Povestește Maya.
Apoi îmi spune că nu contează, după o iau pe Lola de mână și plecăm la magazin să luăm niste semințe, cum luasem tot ce ne trebuia ,ne-am dus la Marius,Mihaela și Kyle să-i intrebam,dacă vor seminte, bineînțeles că ei au zis da.
Lola s-a dus si la Kyle să-i dea, însă când el a vrut să întindă mâna să ia ,eu am luat punga și i-am spus că nu merita.(Am vrut sa ma joc un pic cu el).
M-a întrebat de ce si eu am zis ca nu primește semințe până când nu-mi spune de chestia aia,el a zis ca nu vrea, apoi eu am zis ca nu vreau să-i dau si el să supărat(cică),după Lola a zis să-i dau,eu am ținut-o tot pe a mea, până când m-am plictisit de acest joc și din greșeală i-am aruncat punga de semințe drept în față lui kyle, el s-a enervat si a zis ca nu mai vrea nimic, iar eu m-am aplecat peste el cerându-i scuze.
*Din perspectiva lui Kyle.
O văd cu se întoarce de la magazin și se apropie de noi, eu stau așezat pe bancă, alături de cei doi îndrăgostiți,care se sărutau fără oprire, se apropie încet de noi,iar Maya se așază în față mea,evitându-mi privirea(că de obicei).
Aveau două pungi de semințe în mână,una ia dat-o Lolei și una o ținea ea.
Prietena ei a deschis punga și le-a dat și celor doi din ea, după,a venit si m-a întrebat și pe mine daca vreau,insa înainte ca eu să întind mana,Maya a spus că nu merit,eu am spus de ce si ea a zis ca nu o să primesc semințe până când nu o să-i spun despre chestia aia care am inventat-o eu.
Daa, ați auzit bine, doar am mintit-o ca să mă pot apropia mai mult de ea,nu voiam o relație sau ceva de genul, voiam doar să mă joc puțin și în caz că îmi permitea mai mult, normal ca nu eram prost sa nu acționez.
Am văzut că încerca să-și ascundă sentimentele pentru mine și ca nu era atât de ușor pe cât părea, voia să pară "dura" , si prin faptul asta credeam că nu o să reușesc .
După ce ne-am certat puțin pe chestia asta, a intervenit Lola și i-a spus să nu mai facă așa, dar Maya fiind încăpățânată, nu a mai zis nimic, dar a aruncat intentionat aceea punga de semințe pe care o ținea în mâini...direct în fata mea,pot să spun că mă enervasem putin ,dar știam că o merit,(probabil!!)
După acest mic incident,o vad cum se apropie ușor de mine și se sprijină cu mâinile pe genunchi mei,privindu-mă în ochii și având un zâmbet de drăcușor pe față, dar apoi spunându-mi încet ca nu a vrut și să o iert,eu nu spun nimic și mă prefac ca's supărat pe ea .
Încep o privesc în ochii ei schimbători (când verzi,când căprui) îi zâmbesc cuceritor, apoi ea îmi spune: "Vezi,acum suntem chit!,,..............o întreb mirat de ce? Și ea îmi spune că nici eu nu am vrut să-i spun despre acea chestie.
Apoi rad si Maya începe din nou cu acea întrebare până când începem să ne contrazicem din nou.
Bineînțeles că nu aveam de gând să-i spun.
Până la urmă era doar o minciună de-a mea ca să o fac sa se apropie de mine si să îmi pot duce până la capăt jocul.Din perspectiva Mayei
După ce l-am făcut să zâmbească din nou prin micul meu gest nebunesc, mi-a spus să mă duc în față lui,adică să mă pozitionez între picioarele lui exact cum eram acum câteva minute, dar eu îi spun:
-Hai ca te-ai cam învățat, te pomenești ca vrei sa ma pun si in genunchi sau ce mai urmează!
-Uita-te și tu frate,iar începi să vorbești prosti.
-Bravo mie.
-Nu ca bravo tie, te comporți ca un copil .
-Scuza-ma dar eu încă sunt un copil, înțeles?
-Bine,dar hai sa încetăm cu tachinarile astea,ok?
-O să încetez,doar atunci când tu o să-mi spui cine a zis chestia aia.
-Nu spun nimic.
Dar apoi totul se complică mai rău și devine și puțin interesantă treaba...
YOU ARE READING
Întâmplări Nevinovate
Teen FictionSunt timidă și o stiu prea bine, dar când vine vorba despre: Demnitatea și Principiile mele , nu pot călca pe ele , precum o târfă care nu se respecta. Prefer să gândesc înainte să greșesc. Deși am crezut că totul se sfârșește atunci când vine vorb...