Cap 2

152 16 2
                                    

-Yoon-Hee, uite, uite, uiteee!! ţipă prietena mea, foarte entuziasmată din nu ştiu ce motiv.

Încă nu procesam situaţia. Îmi întorc capul spre Ha-Na, iar ea îmi arată un videoclip de pe youtube..."Crooked" Mă uit atent la cine cântă....Ji-Yong...

Wow...Te-ai schimbat mult de când nu ne-am mai văzut, huh... Chiar ai reuşit Ji-Yong...Ai devenit un mare star......despre care eu nu ştiam nimic...

Mă întorc din nou spre locul unde acum câteva minute l-am văzut pe prietenul meu...sau fostul...nici eu nu mai ştiu...Ha-Na se întoarce şi ea spre direcţia unde priveam.

-Hm? La ce te uiţi?

-Aah...la nimic...răspund tristă, o lacrimă făcându-şi apariţia pe obrazul drept, lăsând o şuviţă subţire şi umedă pe obrajul roşu.

Apoi, parcă având o revelaţie, scoate un sunet care demonstra că a realizat ceva, îşi întoarce privirea spre mine şi mă ia în braţe, consolându-mă, şi amăgindu-mă cu nişte minciuni pe care sigur nici ea nu le credea:

-Totul o să fie bine. Sigur a avut el un motiv..E în regulă acum. Gata, nu mai plânge.

Văzând că nu o ascult, retrage ce-a zis.

-E ok. Plângi. Plângi şi descarcă-te. mă îndeamnă şi mă ia mai strâns în braţe.

O ascult de data asta şi las lacrimile şi tristeţea acumulată în doar câteva momente să mi se materializeze în lacrimi amare ce îmi inundă ochii fără de oprire. Încerc să-mi înăbuş plânsul, dar nu reuşesc şi suspinele mele se intensifică, făcând-o pe Ha-Na să mă îmbrăţişeze protector, şi să mă mângâie pe cap ca o mamă, privindu-mă cu compasiune. După un timp, lacrimile se potolesc şi decidem că e mai bine să plecăm pentru moment. Ajunsă acasă (cea pe care eu şi Ha-Na am închiriat-o în Seul) deschid repede calculatorul şi încep a-l căuta pe aşa-zisul G-Dragon. O serie de melodii şi evenimente îmi apar pe pagina de google. Le deschid pe fiecare de pe prima pagină, apoi sfârşesc prin a stinge pc-ul şi a mă aşeza mai bine pe scaun.

Chiar nu ştiam nimic...Oare de asta m-ai lăsat? Fiindcă nu ştiam de realizările tale deşi am spus că te voi urmări mereu, îndeaproape şi că te voi susţine mereu?...Mm, astea chiar sunt motive destul de bune...Poate eu chiar nu meritam cântecele alea de ziua mea...Ji-Yong...vreau să te văd... vreau să vorbim...Din acest motiv nu mi-ai mai scris? Ţi-ai schimbat numărul sau chiar nu vrei să mă mai vezi? De ce nu mi-ai spus mai devreme de toate astea? Nu voiai să mă răneşti? Ji-Yong...vorbeşte cu mine...

Strig în sufletul mereu sperând că încă mai avem sufletele conectate ca să mă audă. Lacrimile iar îmi inundă ochii şi nu se opresc decât după ce adorm.

~~~~

Mă trezesc la birou, cu palmele sub cap şi o pătură pe umerii mei. Mă ridic şi pornesc spre bucătărie unde o văd pe Ha-Na pregătind ceva. Micul dejun presupun.

-Oooh, te-ai trezit! Haida la papa bun. mă întâmpină şi-mi aşază într-o parte a mesei nişte sandvişuri.

Mă aşez ascultătoare pe scaun, şi încep a înfuleca din ce mi-a oferit. Se aşază şi ea, paralel cu mine, mă priveşte ceva timp după care o întrerup iritată:

-Poţi să nu te mai holbezi? Mănânc. Mă intimidezi. Shoo, shoo. îi fac cu mâna să plece, dar ea de fel e încăpăţânată.

-Am. O. Surprizică.

-....*pokerface* Deja dacă mă iei cu suprizelele şi surprizicile tale....clar.

-Nici n-am apucat să-ţi zic!

-Stai lin că te-ascult.

-Aşea, aşea.

Îmi pun sandvisul început înapoi în farfurie şi o privesc serios.

-Zi.

Se uită atent la mine pentru a vedea dacă schiţez vreun gest sau nu şi continuă:

-Am. Făcut. Rost. De bilete la concertul celor din Big Bang! Kyaaa! Acum vei putea vorbi cu G-Dragon..adică Ji-Yong şi veţi putea rezolva neînţelegerea!

Mă uit puţin mirată şi o întreb confuză:

-Ce legătură are Ji-Yong cu Big Bang...? De fapt...cine-s ăştia?

-...*facepalm* Ji-Yong face parte din Big Bang.

-Aaaah, parcă îmi amintesc că am citit ceva asemănător aseară...dar citeam mai mult pe diagonală..mai exact citeam doar părţile unde vedeam numele lui. răspund nonşalant.

-....*double facepalm*

Apoi îmi dau seama:

-Ai făcut rost de bilete la concertul lor?!

-Daa! Asta ziceam în tot acest timp! răspunde Ha-Na enervată.

-Dar cum aşa? o întreb curioasă.

-Am relaţii. mă lămureşte ea degajat.

-Cu mai mulţi de-odată?! ironizez eu răspunsul ei şi încep să râd.

-Glume de şantier, versiunea Yoon-Hee 2016, all rights reserved. ISBN 0578-

-Gata, gata, tuu!...

Începem amândouă să râdem zgomotos, dar eu eram tot cu gândul la ce i-aş putea spune când ne vom vedeam.

Oare mă vei asculta până la capăt când ne vom vedea,....Ji-Yong?






Boon, aici al doilea capitol...e prima mea carte kpop...sper să vă placă. ❤

Şi dacă tot suntem aici... cu ocazia asta haideţi să-i urăm şi lui Suga un călduros

LA MUUULŢI AAAANI! ♥

Happy birthday! ♥

Saeng-il chugha!! ♥

생일축하! ♥

Lets Not Fall In Luv // BIG BANG // FanficUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum