Socați,ne intoarcem si vedem...o fata cam de varsta mea,par lung brunet pana la talie ,inalta,seamana cu Michael...dar stai! Ea este fiica lui,Jade.Nu am prea petrecut timpul impreuna...
-De ce crezi asta dulceață?
Jade trage aer in piept si spune:
-Pentru ca in ultimele 6 luni am un vis in care eu aflu de la insasi Kay ,ca noi suntem pereche...Are dreptate,ea chiar este sufletul pereche al regelui Kay deoarece 1.Visul. 2.Ea este fiica unui Alpha ceea ce inseamna ca ea este o lupoaica Alpha iar destinul spune ca aleasa lui Kay este o femela Alpha.
-Are dereptate...spun vreo jumatate de sala
-Si acum ce facem?Intreaba Nials.Mergem la Regele Kay?
-Da...La palat
Kay P.
Ahhh...am vazut-o si simtit-o...Destinul nu mai are mult ca sa se implineasca...Dar unde sunt ceilalti?Cum o...
-Regele meu...Aleasa dumneavoastra este...aici impreuna cu ceilalti 4 Alesi.
-Insfarsit(soptesc astfel incat doar eu am auzit)Pofteste-i in camera de oaspeti,dar cheam-o pe Aleasa mea aici.
-Da domnule.
Abia astept sa o intalnesc...5 minute mai tarziu
O simt...vine...insfarsit,Aleasa mea...nici nu stii cat te-am asteptat...
Ma intorc astfel fiind cu fata spre usa pe care Aleasa Mea si Federik vor veni. Usa se deschide,o fata draguță paseste in camera astfel inchzand usa,se pare ca Federik chiar stie cand vreau intimitate,de aceea l-am pus pe el ca asistent al meu,pentru ca ma intelege si pentru ca suntem prieteni buni.Jade P.
Cum am intrat in camera,vad un baiat inalt,ochi albastrii si par negru ca abanosul lung pana la urechi,si...auuu...mrrr...musculos.
Kyrra:O doamne! Perechea nostra arata atat de...bine...mrrr.Si e doar al nostru!Yeey!(Kyrra este lupoaica mea interioara)
Stiiiiu!
Kyrra:Cr mai astepti,nu vezi cum se uita la tine?! Spune si tu un ,,buna,, sau ceva!
Kay:Hmmm,cineva chiar este incantată sa ma vada...
Kyrra si eu:Cum ai facut asta?!
Kay:Sunt un vampir suprem,pot auzi orice varcolac vorbind cu lupul lor interior,pot citi ganduri,comunica prin gand si multe altele...Si daca tot vorbim prin intermediul Lupoaicei tale interioare,ce ar fi sa ne...cunoastem?
Kyrra:Buna Kay!!!Sunt Kyrra lupoai....
Jade:Kyrra!
Kay incepe sa rada,un ras care ma face sa ma simt bine...
Kay:Fetele...
Eu rosesc.Kay P.
Roșește,merg langa ea si o imbratisez.Ea isi lipeste capul de pieptul meu.
-Ammm,daca imi permiti sa te intreb,cum te cheama?
-Numele meu e Jade.
-Chiar imi place sa stau asa cu tine dar cred ca ar fi bine sa mergem si la prietenii tai,ceilalti Alesi. Totusi,de acum fac si ei parte fin palatul asta.
-Buna idee.Emma P.
Asteptam in camera de oaspeti dar Regele Kay inca nu a venit...Cred ca inca se cunoaste cu Jade...Michael a fost bucuros dar si trist de faptul ca fiica lui este Aleasa Regelui Vampirilor,trist era din cauza ca el ar fi vrut ca fiica lui sa conduca haita...Acum locul de Alpha ii revine chiar lui Nials,e puternic si bun la suflet desi a lucrat pentru Augustus.Au venit!Kay si Jade tinandu-se de mana,arata chiar draguti impreuna...
In secunda urmatoare Dante si Bat se inchinara in fata lui Kay in timp ce eu si Beth ne uitam stanjenite nestiinde ce sa facem.
-Oh dar nu e nevoie ca voi doi sa va inchinati,ridicati-va!le spuse Kay.
-Da regele meu spuse Bat,Beth uitandu-se dinnou la mine de data asta putin rosie la fata.
-Si nu e nevoie sa imi spuneti ,,regele meu,, sunteti Alesii,spuneti-mi Kay pur si simplu.
-Dar....incepu Dante sa spuna
-Fara ,,dar,, spuneti-mi Kay.
-Da,Kay.
-Ok ce ar fi sa luam un loc si sa ne cunoastem?
-O idee buna! Spun eu luand un loc.
-Bun,Ea este Jade iar voi doua sunteti?
-Emma si Beth iar ei sunt Dante prietenul Emmei iar el e Bartholomew sau Bat cum ii spunem noi,prietenul meu.
-Imcantat de cunostinta!Ma uit la Jade,pare asa de bucuroasa langa Kay. Imi aduc aminte de Megan si Dylan...o sa imi lipseasca...
-In seara asta este Sosirea Destinului! Ar trebuii sa ne pregatim! Ne spune Kay.
Seara ora 23:57
Mai 3 minute,ati retinut cuvintele nu? Ne intreaba Kay.
-Da! Spunem noiNoi 5 formam un cer,Kay sta in mijlocul cercului firmat de noi,in Sosirea Destinului se zice ca cei 5 Alesi trebuie sa firmeze un cerc iar Regele adica Kay sa stea in mijloc,dupa aceea rostim o fraza ciudata,ma rog iar asta va aduce la ademenirea destinului plus avem fiecare dintre noi 5 ocazia de a invia pentru tot deauna 2 persoane.
Ora 00:00
-Acum!
-Fluk mojka le hui,kitera secuky(Autor:ok stiu ca suna ciudat dar apas pe taste la nimereala =))) ).
Dupa acestea vine partea cu reinviatul,primul e Dante iar el a ales sa ii invie pe Ian si soara lui Ian dupa vin eu, eu am ales:Directorul Blood( mi-a fost ca un tata,si inca imi este) si Willow sora Corei.Totul a mers bine,prietenii nostrii sunt dinnou vii!
-Mi-a fost asa de dor de voi toti!5 ani mai tarziu
Ce a trecut timpul 22 de ani...sunt casatorita cu Dante si sunt insarcinata cu un baietel in 4 luni.Beth si Bat sunt si eu casatoriti,Beth e insarcinata in 7 luni.Bat e foarte protector cu ea de cand e insarcinata,la fel si Dante cu mine. Beth va avea si un baiat si o fata.
Jade si Kay sunt si ei de asemenea casatoriti iat Jade este si ea insarcinata in 5 luni.Ea urmeaza sa aiba o fata,printesa vampirilor. Ei doi imi aduc aminte de Dylan si Megan,ei sunt logoditi iar nunta va fi peste o luna...
Mi-e dor de Meg,abia astept sa o vad doamne!16 ani mai tarziu
Nu va faceti griji,tot ca la 22 de ani arat...
Eathen fiul nostru are 16 ani...ce repede a crescut...el insa este un vampir pur...Nu te-ai gandii nicodata ca el ar fi fiul uni Wolf si a unui hibrid de Wolf si vampir. El inavata la liceul Bloodline unde Directorul Blood inca mai este director.Acolo mai sunt si copii lui Bat si Beth Selena si Justin dar si Printesa noastra Amber Regalis.Augustus este bineinteles mort(un lucru bun pentru lumea aceasta)
Cine s-ar fi gandit ca dupa cate au fost pe capul meu toti acesti 38 de ani ai mei totul sa se termine cu bine...
The end
Ok,asta a fost si cartea mea,sper ca a fost una interesanta💗
Bye😘😘😘
CITEȘTI
Liceul Vampirilor
VampireEmma Roberts, pentru cei din jur doar o fată normală, pentru ea un Wolf ascuns de lume. Emma este un Wolf. Ea credea că e singurul care a mai rămas în Canada dar... Întrebarea este :Oare Emma își va găsi perechea? Va știi cineva de ce este ea cu ad...