Multimedya : Almila ve YağızAydan'dan
Almila ' nın sinirli bakışları eşliğinde sınıftan çıktığımız da Yüzümde ki gülümsemeyi durduramıyordum.
Bu yaptığım yapacaklarım yanında bir hiç kalırdı.
Bu çocuk sayesinde hem Almila ' yı alt eder hem de onunla yakınlaşırım.
Böyle bir çocukla kim yakınlaşmak istemez ki !
Yüz hatları o kadar kusursuzdu ki.
Hele o saçları.
Yeni yeni çıkmaya başlamış olan sakalları yüzüne çok yakışmıştı.Bir anda ayağımın altından kayan zeminle ağzımdan istemsiz bir şekilde çığlık kaçmıştı.
Bir an da her şey yavaş çekim de olmaya başladı.
Benim düşüşüm , Yağız ' ın beni tutma çabası diğer kişilerin şaşkın ve endişeli bakışları. En son da gülmemek için kendini tutan bir adet Efe !
Yerle bedenim buluştuğu zaman başıma toplanan insanlardan çok karnımdaki acıyı önemsiyordum.
Elimi karnıma götürdüğüm de acıyla yüzümü buruşturdum.
Galiba bugün okula gelmekte pek iyi bir şey yapmamışım yada Yağız ' a bakarken.
Her neyse.Yağız yanımda diz çöküp beni kaldırmaya çalıştı ellerimle onu durdurmaya çalıştığım da durup
"İyi misin? Bir şey mi oldu ?" dedi.Acıyla "Galiba dikişlerim açıldı " dedim.
Beni yavaşça kucağına alıp revire götürmeye başladığında elimi omzuna koydum.
Başımı arkaya çevirdiğim de kalabalık ve için de bir adet kıskançlıtan ve sinirden köpüren Almila vardı.
Bu düşüşle ne kadar canım acısa da amacıma az da olsa ulaşmıştım.
Almila' nın bu hareketlerine bakılırsa Yağız ' dan hoşlanıyor demektir. O zaman bundan sonra ki hedefimiz Yağız.
Almila ' dan
Ceyda ile dışarı çıktığımız zaman karşılaştığım görüntüyle bi an kalakaldım.
Yağız Aydan'nı kucağına mı alıyordu yoksa benim beynim sıkıcı coğrafya dersi yüzünden bunalıp da bana oyun mu oynuyordu ?
Onlara doğru yaklaşırken Efe ile göz göze geldik. Yanıma gelip "Selam " dedi.
Hafifçe gülümseyip " Selam " dedim.
Kafamı tekrar onlara çevirdiğim de Aydan ' ın bana baktığını gördüm ve her zaman ki gibi yüzünde ki o sinsi gülümseme vardı.
Onlar uzaklaşırken Efe ' ye dönüp "Ne oldu ?" Diye sordum."Aydan yere düştü. Heralde dikişleri mi ne açılmış Yağız da onu revire götürüyor. Ama düşüşü çok komikti Allah affetsin gülmemek için kendimi zor tuttum." diyip hafif güldü.
Bu çocuğun beyninde ciddi anlamda bir sorunu olduğunu düşünüyorum.
Niye bir insan yere düştüğün de diğer kişiler güler ki? Bunu hiç bir zaman alamıyacağımı cidden.
Baş düşmanım olsa bile biraz da olsun endişelenmiştim.
Sonuçta benim yüzümden o acıları çekiyordu.Ama daha demin ki ifadesine bakılırsa Yağız' ın kucağında keyfi yerinde duruyordu.
Sinsi kız ne olacak ?
Ceyda da benim gibi düşünmüş olmalı ki gözlerini devirip "Biraz empati kurmayı dene." diyip yanından geçti.
Ben de arkasına takılıp giderken Efe arkadan bize "Hey noldu ya ne dedim ben ? " diye bağırıyordu.
Yanımıza geldiğinde bizi durdurup "Bi dakika bi dakika. Evet yaptığım şey yanlıştı biliyorum ama ben de böyleyim işte. Siz de dediginiz gibi empati kurun ve benimle arkadaş olun. Ne dersiniz arkadaş olalım. Bence çok iyi arkadaş oluruz çünkü ben çok eğlenceli ve sempatik biriyim. Benim yanım da canınız filan sıkılmaz. Üzüldüğünüz zaman benim yanıma gelin hemen o sorun gider. Bi bakmışsınız kahkalarla gülüyorsunuz. Ihanet filan da etmem. Zor zaman da kavga da arkaniz da durur destek cikarim. Cok ideal bir arkadaşım.Tabi her insan da olduğu gibi benim de kötü huylarim var mesela ... "
"Çok konuşmak." diye sözünü kestiğim rahatladığımı hissettim.
Bir an olsun bi sessizlik olduğunda herkes birbirine bakmaya başladı. En sonunda da Efe " Evet doğru. Hadi kantine inelim ayak da durmaktan yoruldum. Biraz oturur çay içeriz. Arkadaşsak tabi. Arkadaşız değil mi? "
Bu sorudan sonra Ceyda ile birbirimize bakıp "sonumuz geldi" bakışları atmaya başladık.
"Tabi arkadaşız hadi gidelim " diyip önden yürümeye başladım. En azından Efe sayesinde Yağız ve Aydan ' ı biraz olsun unutmuştum.
Acaba şimdi ne yapıyorlardır?
Niye hâlâ dönmediler ?
Aydan ' a bir şey olmuş olmasın ?
Daha da kötüsü ya aralarında bir şey geçiyorsa ?
Yo hayır hayır bu olamaz. Hem banane canım kendi hayatları ben niye onları düşüniyim ki ?
Sahi niye düşünüyorum ? Sonuçta biri daha yeni tanıştığım bir hareketi diğerine uymayan bazen gıcık bazen iyi biri olan Yağız.
Diğeri ise 4 yıllık dostum ve bana ihanet eden pis sinsi Aydan.Düşünme Almila düşünme.
Arkan da konuşan Efe ve Ceyda ikilsini düşün.
Birlikte olsalar çok tatlı bir çift olmazlar mı?
Olurlar hem de çok tatlı bir çift olurlar.
Ben bu düşüncelerimle boğuşurken kantine inmiştik.
Bir masaya oturup konuşmaya başladık.
Çayları almak için ayağa kalktığım zaman bakış açıma bir adet Barkın ' ın gözleri girdi.
Bi bu eksikti işte.
********************************Hayırlı Ramazanlar 😌
8 Haziran Çarşamba 2016
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet Çarkları
Novela JuvenilBir insan hiç babası tarafından terk edilir mi? Peki ya dostu kardeşi gibi gördüğü bir kişiden kazık yer mi ? Yada tüm yaşadığı bu korkunç şeylerden sonra güvendiği , en yakın arkadaşı olarak gördüğü kişi aşık olduğu adamla sevgili olabilir mi...