Önce babama sonrada Utku'ya baktım hemen elerimizi çekmiştik sanırım yüz ifadelerinden anlaşıldığı uzere bizi yanlış anlamışlardı. Daha fazla uzatmadan açıklamalıydık.
"Evet sizi dinliyorum bi açıklamanız varmı gençler"
"Anneee!" Utku esra ablayı uyararak susturmuştu.
"Bakın dün doğum günüme gelen o şizofren çocuk az önce ordaydı bizi sevgili sanmıştı bizde bu oyuna devam etmek için böyle bişey yaptık."
"Ada doğru söylüyo o çocuk Ada'yı rahatsız ediyodu. birdaha edemez"
İkisininde yüzünde biraz pişmanlık birazda inançsızlık duygusu vardı.
"Baba Ben utku'yu üvey değil gerçek abim gibi görüyorum aklınızda yanlış izlenimler bırakmak istemiyoruz"
"Ah benim küçük meleğim üzgünüm böyle bişey düsünmemeliydim. Eğer seni kırdıysam özür dilerim"
"Sorun değil kin tutmıcağımı biliyosun"
"Üzgünüm Ada sanırım yanlış anladık ama biliyosunuz ki siz kardeşsiniz böyle bişey imkansız" bir kez daha yüzüme gerçekler çarpılmıştı. Daha önce gerçekleri yüzüme çarpıcak biri olmadığı için canım acımıştı
"Anne daha fazla uzatmayalım istersen."
" Bu gün napıcaksınız gençler."
"Önce kahvaltı yapıcaz sonra da ekin ve ece ile kafeye gider sıcak birşeyler içeriz diye planladık"
"Utkuda sizinle mi olucak"
babam bunu sorunca bende utkuya döndüm ve sordum.
"Sende bizimle gelirmisin Utku abi"
"Uğrarım bi ara sizin yanınıza"
"Sen bilirsin" omuz silkip masaların olduğu tarafa doğru yürüdüm.Montumun cebinden telefonumu çıkardım ve Ece'yi aradım.
İlk çalısta açmısmştı sanki benim aramamı beklercesine"Nerdesin Ece"
"Hazırlanıyorum sen nerdesin"
"Birlikte kahvaltı yaparız diye düşündüm ?"
"Bana uyar aşağıda restorantamısın?"
"Evet bekliyorum."Telefonu kapatıp masanın üzerine koydum. Menüyü biraz karıştırdıktan sonra serpme kahvaltı istedim , Ecede kendi gelince seçerdi.
Telefonunma bakıp neden boş boş oturduğumu farkettim en azından sosyal medya da neler olmuş ona bakabilirdim ilk facebook'a girdim bana göre gereksizdi sanırım yakın zamanda kapatmayı düşünüyorum, ordan çıkıp instagram'a girdim
Biraz yakışıklı erkekleri staklamaktan birşey olmazdı ^^
Karşımdakı sandalye çekilip oturulmuştu ece bu kadar çabuk gelmezdi kafamı kaldırmamla Sevimli(!) yan komşumuz berki görmem bir olmuştu.
"Burda ne işin var!!"
"Çok kabasınız Ada hanım"
"Masamdan kalkarmısın Arkadaşım gelicek "
"Tamam o gelene kadar sohbet ederiz seni öyle uzaktan yalnız görünce üzüldüm"
"Hemen burdan giit!" elimi masaya vurarak sinirli olduğumu belirttim
"Kaba olduğun kadar da sertsiniz bayan."
"Fazla labalik yapıyosun siktir git"
"Woww ağzıda bozukmuş minik bayanın" sabır dileyerek gitmesini bekledim. Gerçekten beni sinir ediyodu Utku onu yakınlarda istemiyosa Berk daha fazla yakın olduyodu.
"Berk bak Utku seni burda görüse kavga çıkar"
"Ben onun için gelmedin güzelim"
Sanırım bunu söylemek için geç kaldım bize doğru gelen utkuyu görmemle paniklemiştim.
"Sanırım davetsiz misafirimiz var"
"İti an çomağı hazırla"kısık sesle söylemişti bunu berk umarım utku duymaz."Hoşgeldin Utku. gözüm yollarda kaldı" bana döndü ve "beklediğin arkadaşın bumuydu"
Arkadan gelen ece bi hayli şaşkın bakıyodu sanki gözleriyle burda neler oluyo der gibiydi.
"O benim arkadaşım değil Abim(!)"buna kendim bile inanmazken Berk nasıl inansın
"Demek abin Acaba utkuda seni kardeşi olarak görüyomu?? bi soralım"
"Ne saçmalıyosun Berk Buraya niye geldin?"
"Tatil için geldim he bide Ada'nın doğum günüymüş Kaçırdım ama olsun"
Eceyle yan yana durmuş onların atışmalarını izliyoduk.
"Hey kesin şunu!" dedim
"Sen karışma Ada" diye bağırdı Utku.
