Capitolul 11

744 47 4
                                    

Emma P.

OK,azi este o zi mare pentru Liceul Bloodline.Eu sunt inca acasa si ma pregatesc de plecare la scoala dar...am uitat un amanunt. Dante nici nu s-a ridicat din pat asa ca merg langa el si incep sa il mangai pe obraz dar nimic.Incerc sa il scutur putin dar nimic...Pfff,oare ce pot face?AAA!Il sarut pe obraz siel deschide ochii se uita la mine si zice:

-Asteptam sa faci asta!si incepe sa rada.

Eu ii trantesc o perina in fata iar el incepe sa spuna un ,,Aaau,,sar tot nu ma convinge cu nimic.

-Ai de gand sa te scoli sau vrei sa ramai aici?E ora 07:15!

-Si daca nu vreau ce imi faci?

-Hmmm...Pai ,probabil te voi incuia aici cand va fii petrecerea ca sa fiu sigura ca baietii se vor supara tare pe tine pentru ca ai intarziat...

-Esti asa de malefica uneori...

Macar s-a ridicat din pat.Eu fac la fel si mergem sa luam masa.El isi ia ca de obicei ,,sticluta magica,,(asa ii zic eu)si isi toarna intr-un pahar in timp ce eu ma indop cu bacon cu sos de BBQ.

Megan P.

Ma milogesc de Derek sa se scoale ca in fiecare dimineata dar degeaba.Il las si ma duc sa beau ceva.Deschid frigiderul ,iau o sticla cu sange ,imi pun intr-un pahar si incep sa beau,intre timp apare si Derek.

-Neata Meg...imi spune el somnoros

-Neata somnorosule.

Derek se uita la mine cu fata aia a lui ,,Mai taci,, si se duce si isi ia si el un pahar si isi toarna din sticla pe care am luat-o eu.Sint nevoia sa glumesc putin cu el asa ca...

-Si cum de te-ai trezit din fanteziile tale cu Rochelle?

-Megan!

Eu bineinteles ca incep sa rad in timp ce Derec se uita incruntat la mine iar aceasta fata Rochelle este vecina noastra si cea mai buna prietena a lui Derek.Rochelle este deasemenea prietena si cu mine,ea are parul lung si roscat,ochii caprui deschis, ea s-a mutat aici din italia in california acum 10 ani si este mai inalta ca mine,desigur...

Emma P.

Sunt la scoala.,,Yey,,.Astazi nimeni nu face ore asa ca pot sa merg linistita la pregatirile cu majoretele pentru ca stiu ca nu ratez nici o ora importanta.

Ajung in sala de sport unde se aflau majoretele si echipa de fotbal.Merg curioasa sa vad ce se intampla.Cand ajung si eu acolo observ ca echipa de fotbal era complet dezamagita.

-Hei...ce se intampla?

-Liceul Black Blood se intampla! spune Jordan nervos deabinelea.

-Da Em,vezi tu... Cei de la Black Blood vin aici.imi spune Mona

-Un alt meci?intreb eu curioasa.

-Nu,ei vin aici deoarece liceul lor are nevoie de renovari serioase si vor sta aici 2 luni!Va fi un cosmar!spune Mona aproape terifiata.

Nu pot spune ca nu e adevarat...Cei de la Black Blood sunt niste monstrii in devenire.Mai ales dupa ce a incercat sa ma sugrume...

-Asta inseamna ca idiotii aia de sobolani me vor strica absolut tot!spune iar Jordan furios.Si mai mult de atat pentru ca ei sunt asa de fitosi,aaaa!

Mona merge langa el si incearca sa il calmeze.ESTE chiar mai rau decat am crezut!Adica cel care a incercat sa ma sugrume sigur o va face si acum....NU E DEAJUNS DOAR CASANDRA CARE A INCEPUT SA TIPE ACUM DOUA ZILE LA MINE PENTRU CA DIN GRESEALA MI-AM DAT CU COTUL IN EA!Credeam ca mai rau de atat nu se putea...

Liceul Vampirilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum