Capitolul 3

1.5K 95 1
                                    

Mai sunt 2 zile până la Ziua Lunii.
Încă nu știu ce e aia...
Eu sunt cu Dante și restul trupei în sala unde aceștia își fac repetițiile.
Ei fac un cover la o piesă de a lui Eminem. Trupa The Bloodlines cântă piese de rap și pop.
Dante are o voce care mă face să mă calmez deși cântă o piesă care te face să fii agitat.

Deodată Megan apare și se așează lângă mine.
-Ei bine, cum ți se pare?
-Îmi place. De ce?
-Întrebam,stai calm.
Deodată Dante și restul trupei vin la noi.
Derek îi atrage atenția lui Megan și aceasta merge cu el undeva, nu știu unde...
-Hmm... Nu vi se pare și vouă ciudat pentru că pleacă așa? Întreabă Raphael
-Poate doar vrea să vorbească în particular cu sora lui.
-Mda...Nu m-am gândit la asta.
Îmi dau ochii peste cap deși am un zâmbet poznaș.
-Mai două zile și e Ziua Lunii, Dante, ai scris nenorocita aia de piesă?îl întreabă Raphael.
-Normal, ce naiba frate...
Eu încep să râd în timp ce Dante se scărpina după cap.
-Hmm...Totuși, care e faza cu Ziua Lunii? Întreb eu.
-Păi e una din zilele speciale ale vampirilor, se întâmplă în fiecare lună. Nu e sărbătorită numai de vampiri, e și de... cățeii aceea, vârcolacii.
-De ce vampirii nu se înțeleg cu vârcolacii? Întreb eu gândindu-mă la ideea de a fii un Wolf.
-Nu știai? Ce sa întâmplat acum 3000 de ani?Între vampiri, vârcolaci și Wolves?
-Nu, chiar nu știu...
-Ok...O să îți explic eu,păi acum 3000 de ani cele trei rase se înțelegeau de minune. Până când unul dintre vârcolaci a susținut că Wolves sunt o rasa care trebuie să se închine vârcolacilor. Vampirii și Wolves în special, nu au fost de aceeași părere. Vârcolacii au pornit un război pentru a le arată că Wolves sunt mult mai inferiori decât ei. Vârcolacii au omorât o mare parte din Wolves de aceea aceștia sunt foarte rari. Vampirii au intervenit la războiul dinte cele două rase așa că vârcolacii sau întors în potriva vampirilor. Vampirii i-au învins și de atunci înainte dacă un vampir se întâlnea cu un vârcolac, aceștia începeau o luptă în care numai unul scăpa viu. Și tot vampirii sunt foarte buni prieteni cu Wolves. Deși aici nu mai este nici unul. Sau cel puțin nu a mai fost nici unul.
Pentru un moment îmi venea să le mărturisesc faptul că sunt un Wolf dar ceva mă oprește. Probabil gândul că Noah Moonblood mă poate vâna în orice clipă, el află chestii despre Wolves chiar foarte repede ceea ce mă sperie.
-Și probabil că nu mai sunt deoarece Noah Moonblood i-a vânat pe toți probabil. De aici mă refer, pentru că în Cehia sunt multi Wolves.continuă Dante.
Măcar acum mi s-a mai lămurit din lucruri. Mi-aș dori să fiu și eu din Cehia, dar sunt nevoită să trăiesc cu gândul că Noah e pe urmele mele și sunt ultimul Wolf din California.
-Măcar am aflat și eu ceva interesant azi. Spun eu încercând să par un simplu om care află de Wolves pentru prima dată.

