Multimedya : Almila ve Almila ' nın söylediği şarkı Burak Yeter & Nil Yıldız - Aşık Olasım Var
Almila ' dan
Yağız ' ın arkasından baka kalmışken ne demek istediğini çözmeye çalışıyordum.
Her insanın hayatında yaşadığı bir zorluk bi engel vardır.
Bazıları bu zorluklarla kolayca başa çıkabilir bazıları ise çıkamaz.
Her insanın çözüm anlayışı farklıdır.
Kimisi umursamaz kimisi sorunun üstüne giderler bazıları ise içine atıp bir gün patlamayı beklerler.
Benim gibi.Yağız ise anladığım kadarıyla yaşadığı sorunlar karşısında yenik düşenlerden.
Dışı ne kadar sert görünse de içi kırılgan bir cam gibi olabilir.
İnsanları dış görüntüsüyle kesinlikle yargılamamız gerekiyor. Sonuçta her insanın içi nasılsa dışı da öyle olmak zorunda diye bir şey yok.
Bazıları içinde ki kişiyi dışarıya yansıtmaktan korkar çekinir.
Kendinin tam tersi bir kişiliğe bürünür.
Benim gibi. Ben içimdeki o deli kızı dışarıya çıkartmaktan hep korktum.Hep bir köşede sessizce oturup insanların muhabbetini dinledim.
Aralarına katılmak istedim. Konuştukları konu hakkında fikirlerimi söylemek için can attım ama yapamadım. Hep korktum.Evet koca bir korkağın tekiyim bunu çok iyi biliyorum.
Böyle acınası bir insan olduğum için hayatımda çok az insan var.
Çok az insan benim gerçek kişiliğimi bilir.
Diğer insanlar ise bana "soğuk" derler aslında öyle arkadaş canlısıyım ki , ama bunu anlamıyolar onların gözünde hep böyleyim ve hep böyle kalacağım gibi görünüyor.Bugün ikinci kez önümde sallanan elle beynimde ki düşünceler sehpadan düşüp kırılan bir vazo gibi etrafa saçıldı.
Gözlerimi Ceyda'ya çevirip baygınca baktım. Hem bugün yaşadıklarım hem de düşüncelerim beni fazlasıyla yormuştu.
"Noldu sana çok kötü görünüyosun."
Nefesimi sesli şekilde dışarıya verip "Bir şey yok sadece Barkın tarafından boğuldum. "dedim.
Bunları Ceyda'ya söyledim ve keşke söylemeseydim.
Beynimi patlatıcak şekilde "Ne!!" diye bağırıp boynuma bakmaya başlamıştı.
"Ceyda sakin ol bir şey yok kulak zarım gitti ." diye sinirle söylendim.
Ceyda mahçup şekilde bana bakıp " Ya canım çok özür dilerim sen birden öyle diyince panikledim hadi kantine inelim de her şeyi anlat." başımla onaylayıp merdivenlere yöneldim.
********
"... işte böyle " diyip arkama yaslandım.
Ceyda 'ya her şeyi anlatmıştım ve biraz olsun rahatlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet Çarkları
Teen FictionBir insan hiç babası tarafından terk edilir mi? Peki ya dostu kardeşi gibi gördüğü bir kişiden kazık yer mi ? Yada tüm yaşadığı bu korkunç şeylerden sonra güvendiği , en yakın arkadaşı olarak gördüğü kişi aşık olduğu adamla sevgili olabilir mi...