Este luni, prima zi la liceu pentru mine , mă trezesc și mă duc să.mi fac un duș, după ce termin cu rutina zilnică mă îmbrac cu o pereche de pantaloni care au o nuanță de albastru închis și o bluza asortată de aceeasi culoare cu niște dungi albe ,mă încalț cu niște converși albi și mă așez pe un scaun în față oglinzii pentru a-mi pregăti machiajul, dau cu puțin fond de ten, un rimel și puțin luciu de buze de o nuanță roz deschis,iar părul l-am îndreptat și l-am lăsat desprins, după ce termin mă duc la mamă să văd daca și ea este gata:
*-Neata! Mamă ești gata ?
-Da mami, mergem?
-Daa!!
Am plecat în stație unde trebuia să așteptăm Rata, am stat cam 10 minute, după care ne.am urcat și am plecat înspre liceu, când am ajuns acolo.....nu știam unde se ține reuniunea, așa ca am văzut o fată și am întrebat-o dacă știe, iar ea mi-a răspuns bucuroasă la întrebare :
*-Hei, știi cumva unde se ține reuniunea ??
-Daa!,dacă vrei,va pot arăta eu unde se ține ,pentru ca și eu merg în aceeași direcție! Vrei?
-Da! mi- ar face plăcere !😊
-Apropo eu sunt Kitty !
- Maya, încântată de cunoștință!
-Deci ești boboaca nu?
-Daa, și tu ești?
-Nu, eu sunt clasă a X-a ✌
-Aa! Ce tare
-Mdaa!
-Doamne, ce entuziasmată sunt!! Deabia aștept
-Da! E foarte frumos la liceu , o să vezi !
Hei, ce zici, vrei să.ți fac un tur ??-Daa....ar fi minunat!
-Ok , atunci hai să megem !😁
Din perspectiva Mayei
După am plecat de nebune prin tot orașul răcari , și mi.a aratat unde sunt magazinele, stațiile de autobuz, Liceul, stadionul, parcul,Școala generală, etc, ne.am reîntors în școala generală si am așteptat acolo deschiderea.
A fost drăguță plimbarea, nu credeam ca aș putea începe ziua atat de bine.Kitty avea un aspect fizic diferit de comportament , era inalta, brunetă și puțin creață, avea ochii căprui și un zâmbet ascuns, era îmbrăcată în negru toată și aducea un pic la aspect ca fiind o persoană emo, este o fata super de treabă și drăguță ,chiar mi.a făcut plăcere să o cunosc.....
În fine după ce am făcut și acest tur, ne.am dus în școală generală și acolo era o fată pe care kitty o cunoștea, o chema Mihaela și se pare ca era boboaca ca și mine, nu știu de ce , dar aveam o presimțire ca ea va fi cu mine în clasă, și asta sa și întâmplat 😁👊.......am făcut cunoștință și după am început să vorbim și să radem ca nebunele despre tot felul de chestii,eu m.am scuzat pentru câteva minute pentru a vorbi cu mamă , uitasem total ca mai era și ea acolo, însă mă bucur ca în acest timp își făcuse și ea o prietenă cu care să vorbeasca cât eu eram cu acele fete, la un moment dat ea nu mai putea sta din cauza frățiorului meu pentru ca începuse să plângă și mi-a spus ca va veni sora mea ,iar ea va pleca acasă!
Eu am spus ca este în regulă , e bine si așa.
Ce-i drept eram dezamăgită,pentru ca mama mea mereu gasea cate o scuză sau se întâmplă ceva, atunci când eu îmi doream să-mi fie alături atunci când aveam cea mai mare nevoie de ea.Am plecat împreună cu acele fete înspre liceu ,unde se ținea reuniunea ,după a venit și soră-mea și ne.am așezat pe bancă ,unde am început să vorbim și să radem, trec câteva minute și ni se mai alătură încă o prietenă de-a lui Kitty , o chema Andy și se pare ca și ea va fi colega mea.
În fine .......Andy era pitică de statură, și era tunsă scurt având parul castaniu și cu șuvițe mov, fiind imbrăcată în negru toată, și asteptul fizic dar și mentalitatea ei m-a făcut să cred ca nu doar arată dar si este o persoana emo , era super timidă și rușinoasă , cam ca mine , într-un moment a început să plângă și să spună ca îi este frică și are emoții mari în legătură cu primul an de liceu, eu i.am spus să se calmeze ca totul va fi bine și nu are de ce să plângă.
După toate astea am intrat în sală unde se ținea reuniunea și am ascultat ce se spunea , se pare ca dirigintă mea va fi......
Doamna Marin Cornelia-Elena care este profesoară de Limbă Franceză și din cate am auzit despre ea atunci, părea o persoana intelegătoare,frumoasă și foarte deșteaptă ,din prima clipă am început să o ador😘😁 , după am mers la generală să îmi iau cărțile, dar totuși voiam să-mi cunosc colegii și diriginta .. însă....nu am vorbit prea mult pentru ca se grăbea diriga să plece în altă parte .....
După asta ne-am dus în stație să așteptăm rata, un polițist ne.a spus ca a plecat înainte da venim noi , soramea se panicase și eu am început să rad de ea și să îi spun ca aici rămânem , ca nu vine nimeni după noi și etc......încercăm să înveselesc puțin situația pentru mine,deoarece și eu eram puțin speriata,dar si obosită și nu aveam chef să merg până acasă pe jos,era o distanță de 6 km gen .
Apoi eu am spus ca ar fi bine sa o luăm încet la pas și poate ca o să gasim și noi pe cineva care să ne ducă acasă.
Spre norocul nostru .....ne-a sunat mama și i-am povestit intamplarea, după doi kilometri pe care i-am mers pe jos a apărut și mama alături de fratele meu, intr-o Masina incredibilă(era un ferrari,cel mai nou model) in fine , ne.amurcat în mașină și am plecat spre casă....✌😊
Am ajuns acasă,iar eu și soră mea eram obosite și lihnite de foame.....așa ca am stat puțin jos după care ne.am pregătit ceva de mâncare, după am dus-o pe soră-mea acasă și.....
În sfârșit a venit și noaptea , nici nu știu când m.am bagat în pat la somn, pentru ca adormisem deja.
Iar următoarea zi..........a și venit!
YOU ARE READING
Întâmplări Nevinovate
Teen FictionSunt timidă și o stiu prea bine, dar când vine vorba despre: Demnitatea și Principiile mele , nu pot călca pe ele , precum o târfă care nu se respecta. Prefer să gândesc înainte să greșesc. Deși am crezut că totul se sfârșește atunci când vine vorb...