C13-Continuare

611 41 3
                                    


Dar ma impiedic de o galeata care il face pe Augustus sa se intoarca si sa ma vada...

Augustus P.

-Mai,mai...Nu te-a invatat nimeni ca nu e frumos sa spionezi?

-Ammmm....d-d-dar doar treceam pe aici si m-am..

-Deci,ma crezi asa de natang incat sa nu realizez ca ai auzi ce voarbeam,si da,Emma e ca si moarta...la fel si tu!

Scot sabia de la brau infigand-o in pieptul ei,ea incearca sa urle dar usa e inchisa.

-N-nu ai cum s-s-s-sa ma omori!

-De ce crezi asta?spun apoi incep sa rad malefic.AAA!Tu chiar crezi ca e metal simplu?O nu,nu, nu...e metal sfintit!apoi incep sa rad iar,uitandu-ma cum corpul ei dispare intr-un fum negru.Macar acum am cu un dusman ma putin in acest joc!HA HA HA!!!Acum,ar trebuii sa plec,nu vreau sa par suspect de ceva!

Emma P.

O caut pe Meg ca o disperta prin scoala dar nu dau de ea!Unde poate fi?Adica mereu e asa.O caut si o gasesc in locuri unde nici nu m-as gandii sa o caut!Pate in vestiarul ingrijitorului.

Derek P.

Frisoane!Am frisoane!Asta inseamna un singur lucru...cineva a murit aici,in liceu!Dar cu e posibil?!Trebuie sa o caut pe Meg!


*Pe hol*

Fug de minute bune dar nu pot da de ea!Unde esti Meg?Unde...

Dante P.

-Au,ai grija!Unde fugi asa?

-DANTE,CINEVA A MURIT!IAR ACEL SAU..ACEA FATA,POATE FII CHIAR MEGAN!

-Stai,ai frisoane?Aici,dar cine?

-Ce se intampla?

sunt Rapha si Ian.

-Frisoane...

-Cine a murit?!intreaba Rapha

-Baieti...am ceva...nu tocmai placut pentru Derek...de spus..

-Ce e,CE E?!

-Meg...e...moarta...

Emma P.

Le arat hainele care inca aveau praf negru.Toti se uitatu la mine la fel de surprinsi si de tristi,ca mine...Deodata pe langa mine trece Dylan care se opreste si se uita la haine apoi la Derek care plangea.

-Alea sunt hainele lui Meg?Ce s-a...intamplat?

-A....fost,omarata...

In acel moment Dylan pleca cu viteza aproape neobservabila ,la fel facu si Derek.Am mai ramas doar eu,Dante,Rapha si Ian.

-Cine a facut asta?

Eu incep sa adulmec mai bine hainele si...Augustus!

-Augustus Redmoon!spun eu

Deodata se aud niste aplauze ,ma intor si il vad chiar pe el.

-Impresionant!Daca nu s-ar fii bagat nasul unde nu-i fierbe oala...poate era inca in viata,poate.

Dante ma ia in brate si fuge cu mine si cu baietii in biroul directorului dar...NU,NU!Peste tot e doar sange si,capul directorului e pus pe masa iar corpul e sfasaiat dea binelea...NUUU!

-NUUUU!

-Asta,nu e posi-bil...spune Rapha

-HA!De ce?Va e dor de directorul vostru drag si scump?

-Ok,Redmoon....

-Numele meu de familie nu e Redmoon,ci Moonblood!Augustus Moonblood,si presupun ca stiti dupa cine am venit nu?HA HA HA!

-Tu...esti fiul lui Noah!striga Ian la el.

-Da ,chiar eu!

-Esti mai rau decat un psihopat nebun!striga Ian la el dar,dupa incheierea frazei Augustus ii infige o tepusa de lemn in piept si moare pe loc intr-un praf negru.

-Ian!!!!Nuuu!

Nici nu am observat dar..noi mergeam in spate pana am ajuns in spatele ferestrei.

-Deeeci,care vrea sa fie urmatorul?Tu,cel cu freza smechera,sau tu,saaau mi-o dati pe Emma si scapati amandoi?

Dante are ceva dur si greu in mana.

-NICIODATA!striga Dante apoi sarim toti trei pe fereastra si mergem rapid catre biblioteca unde intram in barlogul lui Derek unde ii gasim pe Dylan si Derek pangand.

-Am aflat cine e responsabil!

-Cine?

-Augustus Moonblood!

-D-DAR NU E..

-Elevul cel nou!

-De unde ati aflat?

-Directorul Blood e mort,iar Ian a fost omorat in fata noastra!

-Ian a fost omorat!

In acel moment usa sanctuarului s-a deschis,apar Jess,Cara,Mona,Jordan,Alexander,Bat si Beth.

-Iti multumim Jess!si Beth o ia in brate.

-Sa ghicesc,Augustus?

-Da!L-a omorat pe Connor,restul echipei in afara de Jordan si Dylan,pe director,toti profesorii,Meg,si Willow..

In acel moment,Cara incepe sa planga dar Rapha nu o lasa si o imbratiseaza,la fel face si Dante cu mine.

-Deci sunt peste 20 de morti?

-Asa se pare...



Liceul Vampirilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum