Eu si Beth ne indreptam catre camera cand una dintre fetele din haita lui Michael vine spre noi.
-Buna.Am auzit ca veti sta aici ceva timp nu?
-Aaam da,eu sunt Emma iar ea este Beth.spun eu si ii intind o mana
-Harley,incantata!
Harley pare de treaba,arata cam de vreo 18 ani,are par saten,ochi verzi,e mai scunda ca mine...
Harley P.
Amm,deci ea e aceasta Emma Roberts despre care mi-a povestit Augustus.Trebuie sa fac ceva ca sa o aduc direct in plasa!Dar ce?A!Exact,ma voi ,,imprietenii,, cu ea si o voi aduce direct sub nasul lui Augustus!Bingo!...
-Ati vrea sa mergem la o plimbare in parcul de langa casa noastra?
-Scuze,Michael a zis sa nu iesim din hote...casa...
Offf,Michael cum imi strici tu mie planurie!Normal ca nu poate fii asa usor!Nu il pot aduce pe el aici,dar cum voi face sa o aduc pe ea la el?Gandeste,Harley....AHH,trebuie sa vorbesc si cu Augustus.
-E ok fetelor,poate in alta zi cu alta ... ocazie.
-Ok...siii...noi avem putina treaba.spune Beth putin speriata.
luand-o pe victima,am Emma de brat.
Emma P.
-Numa pe mine ma sperie aceasta Harley?ma intreaba Beth
-Nu...
-Hei fetelor!
Era Dante.
-Buna,ce mai e nou?
-Mai nimic...Unde ati fost,o cautam pe Emma de ore bune.
-Am fost sa mancam ceva.
-Pff prea bine.
3 saptamani mai tarziu
Harley P.
-Harley!!!Ce naiba iti e asa de greu sa mi-o aduci naibii pe netoata ai?!?!imi striga Augustus de ore bune.
-Domnule,eu...
-DA stiu! Tu incerci dar exista cineva MEREU care te opreste!STIU!Doar,doar p,eca din fata mea pana nu te omor!
-Da domnule...
Plec din biroul lui..Noi suntem in casa domnului Moonblood si zic noi pentru ca suntem un grup format din 5 persoane plus Augustus.Troy Walsh un vampir,spionul nostru,Selena Larsson o vrajitoare din Suedia ,si iubita lui Augustus,Agatha O'Brien vampir si ea, o luptatoare de neinvins , Nials Lorde un varcolac ,se ocupa cu macelaritul inamicilor de acolo si porecla lui,,Sfintecatorul,, iar eu Harley Briged varcolac,ma ocup de obcei cu tehnica dar mai mereu Augustus ma foloseste ca momeala...
Emma P.
-Bine dar sa nu intarzii la cina da?
-Da!
Iei,l-am convins pe Michael sa ma lase sa merg azi la film cu Beth si Harley asa ca trebuie sa ma pregatesc!Sper sa apara si Harley de unde o fi fost ea caci filmul incepe la 15:40 si e 14:28!
-Beeeeth!Ghici cine merge la film?Nooooi trei!
-Ne lasa?!
-Daaa!
-Doamne!Merg sa ma pregatesc!
-Si eu!
30 de minute mai tarziu
Bun intr-un sfarsit Harley a venit acasa si s-a pregatit astfel noi trei putem merge la film!
Dupa terminarea filmului
CITEȘTI
Liceul Vampirilor
VampireEmma Roberts, pentru cei din jur doar o fată normală, pentru ea un Wolf ascuns de lume. Emma este un Wolf. Ea credea că e singurul care a mai rămas în Canada dar... Întrebarea este :Oare Emma își va găsi perechea? Va știi cineva de ce este ea cu ad...