Da... Cam aici s a ajuns.
Dar CHIAR nu mai am inspiratie pentru cartea asta si nici nu prea mai stau pe wattpad. Plotul era mult mai complex (pentru ca am vrut sa fac ceva foarte dramatic)..dar.. Nu mai am rabdarea sa cred ceva interesant.In principal ideea era ca TOP sa fie alaturi de ea in tot timpul cat are amnezie; GD sa vrea sa se intoarca la ea dar nu poate pentru ca: un alt trainee cu care a fost el inainte sa debuteze trebuia sa fie normal in locul lui in Big Bang, dar s a sinucis din cauza unor mesaje hartuitoare si GD este in companie acum doar pentru a afla cine l a impins pe prietenul lui bun (pentru ca intrasera impreuna ca trainees si erau prieteni din copilarie) sa faca asta si nu poate renunta la locul lui in trupa. TOP se va indragosti de ea, dar ea nu i va raspunde pentru ca la acel moment nu era sigura de ce simte.. Adica nu era sigura nici de ea insasi. Prietena ei va avea dezvolta o pasiune pentru Daesung si el pentru ea si ar mai fi fost niste capitole separate dedicate lor. Ma rog, ei o sa ramana impreuna.
Finalul era ca personajul feminin sa ramana cu TOP si GD sa afle cine l a impins pe acel baiat sa recurga la sinucidere. Protagonista isi va aminte de tot ce a avut cu GD, dar nu mai simte acelasi lucru doarece cel care a avut grija de ea in tot timpul asta a fost TOP si isi va lua ramas bun de la GD ca sa ramana cu cel pe care il iubeste acum.
Cam tragic final aveam eu in minte dar asta e. Macar sa stiti cam cum ar fi trebuit sa decurga povestea.
Imi cer scuze ca a trebuit sa va lamuresc in legatura cu povestea in maniera asta. Imi cer scuze si imi cer scuze din nou tuturor care erau curiosi sau ar fi dorit povestea sa fie completa. Iertati ma 🙏🙏🙏
VA IUBESC SI SPER SA NE INTALNIM IN URMATORELE MELE CARTI.. DACA O SA MAI AM VREO IDEE SI O SA MA INDUPLEC SA INCEP ALTA. ❤❤❤
CITEȘTI
Lets Not Fall In Luv // BIG BANG // Fanfic
FanfictionMii de mulţumiri pentru copertă lui @LoveAnimeKpop. Îţi mulţumesc foarte, foarte mult ❤❤