Deodată în sala apare un câine de rasă Ciobănesc German iar Dante îl cheamă la el. Partea proastă e că nu îmi pot ascunde mirosul de Wolf, de un animal. Când mă vede se uită ciudat la mine dar eu îi comunic faptul că îmi ascund identitatea iar acesta mi-a zis că nu trebuie să îmi fac griji și da, vorbesc limba caninelor pentru că practic eu sun unul.
-Hei Em,el e Rolf,prietenul meu patruped. Spune Dante
-E așa de draguuț! Spun eu în timp ce Dante îmi zâmbește.
Rolf îmi întinde o lăbuță. Știam că vrea să dau mâna cu el. Eu îi strâng lăbuța.
-De ce Rolf e așa de bine dresat, Dante? Îl întreabă Raphael
-Pentru că așa am vrut eu, probleme?
-Nu, calm.
Rolf vrea să îl mângâi așa că fix asta fac. Deși sunt oarecum la fel ca el chiar îmi place să fac asta pentru că e pufos rău. La gât avea o zgardă cu un medalion în formă de liliac pe care scria Goodblood. Eu mă holbez la acel nume iar Dante observând că fac asta îmi dă replica:
-Goodblood este numele meu de familie.
Eu îi zâmbesc. Deodată Raphael pleacă din sală deoarece Derek l-a chemat să vină cu el. Rolf i-a luat urma.
Am rămas numai eu și Dante. El așteaptă ca Raphael și Rolf să iasă iar când au ieșit Dante se uita fix la mine.
-Emma, am așteptat acest moment...
Eu am roșit când am auzit asta.
-Și, mă Întrebam dacă vrei să vii cu mine la petrecerea de Ziua Lunii?
În momentul acesta eu eram probabil roșie mai ceva ca mașinile de pompieri. Eu chiar nu știu ce să zic și deodată mi-a venit în cap cea ce a spus Megan,, Poate te place,,.
-Nu sună rău deloc!
-Să îl iau ca pe un Da?
-Sigur că da.
În acest moment el se uită fix în ochii mei. Începem să ne apropiem unul de altul. El îmi zâmbește și în acel moment mă sărută.
După ce terminăm să ne sărutăm el mă întreabă:
-Ai vrea să...
S-a oprit.Parcă îi este teamă de ceva.
-Ași vrea să...?
Eu îi zâmbesc. Știam ce vrea să mă întrebe.
-Ai vrea să fii iubita mea?
El a roșit. Iar eu îi răspund printr-un sărut cât se poate de pasional. După aceea eu îi răspund și vocal pentru a fi sigur că e un da.
-Sigur că da.
După aceea el mă sărută iarăși.
E greu de crezut că după două săptămâni la un nou liceu, ai deja un iubit.
După vreo cinci minute îmi dă drumul și merge la masa din capătul celalalt luând niște foi. În acel moment Raphael, Derek și Ian.
Ian este toboșarul trupei The Bloodlines. Este mai scund cu un cap decât Dante, are parul negru și ochi căprui.
-Dante, ne dai fișa cu piesa pentru petrecere? Întrebă Derek
Dante îi întinde fișa.
-Hai să facem o încercare să vedem cum o să sune.
Băieții au început să discute despre cum v-a fii negativul.

Telefonul meu începe să sune. Era Megan. Îi anunț pe băieți că plec și ies din sală.
-Vino până la bibliotecă.
-Ok, mă îndrept acolo.

Ajung la bibliotecă unde Megan mă aștepta. Părea cam tristă.
-Hei, ce s-a întâmplat? O întreb eu.
-Derek e supărat pe mine pentru că ți-am spus despre noi...
-Dar am promis că nu voi spune la nimeni.
-Derek e complicat. Când îți spui ceva trebuie să te ți de cuvânt. De felul lui nu prea are încredere în oameni.
-Pfff...
-Nu îți fă griji, îi v-a trece.
Mă uit într-o parte și o trag după mine într-un loc mult mai ferit.
-Megan, am ceva să îți mărturisesc și eu...
Am făcut o alegere ce are în joc viața mea.
-Ce este Em?
-Ok...deci, eu...
Mă opresc, nu îmi vine să cred ce fac.
-Ce este Em?
Megan îmi pune mâna pe umărul stâng.
-Ok,te rog promite-mi că nu vei spune la nimeni nici dacă trebuie să remori.
-Jur!
-Sunt un... Wolf.

Liceul Vampirilor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum