Mă uit în spate şi îl văd cum aleargă încontinuu, fără vreun gând de a se opri, cu nervii întinşi la maxim. La randul meu, îmi maresc viteza pentru a scăpa de el, speriată de ce ar fi în stare să-mi facă. Observ un lift şi decid să mă îndrept către el. Apăs imediat pe butonul inscripţionat cu "0", odată ce mă văd înăuntru. Deşi îşi măreşte paşii nu reuşeşte să mă prindă, iar uşile liftului se închid. Îmi pun mâna pe inimă încercând să-mi controlez bătăile rapide ale acesteia, şi mă las să alunec pe uşă, până dau de podeaua rece din metal. Până la urmă, eram la etajul 21 ...îi va lua ceva să mă ajungă din urmă. După ce ajung la parter, cobor repede din ascensor şi mă grăbesc spre ieşire, trecând printr-un hol mare, decorat elegant cu mobilă din lemn de mahon şi tapiţerie florală. Admir puţin priveliştea, fiind captivată de aerul de poveste şi încetinesc puţin, dar sunt imediat trezită la realitate când îmi aduc aminte de perversul din cameră. Arunc o privire în spate să văd dacă a ajuns, dar se pare că încă se întrece cu scările. Nefiind atentă la ce se află în faţa mea, intru într-o persoană, mai exact un băiat cam de aceeaşi vârstă cu a pedofilului, cu părul uşor ciufulit, cu ochii negri, mai misterioşi decât noaptea însăşi, îmbrăcat casual într-un palton gri, nişte pantaloni din denim, asortaţi la ei nişte converşi de aceeaşi culoare cu a părului, respectiv negru.
-Tch. îşi muşcă limba şi mă priveşte enervat.
Mă analizează din cap până-n picioare şi încerc să mă "acopăr" cu mâinile, ducându-mi mâna dreaptă pe umărul stâng, iar cea stângă pe cel drept, fiind jenată de felul în care mă privea. Îmi cer imediat scuze când îmi dau seama că e TOP din Big Bang.
-Îmi cer mii de scuze! N-am vrut! spun şi las umilă capul în jos.
Hm? Cum de pe el l-am recunoscut imediat, dar pe bădăranul ăla din cameră nu, deşi sunt în aceeaşi trupă..?
Stă puţin pe gânduri şi apoi continuă:
-Aah, tu eşti fata aia de la concert..spune uşor gânditor.
-D-da...răspund şi eu la rândul meu, mai bâlbâit, mirată şi jenată în acelaşi timp de faptul că îşi aducea aminte de mine.
Încep să mă joc cu degetele, încă având privirea stânjenită în jos, iar el continuând să mă privească absent. Dar, ca şi cum mi-am adus aminte ceva de o importanţă capitală, şi chiar era ţinând cont că vorbim de un pedofil aici!, îmi ridic reflexiv capul spre el:
-Tre-trebuie să plec. spun imediat şi dau să plec, dar o mână mă apucă de antebraţ şi mă întoarce la locul iniţial.
-Aşa-ţi ceri tu scuze? întreabă TOP iritat.
-Păi cum altfel?! răspund şi eu iritată, dând din mâini în aer, încă fiind în goana mea departe de extraterestrul din cameră.
-Poate ar trebui să te învăţ eu cum se cuvine. spune rânjind.
Îşi pune mâinile pe umerii mei şi se apropie din ce în ce mai mult de mine. Îşi coboară mâna stângă şi şi-o încolăceşte în jurul şoldurilor mele, iar cu cea dreptă îmi ridică bărbia, aducând-o la nivelul feţei lui, aplecându-se. Îi simt respiraţia din ce în ce mai aproape, până când simt fiorii calzi ai respiraţiei lui pe gâtul meu. Instinctiv mi se ridică părul măciucă. Următorul moment, îşi lipeşte buzele moi de ale mele şi simt cum frisoane îmi străbat fiecare părticică din corp....primul meu sărut.
Ce crede tipul ăsta că face?!
Încep să dau cum pumnii în pieptul lui, încercând să-l îndepărtez, dar se pare că e mai puternic decât pare. Îl observ pe pedofilul din cameră într-un colţ al holului, respirând greoi de la maratonul de pe scări. Într-o fracţiune de secundă faţa îi devine roşie şi începe să tremure de furie.
CITEȘTI
Lets Not Fall In Luv // BIG BANG // Fanfic
FanfictionMii de mulţumiri pentru copertă lui @LoveAnimeKpop. Îţi mulţumesc foarte, foarte mult ❤❤