A trecut o lună de când am început liceul și totul merge la fel de bine, însă de două săptămâni mă simț foarte rau, mă doare capul,nu pot dormi, sunt obosita ,nu am poftă de mâncare și corpul îmi tremura mai rău decât gelatina........dar probabil nu e nimic grav , o fi decât o mică răceală.
A trecut weekend-ul și este luni, o nouă zi de școală.
Mă ridic cu greu din pat și mă duc sa-mi fac un dus lung și fierbinte, după 20 de minute ies din baie înfășurată în prosop și mă duc sa-mi aleg ceva de îmbrăcat,stau câteva minute bune in față dulapului și până la urma am decis să port o pereche de colanți negri și un maiou alb cu nelipsita mea geacă de piele și o pereche de converși negri cu ținte, părul meu îl prind in coada și mă dau doar cu puțin luciu de buze, îmi fac ghiozdanul și sunt gata să mă duc în stație să aștept rata alături de prieteni mei .
După 10 minute ajunge și rata, ne urcăm în ea îndreptându-ne către liceu !
Mă agăț de o bară și o caut pe colega mea Mihaela făcându-i un mic semn cu mâna , după ce mă uitasem prin toată rata să văd daca se întâmplă ceva nou, il observ fara să vreau pe acel băiat misterios dar destul de drăguț, tot nu îmi puteam da seamă de ce mi se pare atât de cunoscut chipul lui, încercând să mă uit mai atent la el, în momentul în care îi priveam pe furiși ochii și buzele, observ cum mă ațintește cu o privire senzuală de "bad boy,, imediat ce privirile ni se întâlnesc, el îmi arunca un zâmbet cald și scurt în timp ce eu capăt o culoare de roșu aprins în obraji și îmi aplec capul ușor în jos.Când ajungem la liceu, cobor din rata și o iau pe Mihaela în brațe după care ne îndreptăm către clasă.
Când intrăm, ne salutăm colegii și după o văd pe Lola cum vine înspre mine dându-mi o îmbrățișare cum numai ea știe, apoi o trag după mine până la baie să mă uit puțin în oglindă și spunandu-i despre băiatul misterios din rata care îmi tot atrage privirea.
*-Fă Lolo, am văzut un băiat drăguț
-Ai fă ? Pe cine?
-Nu știu cine e dar mi se pare tare cunoscut!
-Aaa,tu știi!
Cum arată?-Poi este înalt, cred ca are 16 ani și acum partea interesanta!
Are părul de un saten deschis, ochii căprui precum o cascadă de ciocolata amăruie , iar buzele lui ah.....buzele ii sunt de un roz aprins și puțin cărnoase 😂 și zâmbetul ,acel zâmbet strălucitor și molipsitor al lui te vrăjește , deci concluzia este ca băiatul acesta misterios e chiar drăguț!.-Te-ai îndrăgostit nebunoo!?!
-Eu fă? Nuu, doar ca, acum nu-l cunosc știi și pe mine mă atrage misterul , suspansul și provocările , iar asta îmi suna a provocare .
-Fă , fă nebunoo fă ,ai grijă?
-Cu ce să am grijă ,cu el ?....stai calma Lolo, facem pariu ca eu o sa-l fac să se apropie de mine fără să știe ca eu fac asta intenționat!
Facem fă !?!-Bine fă ! Să te văd .
-Așa rămâne idioato, azi o sa-l fac să se apropie de mine!
O să vezi ca se va urca în rata exact acolo unde stau eu mereu....o să vezi!-Bine fă ! Chiar vreau să văd ce iese.
-Știu sigur ca asta nu se va termina bine, dar merită să risc.
-Ok! Chiar mai făcut curioasă, dar totuși hai în clasa pentru ca s-a sunat.
-Operațiunea: Jocul Seducției începe !
Yupii-Hai fă tampito!
-Gata idioato!
Întrăm în clasa și ne așezăm amândouă intr-o bancă liberă , după apare și diriginta noastră și începem ora de Limbă Franceză, (fiecare oră de franceză este frumoasă și interesantă), deci ne bucuram din plin de oră.
Toate orele au decurs obișnuit,iar pauzele erau amuzante pentru ca le petreceam cu prieteni și colegii.După terminarea orelor eu cu Mihaela am plecat în stație, însă Lola a strigat ca va merge și ea să ne conducă , am așteptat-o și am plecat toate 3 în stație, într-un timp apare și D-l misterios și il arat Lolei, iar ea îmi spune ca îl cunoaște și ca se numește Kyle Blanco... Iar eu rămân masca la aceste cuvinte, deoarece îmi adusesem aminte de unde il cunosc.
Țin minte ca se pregătea o activitate sportivă în săptămână școală altfel , și într-una din zile , parcă într-o miercuri trebuia să jucam fotbal cu ei......școală noastră contra școală lor și atunci l-am văzut, era în echipa adversă și m-am luat cu el în gură după terminarea meciului pentru ca intrase în mine, iar eu îmi pierdusem echilibrul și el a trecut nepăsător fără să zică măcar un scuze sau orice altceva , însă nu ....tot ce a făcut a fost doar sa-mi arunce o privire de idiot și continuându- și drumul nepăsător, iar umărul meu trosnea ca o jucărie ruptă și apoi lipită la loc,am început și eu sa-l înjur atât de "frumos" încât și acum îmi aduc aminte😂😂
Și așa îmi dădusem seamă ca eu îl cunosc de mult timp pe Kyle Blanco, doar ca uitasem aceea pățanie idioată din copilărie.
Într-un sfârșit apare rata și după ce o îmbrățișez pe Lola o i-au pe Mihaela de mâna și alergam.
Mă urc în rata la mijloc și încă o mai văd pe Lola cum aștepta cu nerăbdare începerea jocului meu!
După ce eu m-am urcat , apare și Kyle cu prietenul lui, drept mirare, iese exact așa cum am propus ...............Kyle ❤
YOU ARE READING
Întâmplări Nevinovate
Teen FictionSunt timidă și o stiu prea bine, dar când vine vorba despre: Demnitatea și Principiile mele , nu pot călca pe ele , precum o târfă care nu se respecta. Prefer să gândesc înainte să greșesc. Deși am crezut că totul se sfârșește atunci când vine vorb...