Capitolul 20 - Plan Eșuat

11 0 0
                                    

Povestește kyle

Am întrebat-o a doua oară dacă mă sărută si m-am apropiat mult mai mult de ea , ii puteam auzi inima cum bate si puteam observă rozul intens din obraji ei ,era atât de rușinată și speriată (cred eu), eram pe cale să o sărut ....când se gândește ea că nu e bine ce face și încearcă să se îndepărteze de mine , nu o las si o trag mai aproape de mine , apoi , apoi ma întreabă :

* -Dar tu nu aveai iubită acum câteva zile ? 

-Bine spus "parcă" , (spun pe un ton plictisit)

-Poi si cum gata nu o mai iubești?
Ce s-a întâmplat între voi?
Am văzut că ea deja este cu altul!!😂😈

-De ce mă mai întrebi dacă știi deja?!? ....sunt multe de spus  si nu contează , las-o baltă.

-Eram si eu curioasă, si nu stiu chiar atât de multe , doar că "m-am documentat" că sa stiu si eu cate ceva.

-Ce spui dacă lăsăm baltă subiectul asta si trecem la treaba noastră !!?

-Te cam întinzi ,știi nu?
Absolut deloc ,vreau să vorbim nu altceva .

-Aoloo zici ca ești "Bunica mea" cum vorbești !!

-Bine , și ce crezi... că o sa te sărut si că o să-ți cad pradă la fel ca celelalte fete , uite...... ai nimerit prost ,eu nu sunt asa..... nu stiu ce părere ai tu despre mine dar nu-mi prea pasă .

-Gata, gata ca nu am spus asta , ești prea încordată si prea indiferentă, liniștește!

- știi ceva!! Poate că ar trebui să plec si așa ar fi mai bine.

-Nuu,de ce ai face asta !?!

-Pentru că , îți stric dispoziția cu ,comportamentul meu de "Bunicuță" .....deci așa e cel mai bine...sa plec .

-Nu !! tu nu o să pleci nicăieri , ai înțeles ?

- Oo , zis și făcut,, șefu' " !!
Nu vrei să mă pun si in genunchi? (O spune pe un ton ironic )

- Moama ce glume!!
Serios , acum ma iei si la mișto sau ce .

-Eu pe tine ??
Niciodată , dragule!!

-Bine , ce ar fi să terminăm cu ceartă si sa stai jos să vorbim?

-Whatever!!😑

-O..k .

Terminăm cu acesta ceartă si decid să îmi duc jocul la bun sfârșit, când apar 2 fete pe care le cunosc , una se uita urat la noi ,iar ei decid să îi fac un semn cum că nu se întâmplă nimic , apoi ma depărtez de Maya si o mai întreb odată ca si cum nu mi.ar mai păsa, știam sigur că mă refuză si de-asta m-am distanțat de ea.
După ce am întrebat-o a treia oară , bineînțeles că mi-a spus Nu (foarte hotărâtă ) si eu i-am spus: "bine ,nu mai are rost sa ma  complic".

M-am ridicat de pe banca , am strigat la prietenul meu ca plec să îmi i-au ghiozdanul de la liceu si ca o sa plec acasă, el a spus că mai stă și a încercat să mă convingă si pe mine să mai rămân ,însă....eu m-am uitat la Maya cum stătea pe bancă, si apoi m-am întors și am plecat fără să îi spun pa sau ceva .

Eram dezamăgit că nu mi-a ieșit, dar nu aveam de gând să mă opresc aici , si ea știa foarte bine chestia asta.
Când am făcut primul pas să plec , ea strigă "La revedere Kylee" îmi zâmbește cald si foarte  încrezătoare pe ea, apoi eu plec fără sa zic ceva si ma îndrept către liceu .

Întâmplări Nevinovate Where stories live. Discover now