Capitolul 23 - Discuția

11 1 2
                                    

După câteva ore ....

Ora 18:20:

Povestește Maya....

Am ajuns acasă pe la 14:26,
m-am schimbat în ceva mai lejer,iar apoi am intrat la mine în cameră și m-am lăsat cuprinsă în lumea viselor.
Fix în momentul când visăm si eu mai frumos, se găsește mama să vina la mine și să mă trezească , spunându-mi că trebuie să stau cu frățiorul meu.
Mă duc somnoroasă ,iar când vreau să intru în camera mamei , mă lovesc cu capul de ușă, apoi încep să înjur atât de ,,frumos", încât și frățiorul meu a început să râdă de mine.

M-am jucat cu el, până când mama a terminat de pregătit cina, apoi m-am dus să așez masa.

Ora 20:08.....

Am intrat în camera mea și ascult muzică, mă tot gândeam la ceea ce s-a întâmplat azi , la el, la aceea "Întâlnire" dezamăgitoare , ma gândeam la tot ce am simțit de când a apărut el și încercăm să-mi pun gândurile "cap la cap" , analizam fiecare cuvânt , gest ,privire , totul și îmi venea să mă bat singură, nu voiam să mă atașez de el ,dar din păcate.....asta am făcut , îmi plăcea 'compania ' lui , îmi plăcea felul în care ma privea sau îmi vorbea,...... dar nu era bine.
Deși conștiința mă mustră , am decis că nu e nevoie să "sufăr,, după o persoană ca el , deoarece aceste persoane apar la orice ocazie și la fel de repede dispar, ar trebui să mă obișnuiesc cu asemenea situații, pentru că mereu va trebui să trec un obstacol al vieții... și chestiile de acest gen te doboară , deși crezi că nu mai poți continua , până la urmă îți dai seama că, încă mai există o fărâmă de speranță în tine si decizi să o folosești.

După ce m-am gândit mai bine , aveam să îl întreb pe Kyle de vorbă și să lămuresc situația .....așa că i-am trimis un mesaj, în care i-am spus :

* - Buna Kyle? ( Îmi dăduse seen, după câteva minute , apoi decid să-i spun : ...)
Deci tu chiar nu mai vorbești cu mine , uuuu "frumos așa",ma bucur !

-Dap, ți.am spus că ,trag linie și punct ' dacă nu mă săruți , credeai că glumesc ?

-Da , hai sa fim serioși ,dacă mă plăceai cu adevărat nu te supărai dintr-o banalitate ca asta , defapt cea mai importantă întrebare este ....... Ție ți-a plăcut de mine sau doar te-ai jucat?

-Poi , cam da , mi-ai plăcut puțin la început ,dar dacă nu ai vrut sa te sărut ,ți-am spus că 'trag linie și punct'.

-Da ,cum credeam , nici nu-mi mai pasă , 'mulțumesc' !

-Bine , păi..... La revedere

-Hai pa , se pare că noi doi nu mai avem ce vorbi.

-Exact !!

Apoi m-am uitat la toate conversațiile pe care le-am avut cu el și îmi dădusem seama că noi doi nu ne potriveam deloc, că am avut niște conversații idioate în care ne contrazice-am tot timpul, nimic nu se lega , eram total opuși.

Am decis să joc teatru , chiar dacă sentimentele mele erau în pericol......M-am prefăcut că voiam să trimit un mesaj despre ce simt unei prietene , însă l-am trimis lui crezând că voi schimba ceva , credeam că minte si ca defapt el ma place ,dar nu a fost așa , în acel mesaj către "prietenă mea " am scris așa : " Am fost o fraieră crezând că este diferit , îmi pare rău că l-am întâlnit,începusem să mă atașez de el , am fost o idioată crezând că el chiar ma place , am fost oarbă când defapt trebuie să privesc cu adevărat , am crezut că e ceva ce nu este , mereu ma înșel în privința băieților când vine vorba de sentimente.
M-am saturat de acești oamenii falși. ".
Send Kyle.S.Blaco
După ce l.am trimis , m-a întrebat dacă l.am trimis lui Dana, credea că pentru ea era mesajul , dar nu , totul a fost o 'Înscenare' și... se pare că e el diferit de aceea persoană pe care mi-o închipuisem eu,pe care o întâlnisem prima data,dar na ...[Tot răul spre Bine]✓
Asta e viața , am încetat să mai cred in chestii de genu'.

Întâmplări Nevinovate Where stories live. Discover now