mi-ai spus că fratele tău e în trupă.
-Scuze, și da el e celalalt chitaris al trupei.
-Dacă e și unul care cântă la pian electric mă spânzur.
-Nu, sunt numai ei patru.
-Și cum se numește trupa lor?
-În primul rand e trupa școlii și în al doilea rand trupa se numește,,The Bloodlines,,pentru că trebuia să aibă legătură cu liceul iar numele asta le-a plăcut mult.
-Hmm...Ia stai puțin, tu ești prietena cu cei din trupa din cauza fratelui tău?
-Poate...
Eu încep să râd, amândouă ne îndreptăm spre dulapurile noastre, norocul meu este ca dulapul ei e 600
Iar al meu 598, dulapurile sunt puse astfel :în partea dreapta numere impare și în stânga numere pare așa că dulapul meu e lângă al ei.Este pauza de la ora 10, deși aici prânzul este la ora 12 și pauza e de o ora, pauza aceasta este de 30 de minute. Mie îmi convine.
Pe hol ne întâlnim cu Dylan care normal că o sărută pe Megan. A-și putea face un film de dragoste numai filmând întâmplările dintre ei fără ca aceștia să știe. Jur!
În orice caz, Dylan ne împarte cate o broșură pe care scria Liceul Bloodline vs Liceul Black Blood. Era clar că vor avea un meci.
-Mâine aveți meci cu Liceul Black Blood?
-Din păcate da...zice Dylan suspinând a tristețe
-De ce e așa de rău?întreb eu
-Liceul Black Blood mereu câștiga la fotbal,baschet și hambal, Liceul Bloodline nu i-a învins niciodată, de fapt nici un liceu nu i-a învins...mă lămurește Megan
-Îmi pare rău...
-Pfff...mda, o să eșuăm dar nu putem da înapoi.
-Dylan, vom încerca, ști cum e,,Cine nu încearcă nu câștigă,,spuse un băiat din echipa de fotbal.
-Connor,ști bine că o să pierdem, las-o baltă și mulțumim de proverbul încurajator.
Deodată o fată într-un costum de majorete vine spre noi.
-Bună Mona, ce mai faci?
Mona este majoreta la acest liceu, ea e mai înaltă ca mine are parul șaten iar vârfurile blonde, are ochi verzi și un machiaj care îi scoate în evidență.
-Emma, ea e Mona, șefa majoretelor.
-Bună Emma.îmi spune ea în timp ce îmi analiza postura.
-Ce faci pe aici?o întreabă Dylan
-Păi... Nu sunt singura cu broșuri din școală.
Și îmi întinde unul doar mie. Ciudat că lui Megan nu i-a dat unul. După aceea și-a continuat drumul luând-o pe holul pe care am venit noi.Am analizat broșura,,Căutăm 3 noi majorete ale Liceului Bloodline,,
Poate de aceea se uita așa la mine.
-Hmm...Mona te vede ca pe o majoreta a acestui liceul!îmi spune Connor
-De ce spui asta? Pentru că numai mie mi-a dat o broșură și ei nu?spun eu arătând spre Megan.
-Nu,îmi răspunde el, pentru că Mona nu dă broșuri de genul ăsta, doar celor pe care îi consideră ea buni și capabili de a fi în echipa de majorete.
-Nu ar fi rău să încerci, poate vei deveni una din majorete!îmi zice Dylan
-Nu pot să spun nu... Sincer chiar a-și vrea să încerc.Ce părere aveți?
-E o idee buna!îmi spun toți trei în cor.
-Atunci, am să încerc!
-Baftă multă! Îmi urează ei
-Vă mulțumesc pentru susținere!
-N-ai pentru ce, doar suntem prieteni! Îmi spune Dylan în timp ce Megan și Connor încuviințau din cap.
-Apropo, trebuie să mergi la Mona ca să te înscrii așa că grăbește-te să o prinzi!
-Doamne, acum îmi spuneți!!! Spun eu în timp ce alergam pe holul pe unde a luat-o Mona.
În timp ce alergam mi-a venit în cap cuvântul,, prieteni,,adică eu nu am avut nici un prieten de specia mea pentru ca Wolves sunt foarte rari așa că nu i-am avut decât pe Părinții mei care au fost omorâți de către vânătorul de Wolves, Noah Moonblood (e un vampir pe care l-aș omorât cu toată plăcerea) și da, am rămas orfană, mă aflu la acest liceu deoarece directorul Blood a fost un bun prieten cu părinții mei.Eu nu îl cunoșteam până acum. Unde stau? Păi la directorul Blood acasă, nu glumesc, locuiesc cu el de 2 ani. E un tip de treabă dar la Liceu se poarta cu mine ca și cu un elev pe care îl vede doar la liceu. Poate asta explică că azi-dimineață se purta cu mine de parcă eram chiar o noutate pentru el.Într-un sfârșit am găsit-o pe Mona, ea se întoarce spre mine și mă întreabă
-Deci te-ai gândit? Vrei să te înscriu pentru proba la majorete?
-Dap, dar cad vor fi probele date?
-Mâine... Te simți pregătită?
-Poate... Nu îți fă griji, voi încerca.
-Ok, teeeeeee-am notat. Gata!
-Mulțumesc!
Acum alerg înapoi la prietenii mei noi. Din fericire ei tot acolo erau.
-Ei bine?mă întreabă Megan
-M-am înscris!!!
-Și cad sunt probele?
-Păi.. Mâine...
-Mâine?!
-Da,e de rău sau ceva?
-Crezi că vei reuși, adică eu m-am înscris pentru echipa de fotbal cu două săptămâni înainte de probe... Spune Connor.
-Da,acum două săptămâni nici nu știați că exist pe lume!
-Ho, calm, nu la asta vroiam să ajung...
-Ok,și acum avem...
-Dirigenție, îmi spune Megan.
-Apropo de asta, Cine este dirigintele nostru?
-Directorul Blood. Spun ei în cor.
S-a sunat de intrare, se pare că am ora de Dirigenție împreună cu Megan Connor, Dylan, Dante, Derek, Raphael și Mona.Ajungem în clasa, Megan se pune lângă mine și de odată fără să observ directorul Blood era la catedră așteptând să se așeze cu toții.
După aceea mi-a făcut prezentarea deși toți mă știu... Iar după aceea a început cu ceva total necunoscut mie... Vorbea cu un Tip pe nume Miguel și o tipa Casandra.
Am aflat că sunt cam duri și nu trebuie să mă pun cu ei.
În rest ora acesta și celelalte au decurs bine.
Ziua s-a terminat iar acum eu mergeam la Directorul Blood pentru a-l aștepta.Acesta semna niște fișe așa că m-am apucat de teme.
După ce a terminat am mers acasă împreună.
CITEȘTI
Liceul Vampirilor
VampireEmma Roberts, pentru cei din jur doar o fată normală, pentru ea un Wolf ascuns de lume. Emma este un Wolf. Ea credea că e singurul care a mai rămas în Canada dar... Întrebarea este :Oare Emma își va găsi perechea? Va știi cineva de ce este ea cu ad...