Ok pentru început vreau să dedic acest capitol TizianaTizi0 pentru susținere!
-Eu...
-Domnule! Vrăjitoarea a scăpat!
-Ce?Cad de imbecil poți să fii?!
-Ma scuzati dar...
-Taci!Taci TACI!!!Doar...du-te naibii si afla unde sa dus sau...spionul nostru nu mai face fata?!
-Ba da domnule..
-DU-TE!!Beth P.
-Toata lumea!Hei!!
Văd cum haita inclusiv Michael si gașca noastră se adună în jurul meu.
-Unde e Emma?Dar Harley? întreabă Michael
-Harley e o trădătoare!A spionat pentru Augustus iar acum Emma e în mâinile lui!
-Poftim!?
-Cum?Ea trăiește nu? întreabă Dante cu tristețe și frica
-Nu stiu dar stiu adresa.
-Zi-o!strigă Michael aproape roșu de nervi ochii bineînțeles fiind roșii.
-Strada Wolsey Wiler...
-Pe strada aia sunt numai bogătași ce nai...
-Pfff,vila numărul 13 pe dreapta.
-A,acum are sens.Spune acelaș vârcolac
-Ai auzit ceva din discuția Emmei cu Augustus?ma întreabă Michael folosind vocea de Alpha.
-A zis ceva cum ca ea si mai 3 persoane ar fii Aleșii.La auzul acestor cuvinte toți înlemnită.
-Aleșii?
-Da...
- Augustus nu mai vrea să o omoare ,vrea să o folosească!
-Hei...nu va supărați ca va stric discuția dar cred că ar fii mai bine dacă am merge după Emma până nu se întâmplă ceva..
-Prea bine Alec!Sa mergem!Acum!Emma P.
-Deci,ai de gând să îmi răspunzi?!Da sau nu?Trăiești sau mori?A,stai o secundă,vreau să îi prezint pe cineva...
-Cine?
-Meeegan,vino aici!
-Da domnule...Emma?
-Me...gan...
-Vai ,cred că voi începe sa plâng!Glumeam!
-Dar,dar cum e posibil?
-Ți-am spus,prietena mea e o vrăjitoare Suprema,poate readuce pe pământ orice vampir care a fost omorât.Acum spune!Da,si va voi lăsa pe amândouă în viața,sau...nu,si veți muri amândouă arse.
-Ok,inainte să răspund pot pune niste întrebări?
-Âhhhh,zi.
-Care e faza cu Aleșii?Si de unde ști că sunt una?
-Pai,voi începe de la a doua întrebare...
Prefect,treg de timp,sper ca Beth e acasă și i-a anunțat pe ceilalți...
-...si așa am convins-o pe iubita mea să îi caute pe Aleși.Din păcate stiu doar de voi 4 pentru că sunt 5.Nu stiu cine e a 5-ea persoana pentru că Agatha nu poate să dea de ea...Iar acum la prima întrebare a ta... Aleșii sunt acele persoane alese de către Rai ca a fii cele mai puternice ființe din lume,ele putând distruge pe oricine,pot corupe pe ori cine,traind veșnic dar... primele două sunt posibile doar atunci când sunteți toți cinci la cel mult 3 metrii distanta unul de altul.Mai stiu si faptul ca sunt 3 fete si 2 băieți deoarece doua fete adică tu si vrăjitoarea si 2 băieți adică prietenii voștrii,formați un cuplu si la rândul vostru va veți căsători...urmând să aveți copii care vor urma destinul vostru,bla bla...iar a cincea cea de care nu stiu nimic e Menită Vampirului Suprem.
-Cine e acest Vampir Suprem?
-Regele Vampirilor Kay Regalis.
-Regalis nu înseamnă Regal sau asa ceva... nu stiu latină...
-Da,si de acolo se continuă cum ca Aleasa Regelui va fi Cea de A cincea dintre Aleși iar cei patru vor rămâne la palatul regelui pentru că cei 5 să fie uniti ,la fel si copii lor,si copii copiilor lor și tot așa...asta ar cam fii Destinul
-Dar dacă tu vrei ca noi patru să fim alături de tine cum vei mai face cu Destinul?
-Nu vreau să se împlinească!Regele știe de tatăl meu și ce a făcut,la fel și de mine!Dacă Destinul se va împlini atunci cei răi voi muri cea ce înseamnă că eu voi MURII!Pricepi?
-Si mai exact ce vrei de la noi?
-Nu e nevoie să vă am pe toți 5 ,mie de ajuns 4 pentru ai ridica pe cei răi astfel omorând oamenii apoi pe cei buni,stiind ca eu am fost capul ,devenind apoi Regele Augustus Moonblood , Regele Lumii! Acum,nu mă mai tine la povesti si răspunde,da sau nu?!
-Pai aleg...
-Domnule!e cel care ma lovit
-Ce mai e Nials?!Nu vezi ca sunt ocupat?!
-Da domnule dar suntem atacați de haita Moonhowl...
-Troy,ti-o iei de la mine dacă Destinul se va îndeplini!!!
-DU-TE si fa ceva,lupta cu ei sau ti se spune Sfinteca....In acel moment ușa se trântește si Michael,Dante si,Derek si mai un vârcolac apar pe ușă Nials fiind imobilizat la pământ de doi varcolaci.
Derek o vede pe Megan care fugea spre el,el o ia in brațe și o strânge tare.
-D-dar cum e podibil?
-Augustus m-a reînviat prin intermediul unei vrăjitoare Supreme.-Vrajitoare Supremă spui... unde e? întreabă Michael
-E plecată...
-Aha deci te-am prins cu garda jos...
-Âhhh,va urăsc când îmi distrugeți planurile!!!!! strigă Augustus apoi plecă dispărând din Vila.
Dante m-a dezlegat,cat despre acest Nials si Harley...sunt la interogatoriu cu Michael ,secundul si terțul lui.Michael P.
-Harley,Harley...de ce Harley,am avut încredere în tine iar tu,ne trădezi,de ce?
-Am...
-Da ghicesc,pentru bani?întreabă secundul
-Da...
-Sti ca tot nu scapi de exil da?o întrebă Michael
-Da...
-Din momentul ăsta poți să pleci,si nu uita,nu te mai întorci niciodată în haită!ii spune terțul ea plecand cu nasul în pământ.-Nials vino!strigă Michael
Emma P.
-Si...noi patru suntem Aleșii,oare cine e a cincea,Aleasa Regelui.
-Nu am nici o idee.Ușa salii unde se afla sala de ,, interogatoriu,, se deschide.Michael împreună cu Nials si ceilalți.
-Avem o veste nouă,Nials ni se alătură haitei!
-Dar...spune băiatul de care am aflat că îi se zice Alec.
-Am aflat povestea lui...stiu ca nu a mințit.
Nials stânjenit își trece o mână după cap.
-Felicitari!spun eu.
-Dar dacă noi suntem cei patru Aleși cine poate fii a cincea?
-Drestinul spune că băieții vor fi vampir și hibrid între vampir si Wolf iar fetele sunt,vrajitoare,Wolf si vârcolac Alpha.spune Michael
-Ok... Destinul chiar are dreptate atunci,dar cine e această Alpha?
Se făcu o liniște mormântală dar aceasta fu oprita de o voce.
-Cred ca eu sunt a Cincea.
CITEȘTI
Liceul Vampirilor
VampireEmma Roberts, pentru cei din jur doar o fată normală, pentru ea un Wolf ascuns de lume. Emma este un Wolf. Ea credea că e singurul care a mai rămas în Canada dar... Întrebarea este :Oare Emma își va găsi perechea? Va știi cineva de ce este ea cu ad...