-Mn...
Ridic pleoapele greoi şi privesc spre geam. Dimineaţă. Îmi duc mâna spre telefon şi privesc pe jumătate adormită ora - 12:24...
.
..
...
....E trecut de dimineaţă!
Mă ridic ca arsă din pat şi încep să dau din mâini ca scoasă din sanatoriu, neştiind ce să fac mai întâi. Fug în bucătărie după ce arunc pe mine nişte haine la întâmplare, în căutarea lui Ha-Na. O găsesc stând tolănită pe un scaun, cu picioarele pe masă.
Se vede că se simte ca la ea acasă. De fapt, nu asta e problema acum!
-Ha-Na! De ce nu m-ai trezit?! Am dormit mai bine de 20 ore!
-Hm? spune şi îşi ridică privirea din revistă. Oh! Yoon-Hee! În sfârşit te-ai trezit!
-Păi da! Nu mulţumită ţie totuşi...şoptesc, îndreptându-mi privirea spre altă direcţie decât cea a Ha-Nei.
-Yaa! A venit şi vecinul să-mi spună că l-am trezit, dar tu tot n-ai auzit când băteam cu polonicu-n tigaie! Am dat şi pătură jos de pe tine, iar tu, nu ştiu dacă mergeai în somn sau îţi băteai joc de mine, dar te-ai ridicat din pat, te-ai dus lângă pătură şi ai luat-o...! Cu ochii închişi!! Chiar m-ai speriat acolo!
Eh? Chiar am făcut aşa ceva? Mă uimesc singură din zi în zi..
-Sigh...Noroc că e vacanţă. spun şi răsuflu uşurată.
-Cam aşa. mă aprobă Ha-Na.
-Apropo, ce citești? o întreb curioasă, căutând prin frigider de mâncare.
-O revistă.
O revistă văd şi eu că citeşti! Mă refer la articol! A.R.T.I.C.O.L!.. Tch..nici nu s-a obosit să-mi facă şi mie ceva de mâncare şi mai face şi pe proasta.
Înjur prin minte, privind-o cu coada ochiului cu ură.
-Dacă ţi-e foame, ţi-am lăsat în cameră mancarea. spune, fără să-şi ia ochii din revistă.
-Aw. Ştiam că mă iubeşti şi eu te iubesc. zic şi încep să ţopăi până în cameră.
-Tocmai mă înjurai prin gând, nu-i aşa? continuă plictisită, la fel, neuitându-se în direcţia mea.
-Eeh. Despre ce vorbeşti? Ştii că eşti prietena mea cea mai bună! N-aş îndrăzni... spun inocentă.
Îşi ridică astă dată ochii din revistă şi mă aţinteşte cu privirea.
-Parcă ai zis...că n-o să fie minciuni între noi două. îmi întâmpină serioasă afirmaţia anterioară.
-Huh...?
Continuă să se uite în ochii mei. Devin intimidată de privirea ei şi o iau la goană.
-Merci pentru mâncare! Te iubesc mult! Ne vedem mai târziu!!
Zic şi o iau cu toată puterea în direcţia dormitorului meu.
Ha-Na rămâne singură în bucătărie, cu revista aia în mâna.
Perspectivă Ha-Na
-Oh, Doamne. Când o să înţeleagă cât de prostă e? Idioata aia...chicotesc şi mă las pe spate.
Şi totuşi... tipul ăsta... chiar n-are scrupule...
Zic şi privesc mai atent la articolul colorat şi plin de imagini:
CITEȘTI
Lets Not Fall In Luv // BIG BANG // Fanfic
FanfictionMii de mulţumiri pentru copertă lui @LoveAnimeKpop. Îţi mulţumesc foarte, foarte mult ❤❤