Perspectivă autoare
Yoon-Hee se trezeşte la lumina albă, orbitoare ce pătrunde în cameră printre jaluzele...şi aşa, hodoronc-tronc, îl vede pe G-Dragon peste ea, cu o mână ţinându-i capul, iar cu cealaltă proptindu-i spatele pentru a o putea săruta. Acesta îşi deschide ochii şi vede că s-a trezit. Îşi măreşte ochii şi imediat se dă de pe ea. Yoon-Hee rămâne blocată, obrajii ei căpătând culoarea florii de mac.
-Sc-scuze..o întâmpină el jenat. N-am vrut...
-N-nu-i nimic...îl linişteşte ea.
Nu se privesc. Stau cu spatele unul la celălalt pe patul mare din cameră. Îşi mai aruncă priviri cu coada ochiului, dar imediat revin la poziţia iniţială.
-Te simţi mai bine...? întreabă îngrijorat G-Dragon.
-Da...Dar de ce mă aflu aici?....De fapt unde suntem? întreabă Yoon-Hee curioasă, întorcându-şi capul când într-o parte, când într-alta, analizând locul.
-Într-o cameră de hotel.răspunde cu o faţă neutră G-Dragon.
-Aah.
-Ai leşinat din cauza oboselii acumulate şi a lipsei de somn...aşa a spus medicul.
"Ah! Ştiam eu!" se gândeşte în timpul ăsta. Stă puţin pe gânduri şi-şi dă seama de ceva.
-Eer....tu cine eşti? întreabă Yoon-Hee timidă, realizând cât de bine arăta cel din faţa ei.
-Eh? Yoon-Hee despre ce vorbeşti?
-Cu-cum de îmi ştii numele?! întreabă aceasta speriată.
-Cum...? Păi...ştii tu...încearcă el să se facă înţeles, dar se jenează şi îşi duce mâna la ceafă încercând să se calmeze.
-Hm? Ne cunoaştem?
G-Dragon face ochii cât cepele, îşi întoarce capul la 180 de grade spre direcţia ei şi o întreabă:
-Chiar nu ştii cine sunt..?
-Ar...trebui? întreabă Yoon-Hee dezamăgită că nu-şi poate da seama cine e cel din faţa ei.
-Sunt Kwon Ji-Yong...G-Dragon? Fac parte din Big bang? Numele astea îţi par cunoscute? o întreabă serios.
-Nu... răspunde tot la fel de serios ca el.
Ji-Yong stă puţin să se gândească şi imediat se apropie mai tare de Yoon-Hee. Îşi pune mâna dreaptă pe fruntea ei, iar cea stângă pe a lui.
-Oare ai febră? Sau chiar aşa tare te-ai lovit la cap atunci? vorbeşte cu sine, îngrijorat de starea tinerei din faţa lui.
O culoare rumenie invadează imediat obrajii fetei, feţele celor doi fiind doar la câţiva de centimentri distanţă.
-N-NU!!!! Pervers extraterestru pedofil ce eşti! strigă şi, din reflex, îşi ridică piciorul drept ca să-l îndepărteze, dar sfârşeşte prin a-l lovi drept în bărbie, aruncându-i capul pe spate la 180 de grade.
G-Dragon stă puţin nemişcat, mirat, parcă neputând procesa ce tocmai s-a întâmplat, apoi se ridică cu o aură de criminal în serie şi înjură printre dinţi, scuipând lângă pat. Îşi întoarce capul spre Yoon-Hee şi se răsteşte la ea:
-Tu...!
-E-e-eeek! Scuzeeeee! ţipă destul de tare încât să-l audă de pe hol, ţinând cont că părăsise camera din momentul în care G-Dragon se întoarse spre ea.
-Nici măcar să nu îndrăzneşti să fugi! strigă şi el, ieşind după ea.
Perspectivă Yoon-Hee
Ce-i cu el?! După ce că mă sărută, nu-i normal să reacţionez aşa?!
Arunc o privire în spate şi-l observ alergând la putere maximă. Nu se lasă prea uşor. În jurul lui poţi simţi o aură de ucigaş: ochii roşii de furie şi expresia enervată. Iau primul lift pe care-l văd şi apăs pe 0 de mai multe ori, făcându-l pe ciudat s-o ia pe scări...ceea ce-i va lua ceva ţinând cont că suntem la etajul 21. Ajung repede la parter şi o iau la fugă.
E ceva mai în urmă decât mine...Dacă continui tot aşa o să pot ajunge la ieşire cur-...
BAM!
Intru într-o persoană...mai exact un băiat foarte înalt şi foarte bine îmbrăcat.... de fapt totul legat de el era frumos: chipul, părul, vestimentaţia, structura... tot. Rămân puţin blocată cu privirea pe cel din faţa mea, fiind captivată de frumuseţea lui, însă imediat ce-l văd rânjind îmi dau seama că mă holbam şi că...eu încă trebuia să scap de perversul ăla! Mă dau câţiva paşi mai în spate şi-mi las umilă capul în jos.
-Scu-scuze! zic şi dau să plec, dar mă apucă de încheietură şi mă întoarce cu faţa spre el.
-Tch. Atât de enervant! striga printre dinţi.
Se uită mai atent la mine şi realizează ceva:
-Ah, tu eşti fata aia de la concert. spune, parcă ceva mai liniştit acum.
În momentul ăla mă trăsneşte memoria.
E T.O.P din Big Bang! Hm? Dar tipul ăla a zis că şi el e din Big bang...cum de pe el îl recunosc, dar pe Ji Yong (parcă aşa îl chema) nu?
-Îmi cer mii de scuze! N-am vrut! spun şi fac mai multe plecăciuni, dându-mi seama că am asaltat o vedetă, obrajii mei căpătând o culoare rozalie.
-Aşa-ţi ceri tu scuze pentru ce-ai făcut? întreabă el pe un ton iritat.
-Păi cum altfel?! îl întreb şi eu la randul meu iritată, încă fiind în situaţia cu fuga de acel pedofil.
-Hmm, păi ce-ar fi să te învăţ eu cum se cuvine? spune cu un zâmbet pervers pe faţă.
Îmi ridică bărbia cu 2 degete, apropiindu-se din ce în ce mai mult, buzele noastre sfârşind prin a fi lipite unele de celelalte.
Eh? Ce crede că face tipul ăsta?!
Următorul moment îl văd pe pedofilul din cameră într-un colţ al holului, răsuflând greoi din cauza maratonului de pe scări. Ochii îi devin roşii, faţa la fel, iar până să-mi dau seama ce se întâmplă, tot ce vedeam era T.O.P pe jos, iar Ji-Zong peste el, lovindu-l cu pumnii în faţă din toate puterile.
CITEȘTI
Lets Not Fall In Luv // BIG BANG // Fanfic
FanfictionMii de mulţumiri pentru copertă lui @LoveAnimeKpop. Îţi mulţumesc foarte, foarte mult ❤❤