17.Bölüm

14K 552 103
                                    

Merhaba. Ülkemizde yaşanılan olaylar gerçekten yorucu ve üzücü elimizden hiç birşey gelmiyor ve bu durum hepimizi etkiliyor bölüm bu yüzden gecikti kusura bakmayın. 💋

Hatırlatma•

"Heyy Bi dakika.. 'arkamızdan seslenen bi erkek sesi tahmin edin kim tabiki berk bu mutlu anımı muhakak bozucak biri oluyor'
"Dünkü yalanınıza annem inanmış olabilir ama ben gerçekleri biliyorum şimdilik susuyorum ama zamanı gelince herkes herşeyi öğrenicek hemde en kısa zamanda"

****************

"Herkes herşeyi ögrendiği zaman ya sen yada ben ölmüş oluruz, sen düşün sonrasını bu akşam annemle beraber olucaz geçmiş konuşulucak, yüzleşicez "
"Utku daha fazla büyümesin yürü hadi" diye kolundan çekiştirdim utkuyu.
"Ah hadi ama sevgilin seni bekliyo"

*Utku'nun cevap vermesini beklemeden kolundan çekerek arabaya bindirdim kendimde ön koltuğa geçtim ve geride kalan berke göz ucuyla baktım yüzünde hala sert ifade vardı.
"Utku sahile gidelimmi deniz havası iyi gelir"
"Peki sen nasıl istersen ama fazla soru sorma olurmu. cünkü bende fazla bişey bilmiyorum"
"İstersen hiç sormam sen ne biliyosan onu anlat"
"İşte aradığım kadınsın"
"Ay ay sanki evlencekte daha bi dur bakalım ben 18'im sende 19 oldun henüz"
"Aşkın yaşımı olur kızım"
"Aşk mı ? Henüz aramızdaki şeye bi isim bile koymadık ilişki desem oda yok"
"2kere öptüm yetmezmi istiyosan bidaha öperim"
"Bence kotanı aşma fazlası sana zarar... Hem normal biseymis gibi söylüyoruz ama farkındamısın biz baskaların gözünde üvey kardeşiz."
"Başkalarından bizene kızım aşk bu laftan anlamaz. Hem aşktan başka ne normal olabilir."
"Üvey abisiyle öpüşen kız normal gibimi"
"Evet, yanlış Vampir üvey abisi ile, dünyada her kızın vampir abisi olmuyo övünmelisin"
"Of utku dalga geçme!"
"

Tamam prenses sakin ol "

*Sahil kenarına çekerek arabada durmayı tercih ettik dışarısı şoğuk ve kara bulutlarla kaplıydı her an yağmur yağabilirdi. En iyisi arabada sıcacık oturmak.*

"Ee utku anlat bakalım neler oldu"
"Berk.. Benim kardeşimmiş "
"Ne diyosun sen ??? Berk mi bu imkansız bi kere birbirinize o kadar zıtsıznız ki buna kimse inanmaz"

*olan biteni anlatırken şaşkınıkla dinliyodum kış olduğu için hava erken kararıyodu hava kararmış hafif hafif kar yağmaya başlamıştı bile (yazın ortasında kışı anlatan ben dgshh😂). Olanlar bi hayli tuaftı sanki vampir olmaları çok normalmiş gibi, birde ailevi sorunlar vardı aklım ermiyodu o berk nasıl olurda Utku'nun kardeşi olabilir???*

"Evet bende inanmadım ama annem herşeyi biliyodu benden bunca yıl gizledi benim öz kardeşim yıllardır bana düşmanmış meğersem"
"Bu senin suçun değil Utku üzlümeni istemiyorum"
"Annemin de suçu değil mecbur kalmış ama bunu anlamıyo berk!"
"Oda yıllardır aile özlemi çekiyo onuda anla biraz onun tarafından bakmalısın bencil olma"
"Bencil değilim yıllar sonra kardeşim olduğunu öğrendim nasıl bi tepki vermemi bekliyosun"
"Onunla konuşmalısın."
"Konuşmaktan anlamıyo sürekli beni suçluyo"
"Peki sen kendini suçluyomusun"
"Ada... Lütfen."
"Tamam özür dilerim."
"Özür dilemeni istemedim, sarıl sadece buna ihtiyacım var"

*Ona Sanki tüm sevgimle sarılmış gibiydim. O an kalbini açıp içine girmek istedim o kadar masumdu ki duyguları bi insandan farksızdı. Benim gözümde zaten insandı sadece bizlerden farkı bazı değişik yetenekleri olmasıydı vampirlerde sevebilir vampirlerde üzülür... Herkes benim kadar şanslı olmayabilir bununla guru duyuyorum çünkü şuan Dünya'nın 7.harikasına sarılıyorum.

"İyiki varsın Utku iyiki seni tanımışım."
"Bunu benim demem lazım bazı insanlar benim vampir olduğumu öğrense ya öldürmeye kalkar yada korkup uzaklaşırlar en kötü ihtimal bir yere kapatıp üzerimde deney yaparlar ama sen çok farklısın seni bizim dünyaya götürmek istiyorum ama bunu sen insanken yapamam seni dönüştürmem lazım buda büyük risk demek"

"Düşüncelerin hayellerimi süslicek şekildeler keşke bunlar gerçek olsa ama benim vampir olma olasılığım yüzde sıfır falan hem annen buna asla izin vermez üstelik babam sizin vampir olduğunuzu bile bilmiyor."
"Hayır istersen seni dönüştürebilirim ama bu sana acı verir kimse umrumda değil ne annem ne baban eğer sen istersen herşeyi oldururum."

*Mükkemel gözleri ile gözlerime bakması kalbimin erimesine sebep oluyor. Biraz eğilip dudaklarıma küçük bir buse kondurdu içimdeki kelebekler özgürlügüne kavuştu sanki, her öpüşünde ilk kez öpmüş gibi heycanlanıyorum. Geri çekildiğinde tekrar sarılmaya devam etmiştik kısa sürelide olsa ona herşeyi unutturmak istedim.

Seni herşeyinle çok seviyorum utku seni tanıdıkça daha çok aşık oluyorum"
"Bu bir itirafmı yani"
"Sanki bilmiyorsun"
"Eve mi gidelim yoksa başka bi yere mi gitmek istersin"
"Eve geçsek hem kimse yoktur evde biraz yalnız kalırız"
"Bu bir teklifmi ufaklık"
"Herşeyi yanlış anlıyosun aptal"
"Bu aptal sana deli gibi aşık ama"

*yanaklarımın kızardığını hissettim her durumda beni mutlu ediyor sanırım onu sevmem de bu yüzden fazla samimi ve şefkatli...

Eve geldiğimizde gerçektende kimse yoktu evde ölüm sessizliği vardı ürkütücü. Önden ilerleyip etrafa baktım kimsenin olmadığına emin olup merdivenlere ilerliyodum ki arkamdan biri belimden tutup beni kaldırım bağırana kadar, boğazlarım yırtılırcasına çığlık attım*

"Aptal hemen beni yere bırak"
"Bağırma kulağım sağır olucak"
"Utku sen salakmısın bu yaptığın şakamı sanıyosun"
"Ya özür dilerim bu kadar korkucağın aklıma gelmedi"
"Vampir biri ile yalnızım başıma ne geliceğini kestiremiyorum malum psikopat kardeşin de ortaya çıkınca"
"Bana sürekli laf çarpmasan alınmaya başlıcam"
"Vampirlerin duyguları varmıydı"
"Ama gerçekten sinirlenmeye başlıyorum Ada "
"Ne Yoksa vampire dönüşüp o dişlerinle beni mi ısırıcaksın?"
"Kes artık Ada, odana çıksan iyi olucak"
"Sabrını sınayınca gözlerinin rengi değişti. Her tartışmamızda sen vampire dönüşüp benim için bir tehtid mi oluşturucaksın..
'Yanına yaklaşıp dudaklarını araladım'
Dişlerinde çıkmaya başladı mı"
"Ada sana odana çık dedim"

*bilmediğim bir şekilde utkudan korkmuştum ona karşı savunmasızdım en ufak bir kavgada böyle sinirlenip dönüşücekse kendimi ondan koruyamazdım. Odama çıkıp kapıyı kitledim cebimden telefonunu çıkarıp saate bakıcaktım ki özel numaradan bi mesaj gelmişti ilk başta panikledim kim bana özelden atardı ki"

-Bak gördünmü seni ne Kadar da korkuttu o tehlikeli biri ada ondan uzak dur belki de dolunayda kana susayan biri olarak ilk senin kanını emer dolunaya son 3gün ya araya mesafe koyarsın yada ilk kurban olursun karar senin

Gözümden bir Damla yaş süzüldü ve karşımda ki duvara baka
kalaldım

VAMPİR ÜVEY ABİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin