Capitolul 10- Continuarea

33 2 0
                                    

După ce reușesc să opresc  aceea de alarmă nesuferită, mă ridic ușor din pat si alerg la duș, îmi fac o baie rapidă după îmi aleg niște haine la întâmplare și îmi usuc părul, după care îl prind într-un coc dezordonat, apoi îmi aleg un pulover de culoare neagră pe care îl asortez cu o pereche de converși negri cu alb și îmi fac un machiaj simplu cu puțin ruj roz și rimel.

După ce mă încalț, îmi iau ghiozdanul și pornesc către stație așteptând rata.

După 10 minute mă urc în rata și privirea mea cade pe....... nimeni altul decât Kyle, mă fac ca nu-l văd și mă întorc cu spatele la el.

Dar vocea lui ,mă trezește din starea mea nasoala și mă întorc cu față spre el privindu-l fără remușcări și încep să îmi fac jocul din privirile mele ușor jucăușe, apoi îi vad ochii lui care încerca să mă seducă , dar nu prea îi iese pentru ca știu ca și el vrea să joace dur , așa ca mă prefac a fi naivă ne-nțelegând jocul lui de semne (cu toate ca știam ce zice) .

După ceva timp ajungem în locul unde se oprește mereu rata și cobor căutând-o pe Mihaela , însă nici urma de ea .

Imi continui drumul singură până în clasă, îmi salut colegii care erau înăuntru și mă așez în bancă fara vre-un chef de viață, apoi îmi pun capul pe bancă și sunt cuprinsă de ,,lumea gândurilor".

După ceva timp aud o voce de fata cunoscută și îmi ridic privirea ușor amețită și iritată, dupa o întreb ce vrea, iar ea îmi spune:

-Deci ce s-a întâmplat ieri?

-(eu răspund ușor plictisită ) nu s-a întâmplat nimic ieri .....de ce mă întrebi?

-Poi am văzut ca ai cam reușit ce ti-ai propus cu kyle.

-Aaa, te referi la faza în care el s-a urcat chiar în locul unde eram eu?

-Daa! Deci ce s-a întâmplat, spune-mi tot..

Eu am început să-i spun despre tot ce să întâmplat ieri și ea a început să rada copios la lucrurile spuse de mine , apoi eu o plesnesc ușor pe față spunându-i să tacă ca mă enervează la culmea situația de ieri și ea mă ia în brațe și îmi aduce aminte de jocul în care mă băgasem cu propria mea răspundere, apoi eu am schițat un mic zâmbet și am început să privesc în gol pe geam.

Se Suna și apoi, intră Doamnă de romană în clasa și începem ora.
Ea ne explică ce trebuie sa facem pe aceea 'fișă de lucru, pe care ne-o dăduse fiecăruia,iar eu deja începusem să rezolv exercițiile pe care știam să le fac (bineînțeles), după ce terminam toți, D-na profesoară mă pune pe mine să răspund la primul exercițiu în care trebuia să ne exprimam părerea despre textul prezentat și ceea ce am dedus noi din el .

Eu am început cu argumentele mele care te încurcau mai rău ,însă doamnă a înțeles părerea mea și a spus ca este destul de bine, am rămas surprinsă pentru ca eu credeam ca am făcut "varză" acel exercițiu , dar defapt eu îmi exprimase-m părerea destul de bine despre acel text....în fine, când oră se termina eu mă strecor afară din clasă de una singură și ducându-ma în locul unde puteam să îmi ascult liniștită gândurile, dar și de această dată gândurile mele sunt   întrerupte de către nebună de Alessia care strigă ca disperata la mine.

Eu îi spun ca îmi este rău și că vreau să rămân singura!

Dar ea ma trage de mâna în clasa și încearcă să mă facă să rad, pot spune ca prezența ei mă binedispune mereu.

Si la fel de rapid trec și celelalte ore, după terminarea lor mă duc în statie să aștept rata alături de vecina mea , stau cu ea și vorbim, iar de câte ori mă întreba ceva eu doar dădeam aprobator din cap,însă mintea mea era total în altă parte .

După ceva timp apare și acel baiat care pipăia o curvă pe fund ....eram dezgustată de cele văzute dar la fel de amuzata.

Într-un sfârșit apare și rata, apoi mă urc rapid în ea sprijinindu-mă de o bară și așteptând să pornim din loc, speram ca el să nu se mai urce lângă mine , însă a fost în zadar pentru ca,tot în față mea s-a pus doar ca acum îl simțeam și mai aproape de mine decât ieri, însă eu nu aveam treabă și nici chef de el , așa ca aproape am luat aceea bară în brațe și am început să mă gândesc cum o să trag un pui de somn imediat ce ajung acasă.

Când rata a pornit, eu am amețit și mă țineam cu toată forță de aceea bara de fier , de parcă viață mea ar fi depins de ea.

Kyle se uita ușor amuzat la expresia mea care semăna cu ceea a unui cățel plouat,apoi m-a privit direct în ochii mei adormiți și roși de oboseală, și efectiv acel zâmbet înduioșător i-a apărut din nou în colțul gurii, eu îi arunc o privire de somnoroasă și îmi las capul în jos,după îmi apare un zâmbet tâmp pe față atunci când observ ca el încă mă privește insistent!

Uneori atâta contact vizual cu aceeași persoană ,deja ma irită .....ce pot spune !

Când ajungem în locul unde trebuia să cobor , sar ușor amețită din rata și mă uit fără să vreau la Kyle , apoi observ cum îmi face cu ochiul și cum își mișca mâna dintr-o parte în altă (parcă spunandu-mi ca mâine o să încerce din nou să mă enerveze și să mă facă să renunț la pariu), eu ridic mâna plictisită și îi arunc un zâmbet fals dar destul de enervant.

Apoi întru pe uliță și merg plictisită cu pași mărunți către casă , când întru în cameră mea, mă schimb în ceva mai lejer și mă bag în pătură adormind imediat până seara la 17:28.

Când mă trezesc intru pe facebook puțin pentru ca nu mai intrasem de mult timp și în momentul când m.am logat mi-au aprut câteva cereri de prietenie ,apoi când am vrut să vad de la cine sunt , prima persoană care mi-a apărut a fost Kyle .S. Blanco.(S vine de la Stefan).

I.am acceptat cererea și apoi......

am acceptat cererea și apoi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







Întâmplări Nevinovate Where stories live. Discover now