E vacanța de vară. Am terminat clasă a 11-a. E dimineață așa că merg să îmi fac ceva de mâncare. Deschid frigiderul. Dante s-a gândit la toate...
În frigider erau o grămadă de caserole cu diverse feluri de carne pe cele două rafturi de sus iar pe celelalte două erau sticle de plastic cu sânge. Pe ușă erau fel de fel de sosuri.
Eu iau însă o pungă unde se aflau 6 crenvurști, iau 3 și restul îl pun la loc.
Iau o oală mică, pun apă și o pun pe foc, după un minut pun crenvurștii și aștept ca apa să clocotească apoi scot crenvurștii și îi pun pe o farfurie. Iau muștarul și îmi pun puțin. Perfect. Masa e gata.
-Neața! Spune Dante
-Neața! Cum de te-ai trezit așa rapid?
-Aceeași întrebare ți-o pot pune și ție.
-Eu nu aveam somn, tu?
-Eu m-am trezit și nu puteam să adorm.
El merge și ia o sticlă din frigider,ia un pahar și își toarnă în el sânge și se pune lângă mine. Îmi dă un pupic pe obraz și după aceea își pune o mână după mine. Eu mă pun mai aproape de el și amândoi începem să mâncam. Rolf se pune și el lângă mine și îmi ia un crenvurști din farfurie.
-Rolf! Strigă Dante.
-E ok...
Rolf se uită la mine neștiind ce să facă. Eu iau acel crenvurști și i-l dau lui Rolf. El începe să mănânce fericit acel crenvurști.
Dante se uita la mine cu o față gen,,îți bați joc de mine?,,.
Eu îi dau în pupic și continuăm să mâncam.Este ora 14:00,ne pregătim să mergem până la Megan și Derek pentru că ne-au invitat la ei la ora 15:00. Dante îl luă și pe Rolf.
Am plecat la 14:30. La 14:50 ajungem la ei.
Batem la ușă și Megan deschide ușa.
-Bună! Spune Megan îmbrățișându-ne.-Hei, Meg...spune Dante încercând să scape din strânsoare.
Megan ne dă drumul și intrăm în casa. La ei acasă e frumos.
Rolf începe să latre iar Megan îl mângâie pe cap.
Lui Rolf îi place asta la nebunie.Apare Derek.
-Hei.
-Bună Derek, ce mai faci? Întreabă Dante.
-Oare. Și începe să râdă.
Aparent ei ne-au invitat la ei ca să mâncam.
Deodată se aude soneria. Megan deschide ușa și Raphael și Ian Intrară în casă.
-Hei!
-Bună!
-Salut!
Cu toții ne salutăm.Stăm la o masă vorbind despre ce s-a mai întâmplat de cat timp nu ne-am mai văzut(adică de o săptămână)
Rolf stătea lângă mine. Aparent s-a atașat destul de mult de mine. Eu îl iubesc nespus de mult, și pe el și pe Dante.
Derek apare cu o farfurie cu grătare și 6 pahare, 5 sticle cu sânge și una cu suc de mere. Îmi place sucul de mere.
Derek îmi pune farfuria cu grătare în față, și paharul și sticla de suc.
-Mulțumesc!
-Cu plecare.
Apoi el le întinse și lor paharele și sticlele.
Acum mâncam cu toții. Derek se pricepe la făcut grătare nu glumă pentru că astea au un gust excelent de bun. Nu am cuvinte.
Role se uită la mine ca la tablou. Eu știu ce vrea. Îi dau trei bucăți de piept de pui iar acesta începe să dea din coadă marcând.E ora 18:00,acum plecăm cu toții acasă. A fost frumos la Megan și Derek chiar și Rolf era bucuros.
Eu sunt la nebunie de bucuroasă pentru că am vacanță.
CITEȘTI
Liceul Vampirilor
VampireEmma Roberts, pentru cei din jur doar o fată normală, pentru ea un Wolf ascuns de lume. Emma este un Wolf. Ea credea că e singurul care a mai rămas în Canada dar... Întrebarea este :Oare Emma își va găsi perechea? Va știi cineva de ce este ea cu ad...