Elizabeth P.
Sunt nervoasa pana in maduva oaselor!Daca nu era Felix acum sigur nu asi fi fost nevoita sa merg la ,,Liceul Bloodline,,...si bla,bla,bla...
Apropo!Numele meu e Elizabeth Rose dar prietenii imi spun Beth,am 496 de ani,sunt o vrajitoare,am par negru si luuung,putin ondulat dar,desigur,cum sa nu...Am si o suvita albastra!Am ochi albastrii,am 1,58(stiu...nu sunt inalta deloc si asta ma cam deranjeaza!!),de felul meu sunt mai timida si imi place sa desenez.Uuuuu!Era sa uit!Pe iubitul meu il cheama Bartholomew Alphonse dar prietenii ii spun Bat si e un vampir.El e din Franta!Mereu mi-am dorit sa merg in Franta!El are 674 de ani,este brunet,ochi verzi si are accent.Ador sa il aud cum vorbeste!A!Si mai e si capitanul echipei de Fotbal!Il ador asa de mult!!!!
Bun!Acum ,poate ca va intrebati ce cauta o vrajitoare intr-un liceu pentru vampiri nu?Ei bine liceul Block Blood nu e un liceu numai pentru vampiri!E si pentru vrajitori.Eu sunt o vrajitoare a apei,adica eu imi pot face vrajiile cu ajutorul apei si pot traversa un rau pe sub apa deoarece nu ma voi ineca.Pe langa vrajitorii de apa ,mai exista si vrajitorii de foc,geata,vant,metal si vrajitorii supremi.Fiecare avand un anumit grad,anume:1.cei mai slabi sunt cei de metal pentru ca ei nu pot sa faca anumite vraji.2.cei de vant ,ei spre deosebire de restul, pot zbura.3.cei de apa,cum am mai spus ,pot trece pe sub ape dar pot face mult mai multe vraji decat cei de metal si vant.4.cei de gheata,ei pot sa se apere doar facand turturi de gheata foarte ascutiti dar pot folosii si de apa,adica ei pot controla si apa si gheata,eu nu pot controla gheata...5.cei de foc,ei sunt asa de puternici deoarece puterea lor este mult mai mare deoarece cu ajutorul focului pot topii metalul,sa sece un rau intreg si sa topeasca gheata,dar, au si o varietate foarte mare de vraji.6.cei mai puternici vrajitori sunt insasi cei supremi,ei pot controla orice fel de element dar pot folosii magia neagra dar...din pacate nu mai exista decat 86 de astfel de vrajitori...Asta nu e din cauza unui razboi ,ci din cauza unui vampir care din fericire a murit anul trecut,Noah Moonblood!El avea ca tinte ,Wolves,Vrajitori Supremi si Alpha Supremi!ma bucur ca a murit!
Hmmm...dar,nu numai vrajitorii sunt pusi intr-un top dupa ce pot face ca putere ,ci si vampirii si varcolacii.La varcolaci cred ca stiti dar la vimpiri probabil nu.M-am interesat ,chiar voiam sa stiu asta asa ca...Vampirii pot fi:Hunter,Psihici,Telechinetici si Supremi.Eu vi i-am enumerat in functie de ce pot face deoarece:Vampirii Hunter se numesc asa deoarece ei nu se hranesc cu sange de om ,ci cu sange de animal.Ei ,spre deosebire de restul,au simturile mult mai dezvoltate;Vampirii Psihici pot manipula mintiile oamenilor,varcolacilor,Wolf-ilor si a Vampirilor Hunter.In trecut ei erau folositi ca si conducatori ai armatelor dar bineiteles ca mai sus erau cei Telechinetici si Supremi.Vampirii Telechinetici,ei sunt foarte buni luptatori dar si foarte buni prieteni iar in caz ca ai nevoie de sfaturi bune ,te poti baza pe ei!Vampirii Supremi sunt conducatorii vampirilor.Ei sunt o combinatie intre Vampirii Psihici si Telechinetici dar pot controla apa,focul si sentimentele oricarei fiinte!
OK,probabil v-am plictisit cu povestil astea nu stiu ce...bla,bla....etc...
Aparent am primit dulapul cu numarul 596 asa ca ma duc sa imi las cartiile in dulap si sa ma pregatesc pentru ora de biologie.Sper sa fie dragut profesorul.Nu imi place sa tipe cineva la mine.
Ajung la locul unde ar trebuii sa imi fie dulapul dar o fata cu par scurt si saten sta proptita de usa dulapului meu vorbiind probabil cu prietena ei.
-Scuze ca te intrerup dar te poti da te rog putin mai incolo?Imi blochezi dulapul...
-O,scuze.spune fata apoi de da ca sa pot sa deschid dulapul
-Nu e nimic.
CITEȘTI
Liceul Vampirilor
VampireEmma Roberts, pentru cei din jur doar o fată normală, pentru ea un Wolf ascuns de lume. Emma este un Wolf. Ea credea că e singurul care a mai rămas în Canada dar... Întrebarea este :Oare Emma își va găsi perechea? Va știi cineva de ce este ea cu ad...