Zgliszcza. To wszystko, co widziała. Ruiny olbrzymiego budynku, posiadłości dumnej rodziny z tradycjami oraz spalony doszczętnie las, który od wieków otaczał ten teren swoją ochroną przed wścibskimi spojrzeniami. Panowała cisza. Dziewczyna nie zarejestrowała żadnych oznak innych istot żywych. Zbiegła w dół zbocza dokładnie przyglądając się otoczeniu. Pochylona nad ziemią, wzrokiem przeczesywała nawet najmniejszy kawałek terenu. W końcu znalazła to czego szukała, na krańcu dawnego lasu. Przyłożyła lewą dłoń do wgłębienia w ziemi. Głęboki wdech, chwilę później z jej palców wydobyły się czerwono-pomarańczowe płomienie i zniknęła w tunelu pod ziemią. Skręciła w kilka korytarzy, aby potem wejść do ciemnego pomieszczenia. Normalnie by się w nim rozebrała z odzienia wierzchniego, ale nie tym razem. Szybkim krokiem podeszła do drzwi naprzeciwko niej. Przeszła do innego pokoju, gdzie również przywitała ją cisza. Bezszelestnie wchodziła w głąb nowoczesnej bazy aż dotarła do zwykle zamkniętego pomieszczenia. Chwyciła klamkę, zamek puścił od razu wpuszczając wątłą stróżkę światła z korytarza do środka. Wyciągnęła lewą dłoń i przyłożyła ją do świecy stojącej wewnątrz pokoju. Knot po chwili zdobił delikatny i przyjazny dla dziewczyny płomień. Mijała kolejne, otwarte, drewniane, czarne pudła. Jedno, drugie, trzecie, czwarte, piąte, szóste... zatrzymała się przy ostatnich dwóch.
- Ne, powiedzcie, kto was tak urządził? Kto jest za to odpowiedzialny, co? - Powiedziała nachylając się nad twarzą jednego i drugiego chłopaka. Szarowłosy i brunet, oboje w objęciach wiecznego snu. - Chyba jednak nie musicie, bo kogoś tutaj brakuje - delikatnie pogładziła twarz jednego z nich - nigdy się nie nauczyłeś - odparła powstrzymując łzy. Podobnie smutnym wzrokiem obdarowała twarz chłopaka leżącego obok. - Spokojnie, ja to zakończę - powiedziała zdmuchując świecę.
^^^
- Vongola upadła.
- To koniec.
- Ta.
- Wygrali wojnę, a my przegraliśmy wszystkie bitwy.
- Nie wszystko jeszcze stracone.
- Fuoco... (*z włoskiego ogień)
- Nie oszukuj się.
- Nie oszukuję się, po prostu wyrównam rachunki.
- To niezgodne z zasadami!
- To nie była równa walka!
- To prawda - westchnął pewien męski głos.
- Nie mamy innego wyjścia. - Czwórka ludzi w płaszczach powoli, i w niektórych przypadkach niechętnie, przytaknęła głową. Choć w ciemnym pokoju oświetlonym czterema pochodniami znajdowały się jeszcze inne osoby, ale nie miały one prawa głosu.
- Fuoco, znasz zasady - powiedział mężczyzna.
- Zostawcie to mnie - odpowiedziała kobieta w ciemnym płaszczu. Szmaragdowy pierścień na jej palcu zalśnił złowrogo czarnym płomieniem.
^^^
No i zaczynam kolejne opko. Mam nadzieję, że ze mną zostaniecie dalej, aby śledzić losy moich bohaterów.
Gwiazdki, komentarze mile widziane c:
CZYTASZ
Blask Ziemi (KHR ff)
FanfictionFuoco - tajemnicza postać wysłana z misją uratowania Vongoli przed upadkiem w przyszłości. Yui Pantalea - dziewczyna, półwłoszka, półjaponka wychowywana wśród mafii. Zbliża się pora dla Vongoli Nono, aby oficjalnie naznaczyć następce tronu vongolski...