Cap 7

71 4 5
                                    

Oh, tu eşti..!

-Tipu' ăla din trupă! ţip arătând cu degetul spre el.

Îmi aruncă o privire urâtă şi continuă:

-Nu te-au învăţat la şcoală că nu e frumos să arăţi cu degetul? spune deranjat de lipsa mea de maniere.

-Oh..scuze. spun şi-mi plec umilă capul în jos.

-Hai. imi ordonă şi mă apucă de braţ pentru a mă ridica şi ulterior, pentru a pleca din locul ăla întunecat.

-Bin-..

Nu termin ce am de zis. O durere de cap, însoţită de privirea înceţoşată mă fac să leşin următoarea clipă.

Îmi simt pleoapele grele. Încerc să le deschid însă lumina puternică din cameră mă fac să clipesc de câteva ori pentru a mă acomoda cu aceasta.

-Te-ai trezit? aud o voce din dreapta mea. Îmi ridic capul spre cel ce îmi vorbea şi îi arunc câteva priviri confuze.

-Nu eşti tu... TOP? Aşa am auzit fanii că te strigă. întreb uitându-mă la cel care era aşezat pe un scaun din lemn în partea dreaptă a patului.

Se uită puţin deranjat la mine, dar continuă calm ce avea să-mi zică.

-Ya! Nici măcar nu poţi reţine numele celui care te-a salvat? Aish!

-Ah..scuze..

-Aish!.. Seung Hyun.. Choi Seung Hyun!

-Oh.. oooh, Choi Seung Hyun.. Ok, reţinut. spun zâmbindu-i.

El doar se uită plictisit la mine după care îşi întoarce capul spre geamul din spatele său. Atunci îmi aduc aminte că nu sunt la mine în cameră. Mă uit în jur şi realizez că mă aflu într-o cameră foarte spaţioasă, nici n-ai crede că e dormitor.. Oare e un hotel?

-Unde suntem? întreb curioasă.

-La mine acasă, unde altundeva? răspunde degajat, dar în acelaşi timp iritat de prostia mea.

-Oh.. Corect... Eh? C-Casa ta..? Toată asta?! ţip ridicându-mă repede din pat. Mă uit în stânga şi în drepta de mai multe ori rămânând la fel de uimită ca la început. Oricum o iei e o casă mult prea mare! Puteam să jur că e un hotel dintre cele mai scumpe la cum arată. Cine e tipul ăsta...? Cumva....e vreun gangster care pe timp de zi dă din fustã la televizor, iar noaptea sparge băncile?

e vreun gangster care pe timp de zi dă din fustã la televizor, iar noaptea sparge băncile?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Dormitorul-


Mai bine plec cât încă e într-o dispoziţie bună.

Lets Not Fall In Luv // BIG BANG // FanficUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum