-Mai stai mult..? întrebă prietena mea, enervată de cât timp stăteam în baie aranjându-mă, şi începu a bate din picior.
-Acum, acum! răspund grăbită la critica făcută de ea.
Am pornit amândouă spre mall pentru a-mi alege hainele potrivite pentru el. După ce colindăm câteva magazine, ajung să-mi aleg o ţinută destul de simplă, deşi intenţia mea iniţială era să-l surprind...dar presupun că merge şi aşa. Ies pe uşa mall-ului şi încep a afişa un zâmbet tâmp.
În sfârşit...ne vom putea întâlni din nou...Ji-Yong...
-Kim Yoon-Hee, mă sperii, încetează.
-Pff.... ce rea eşti Jung Ha-Na. Eu doar zâmbeam....zic cu o voce miorlăită.
-Ahaa...zice ea ironic.
Continuăm să ne plimbăm până când Ha-Na întrerupe tăcerea:
-Chiar eşti fericită să-l vezi, huh? întreabă ea retoric.
-Normal! Deşi a spus că e în regulă cu el o relaţie la distanţă...nu mi-a mai scris de vreo 3 luni. L-am sunat, i-am trimis mesaje....şi nimic. Probabil şi-a schimbat numărul. A spus că înţelege dorinţa mea de a studia în străinătate şi nu vrea să mă ţină pe loc...dar acum că mă gândesc...nu cred că ne-am mai văzut de vreo 3 ani...poate doar pe skype sau messenger, din cauza taxelor mari de şcolarizare şi a costului pentru un bilet de avion dus-întors. Haaa... Pe atunci el adora muzica, şi îmi tot zicea cum că o să devină un mare star într-o zi, un cântăreţ de seamă şi toate alea şi să-l urmăresc atentă, să-l susţin mereu şi să nu-l rog vreodată să renunţe la ce-i place doar pentru că nu mai are destul timp pentru mine, dar evident că nu mă supăram vreodată pe el..până la urmă muzica e ce iubeşte el cel mai mult...Hehe. zâmbesc nostalgic şi continui: Încă îmi amintesc cântecele care mi le-a dedicat de ziua mea.... Aah, abia aştept să ne vedem, să-mi spună tot ce-a făcut în timpul ăsta şi să-i ascult cântecele minunate.
-Observ...ai tot ţopăit de când am ieşit din magazin. mă atenţionează Ha-Na.
-Oh! Chiar că! Haha, n-am observat.
Îmi zâmbeşte cald, iar eu continui:
-Merci mult, Ha-Na.
-Pentru? întreabă ea confuză.
-Pentru că te-ai întors cu mine în ţară. Până la urmă, de la Harvard până în Coreea nu e un drum scurt.
Se uită uimită la mine, clipeşte de câteva ori, apoi îmi arată un zâmbet plin de blândeţe.
-N-ai de ce. Şi eu am vrut să-l cunosc pe bombardierul ăsta despre care îmi tot vorbeşti.
Începem amândouă să râdem puternic, iar toate persoanele din jurul nostru îşi întorc capetele să ne privească, dar nu le dăm atenţie şi ne continuăm discuţia.
-Şi totuşi, oare cât de surprins va fi când te va vedea? mă întreabă amuzată prietena mea.
-Sincer, şi eu îs curioasă. răspund şi încep să râd, imaginându-mi expresia uimită a lui.
-Kyaaaaa!
-Nu creeeeed!
-WOOW!
-Vreau să-l ating!!
-Şi eu, şi eu!!!!
Se aud ţipetele de pe partea cealaltă a străzii. Cu cât înaintam mai mult pe trecere pentru a ajunge pe partea cu mulţimea adunată care ţipa, cu atât credeam c-o să surzesc mai tare.
-Oare ce se întâmplă..? întreabă curioasă Ha-Na.
-Nu ştiu... răspund ca şi cum întrebarea era adresată mie, deşi se întrebase pe sine.
-Asta e YG Entertainment, nu?
-Mhm...răspund gânditoare. Oh! Poate o fi vreo vedetă populară de pe aici! Din moment ce n-am mai venit în ţară nu prea am fost la curent cu ce a mai apărut nou în showbiz.
-Cam aşa şi aici. răspunde dezamăgită de sine Ha-Na.
-Kyaaaaa! A veniiit!
Se intensifică strigătele fanilor. Dintre mulţimea de capete am putut distinge figura unui băiat de vreo 24 de ani, îmbrăcat casual, dar care arăta incredibil de bine, şi care trecea printre cei adunaţi, urmat de nişte tipi gigantici îmbrăcaţi în negru, cel mai probabil bodyguarzii lui. Mă uit mai atent la el şi POC!
Ji-Yong....Ji-Yong!
-Kwon Ji-Yong! strig după el şi încerc să înaintez în mulţime.
Îşi întoarce imediat capul, parcă robotic, clipeşte de câteva ori, apoi îşi măreşte ochii plini de uimire. Zâmbesc când văd ce faţă face şi încerc să-l ajung din urmă, dar o tânără îl apucă de braţ şi-l atenţionează să se grăbească.
Hm? Ea cine e?
Îl apucă mai tare de braţ, şi văzând că nu se clinteşte din loc ci doar se uită uimit spre mine....îl sărută. Chiote şi fluierături încep a se auzi de peste tot de prin prejur. Imediat se trezeşte ca ars Ji-Yong, îşi întoarce din capul spre mine şi-şi transformă expresia într-una rece. Ia palma tinerei într-a sa şi pornesc amândoi, mână-n mână, în imensa clădire. Eu doar stau şi continui să mă uit în gol la locul unde iubitul meu se sărută cu o altă fată.
-Aaah, G-Dragon şi cu Yoona fac o pereche aşa frumoasă!
-Clar!
Se auzeau vorbele fanilor adunaţi în faţa clădirii.
-G-Dragon? întreabă curioasă Ha-Na, şi ea întărâtată de ce a văzut mai devreme.
-Nu ştii cine e G-Dragon?! strigă grupul de fete pe care Ha-Na l-a întrebat.
-Doamne! E cel mai cunoscut cântăreţ la acest moment! o lămureşte una dintre ele.
-Clar!
-Clar!
O aprobă şi celelalte, apoi îi arată câteva video-uri de pe youtube cu aşa-zisul G-Dragon, dar eu nu ţin pasul cu ele.
C-ce se întâmplă....?
CITEȘTI
Lets Not Fall In Luv // BIG BANG // Fanfic
FanfictionMii de mulţumiri pentru copertă lui @LoveAnimeKpop. Îţi mulţumesc foarte, foarte mult ❤❤