"Ha bu arada utku çok şanslısın böyle güzel kardeşin olduğu için"Bi anda Utku Berke çok sert bi şekilde yumruk atmıştı herşey bi anda olmuştu etrafa baktığımde herkesin bize baktığını gördüm utku ile berk yerde kapışırken ece durmuş keyiflice izliyodu sanki film izliyo. Yerde yatan berke vuran utkuyu belinden tutarak çekiştirmeye başladım ama ne nafile milim oynamıyodu uzaktan gelen ekin abiyi görmemle rahatlamıştım.
"Ekin abii yardım ett." diye bağırdım. Koşarak yanımıza gelen ekin abi utkuyu tutup arkasına aldı.
"Napıyosunuz siz ya bu ne hal."
"O şerefsiz burdan gitmesse ona neler yapabiliceğimi biliyo"
"Anlatsana utku neler yapıcağını mesela gümüş bi hançerin varmı"
"Kes laaan!" diye bağırdığında yerimden sıçramıştım.
"İkinizde kesin sesinizi... Derdiniz neyse adam gibi konuşarak halledin." dedi ekin abi.
"Benim onunla konuşucak birşeyim yok."
"Benimde onunla yok zaten Adayla konuşmaya geldim belki bilmediği şeyler vardır" kafam gittikçe karışıyodu neyi bilmiyodum bilmiyorum-.-.
"Ben neyi bilmiyomuşum acaba"
"Ece ile siz yukarı çıkın Hadi" dedi ekin abi.
Ece beni kolumdan çeker yukarı çıkardı gerçekten kafam karışıktı. Bunların kavgası fazla uzamıştı birde Berk şifreli ve imalı cümleleri ile sinirlerime dokunuyordu, otelin kapısını hızlıca kapatınca ece kızgın gözlerle bana bakmıştı.
"Tamam ya bakma öyle berk sinirlermi bozuyo"
"Berk kim ve nelee oluyo anlatıcakmısın?"
"Utku ile uzun zamandır düşmanlar nedenini bende bilmiyorum vede berk sürekli etrafımda"
"Utku neden bu kadar tepki gösterdi buraya gelmesine"
"Düşmanlar sence neden olabilir Ece!"
"Haklısın, Ama bence daha çok kardeş konusuna sinirlendi"
"Bilmiyorum Ece"Utku'dan
Yine burdaydı her zaman heryerde yanımda bitiyodu ondan kurtulmanın tek yönü onu öldürmekti.
"Neden kavga ettiğiniz sorun ne?" diye soru yöneltti ekin.
"Onun buraya gelmesi başlıca sorunlardan bitanesi"
"Senin için gelmedim merak etme"
"Diğer bir sorun ise Ada'ya fazla yanaşman ne onun için nede başkası için buraya gelmen benim seni öldürmemi engellemez anlıyosun dimi Berk!" sinirli ve yüksek sesle konuştuğumdan bazı kişilerin dikkatlerini üstüme çekmiştim!.
"Yoksa Ada'ya söylemedinmi"
"Ondan uzak dur tek kelime dair edersen seni yaşatmam"
"Üzgünüm sevdiklerini kaybetme sırası sende"
"Ben senin sevdiklerine dokunmadım onlar kendi istekleri ile taraf degiştirdiler"
"Senin sevdiklerinde kendi istekleriyle gelecekler" aceleyele masadan kalkıp gitti gözden kaybolana kadar arkasından baktım buda neyin nesiydi.
Bizim Berkle düşmanlığımız evimize ilk taşınmamızda başladı babam bizi 3 sene önce bırakıp gitmişti izini bile bırakmamıştı 1yıl boyunca bekledikten sonra beklemeyi bıraktım birdaha dönmiceğini anlamıştım herşeyden uzak yeni bi hayat için şimdiki oturduğumuz eve taşındık 2hafta sonrada berk yan eve komsu olarak gelmişti her gördüğümde düşman bakışlarını esirgemiyodu vampir oluşunu 1ay sonra anlamıştım amacı ya beni öldürmekti yada tesadüf diye düşünuyodum bir gün arka bahçede bana meydan okurcasına sivri dişlerini göstermişti buna karşılık bende göstermiştim bu ilkti ve ikimizden biri ölene kadar sonu olmıcaktı daha sonra yanındaki tüm arkaşları ve yakınları benim tarafıma geçmişlerdi bunu yediremiyodu buda 2.bir sebepti düsman oluşunun.
Biraz masada oturduktan sonra ayaklandık ekin eceyi arayıp yukarıda buluşucaklarını söyledi bende en iyisi Ada'yla konuşıyım tatilimizin devamını İstanbul'da devam etmemiz en doğrusuydu artık herşeyi anlatmanın zamanı gelmişti daha fazla saklamak istemiyodum... Karşıdan gelen garson bana eliyle dur işareti yapmıştı.
"Bi dakika beyefendi biri bunu size vermemi söyledi" elinde küçük bir kağıt vardı uzanıp aldım ve birsey demeden arkasını döndü ve koşarak geldiği yere gitti. elimdeki kağıdı açtım ve içinde yazılanları okumaya başladım.
"SEVDİKLERİNE VEDA VAKTİ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR ÜVEY ABİM
VampirosAda kendi halinde bir genç kızdı babası taki bi kadınla evlenene kadar.Babasının yeni karısının vampir bir oğlu varken herşey nasıl yolunda gidebilir? (Tüm hakları saklıdır!)