După ce i-am acceptat cererea de prietenie, au început să apăra notificări,una după altă,eram mirată .....adică 20 de notificări în câteva secunde după ce acceptasem câteva cereri din ele, am deschis să văd de la cine sunt și atunci am văzut asta: .......lui Kyle S Blanco îi place fotografia ta , îi place statusul tău și etc , efectiv nu știam dacă și eu ar trebui sa fac la fel sau să îi mulțumesc , știam ca face chestia încercând să mă zăpăcească și să vadă cum reacționez.
Insă nu voiam să fiu nesimțită și i-am apreciat și eu câteva poze cu un like, dupa câteva minute.....ah....primesc din nou notificări din partea lui, de dată asta nu mai procedez la fel ca el și prefer să o fac în stilul meu mulțumindu-i printr-un mesaj pe chat .
După câteva secunde îmi răspunde și dintr-o dată îmi apare un mic zâmbet pe față, nu știam de ce mă simt așa, dar credeam ca e un tip de treaba... adică știa cum să te ia cu binișorul , deși știam ce avea de gând, eu tot îi răspundeam ca proastă la presupusele lui avansuri.
Mă blocasem la un moment dat și voiam să închei totul, însă știam ca trebui să duc aceasta provocare într-un anumit punct.
Nu v-am spus cum aveam de gând să joc acest plan, nu?
Deci, eu voiam să joc rolul unei fete care de fiecare dată, făcea băiatul să se apropie de ea fără ca el să știe asta, (îl făceam să joace un joc al seducției alături de mine), aveam de gând sa-l fac să se apropie de mine foarte mult și în momentele cand încerca să mă seducă și să mă facă să mă îndrăgostesc de el, îmi spune-am tot felul de lucruri oribile despre el și îi evitam privirea, pentru ca eu mă îndrăgostesc imediat doar de la o simplă privire gingașă care stiu ca mă face să roșesc imediat.
În fine, după ce am vorbit cu el pe chat cam o jumătate de oră despre niște lucruri super banale, am închis leptopul și m-am dus în cameră mamei, pentru ca azi nu o văzusem deloc, mi-am sărutat frățiorul apăsat pe frunte și ținându-l strâns în brațe, după care am vorbit cu mamă despre ce am făcut azi la liceu și despre oră de romană care chiar îmi plăcuse, având în vedere ca avem o profesoară pe care eu o admir, deoarece știe mereu cum să ne faca să înțelegem lecțiile pe care ni le preda.
După ce i-am povestit mamei lucrurile neinteresante, am început să mă joc cu frățiorul meu în timp ce ea plecase la bucătărie să pregătească cină, după o jumătate de oră vine și tatăl meu de la munca, iar masă era aproape gata , după 10 minute ne striga mamă la masă , eu îl iau pe frățiorul meu de mâna și ne așezam pe scaune, mâncarea era pusă pe masă și toți eram în jurul ei povestind fiecare ce a făcut astăzi.
Eu am gustat doar de 2 ori din mâncare pregătită de mama, iar după aceea am plecat în camera ignorând privirile mamei care mă aținte-au ,deoarece farfuria mea era plina.Nu știam ce e cu mine dar aveam niște dureri de stomac groaznice și capul parca îmi exploda ,după ceva timp în care am stat întinsă în pat plângând de durere și strângând o pernă în brațe foarte tare, am decis să mă duc sa-mi fac un dus și să trec neobservata pe lângă mama, îmi era rău dar nu voiam să o împovărez și pe ea cu problemele mele minore.
Întru în baie și ies de acolo doar după o oră în momentul când simt cum apă se răcise ,iar eu adormisem în cadă, mă simțeam atât de obosită.
Când am ieșit din apă, am înfășurat un prosop în jurul corpului meu și ma-m îmbrăcat cu o pereche de pantaloni scurti rosi și un maiou alb , după am plecat în cameră mea să îmi fac părul ,am intrat în cameră si m-am oprit în fața oglinzi ,eram atât de schimbată , pot să jur ca acum arătăm mai bine , în ciudă faptului ca nu o credeam pe mamă când îmi spunea ca am slăbit foarte mult , acum mi-am dat seama și eu , într-un fel mă bucuram, dar știam ca e ceva ciudat la mijloc ,pentru ca eu nu slăbesc decât daca sunt bolnavă sau ......o nu .........sau dacă mă îndrăgostesc .Sper să nu fie niciuna din variante sau dacă ar fi așa aș prefera-o pe prima.
După câteva minute bune în care, mă critica" propria conștiință' , m-am decis să mă bag în pat la somn.
Mi-am luat perna preferata în brațe și am închis ochii cuprinzându-ma un somn adânc imediat, de-abia a două zi când a început să sune alarmă aceea enervantă ,m.am putut trezi.
YOU ARE READING
Întâmplări Nevinovate
Teen FictionSunt timidă și o stiu prea bine, dar când vine vorba despre: Demnitatea și Principiile mele , nu pot călca pe ele , precum o târfă care nu se respecta. Prefer să gândesc înainte să greșesc. Deși am crezut că totul se sfârșește atunci când vine vorb...