Capitolul 14- Dimineață cu peripeții

18 2 0
                                    

Ei uite ca a venit și ziua de luni.

Aud alarma telefonului sunând și îmi doresc să mai dorm, însă conștiință mea idioată ma 'mustră' ....ca trebuie sa ma trezesc spunându-mi:
*
'Trezește-te idioato!

E oră 06:00 când ai de gând să te pregătești de școală?' apoi după ce conștiință mea s-a oprit , mai apare și ciudatul meu frate care țipa că handicapați rostindu-mi numele pe un ton nervos.

*
-Mayaaaaaa trezește-te!.........

Tampito!! n-auzi să te trezești, hai mai repede, îmbrăcarea și du-te la școală.

-Ce vrei ciudatule, mai lasă-ma ,ca nu am chef de școală!

-Adică! ai de gând să umpli catalogul de absente să înțeleg sau ce?

-Nu ciudatule, acum pleacă și lasă-ma să dorm.......inteles!? (Strig eu cu voce tare și încă ținând ochii închiși)

-Da nenorocito ! O să te las imediat în pace.......imediat după asta.
(Spune el, parca cu un zâmbet diabolic pe fata.)

Din Perspectivă Mayei

După ce fratele meu îmi spune ca mă va lăsa imediat în pace, zâmbesc ,crezând ca el chiar va face asta, după câteva secunde aud ușă trântindu-se însă scumpul meu frate nu ieșise afară și a vrut să joace dur cu mine.

Sa strecurat ușor în față patului meu,fără să îi aud pașii, și exact atunci el mă trage de picioare,iar eu sunt trântită jos ,dar am avut noroc cu plapumă în care eram înfășurată, deoarece mi-a mai amortizat căderea.

Mă ridic ușor de jos cu o durere de spate și mă îndrept către el cu pasi repezi sărind în spatele lui și trântind-ul jos cu putere, el zbiară la mine să mă dau jos, iar eu încep să rad drăcesc și spunându-i:

-Ce credeai frățioare ca o să scapi așa ușor ....aa?

-Da-te naibi odată jos de pe mine, fiindcă ești grea.

-Off.....bine ciudatule! (Spun eu schițănd un mic zâmbet)

-Da.....bine suntem chit acum, ok?

-Ok....Bro!

După ce el iese din camera, eu mă duc sa văd cât este ceasul și imediat când observ ca ceasul este 06:10, mă duc imediat la baie și îmi fac un dus , apoi îmi arunc un prosop pe mine și mă îndrept cu pași repezi către dulap.

Îmi aleg o cămașă de un roz închis și o pereche de pantalonii albaștri cu niste converși albi și nelipsita geaca de piele, după mă așez în față oglinzi facandu-mi un machiaj simplu cu rimel,puțin fond de ten și un ruj de un roz aprins pe care aplic și puțin luciu de buze nud.

Imediat după ce mă pregătesc îmi desfac părul și îl las ușor pe spate ,apoi  îmi i-au ghiozdanul și pornesc către stație așteptând rata.

Într-un sfârșit apare și "Titanicul" .
Mă urc înăuntru și-l observ cum Kyle mă privește ușor ciudat, iar eu mă întorc cu spatele la el ca de fiecare dată și încercând să țin ochii deschiși.

Ajung și în față liceului și întru pe poarta, după îmi arunc ghiozdanul și mă așez pe scaun punând încet capul pe banca, după câteva minute simt cum cineva mă 'zgâlțâie'și mă striga pe nume, spunându-mi să mă trezesc.

Când îmi ridic capul, o văd pe Emma cum râde de mine și îmi spune ca a venit Kyle la noi în liceu, eu îi spun încă cu ochii închiși ca nu îmi pasă și ca ar fi bine să se ducă și să mintă pe altcineva ca eu nu am chef de chestii dintrastea.

Apoi mă decid să ridic capul de pe bancă ,frecându-ma încet la ochii, după ce mă dezmeticesc observ un Kyle care râdea cu gură până la urechi de mine și privirea fiindu-i atât de dulce și provocătoare....ah!

După ce am văzut ca el se uita direct în ochii mei,mă înroșesc toată la față de rușine și mă ridic din bancă luând-o pe Emma de mâna și trecând pe lângă
Kyle cu capul în jos,îndreptându-ne cu pași repezi către baie, mă duc și mă privesc puțin în oglindă , îmi arunc cu puțină apă pe față ca sa-mi revin și apoi îi spun Emmei ca îmi pare rău ca nu am crezut-o, iar ea începe și râde de mine,apoi mă duc în clasă ceva mai încrezătoare pe mine și mă așez cu fundul pe bancă.
îmi apare un zâmbet tâmpit, în momentul când observ nedumerirea de pe chipul lui.
(Probabil din cauza comportamentului meu schimbat imediat după venirea de la baie.)

Într-un timp se suna de intrare și eu mă bucur ca pe ușă clasei apare profesoară de istorie și Kyle pleacă privindu-ma ciudat de amuzat, dar și eu îi răspund schițănd un mic zâmbet.

Începem oră și doamnă începe să ne predea o lecție numită 'Egiptul-Simbol al despotismului' , sau ceva de genu' ., apoi ea ne înștiințează ca de la oră 11:30 se va face o festivitate în incinta liceului mare .

Au trecut atât de repede orele pe care le mai aveam apoi am plecat către liceul cel mare, alături de scumpă nostra Dirigintă.

Întâmplări Nevinovate Where stories live. Discover now