#8

271 26 19
                                    

Adrien : Pentru ca ......am vrut sa mai vorbim despre ședință foto,vroiam sa vad daca mai poti veni mâine in parc la aceeași ora pentru inca o serie de poze....!?
Eu:Sigur......dece  nu........mi-ar face mare  placere.....*credeam ca imi zice  ca ma place.....ca vrea sa fie cu  mine . Off doamne cat de prostuța pot fi......*
Adrien: Super....ne  vedem mâine .
Eu:Ok....
Adrien:Mai stam  pe bancă?
Eu:Nu,nu pot....Întârzi la ore.....
* cu toate ca mai erau 10 minute.Si plec,știți scrisoarea aia , mda....era intre cărți care la țineam in mana , si a luat-o vântul si a căzut.....*
Adrien:Marinette......*striga după mine dar eu eram deja prea departe de el pentru al auzi...... .

#Adrien#

Lui Marinette i-a căzut un plic .Era Roșu  cu inimioare..... . M-i se pare mie sau asta pare a fi  o scrisoare.....
Sa o deschid...... . O deschid...... .
°Hey,pustiu' . Ești nesimțit.
•Ce tot spui acolo,si cine naba ești?
°Sunt conștiința ta ,pustiu' ! Si eu zic ca nu ar trebui sa o deschizi....poate e pentru cineva.....nu vrei  sa o superi ...nu? 
•Ai dreptate.....o sa i-o dau înapoi.....
°Asa te  vreau.....

Ma îndrept spre clasa.....o vad pe Marinette.....vorbea cu Alia.....sa ma duc sa i-o sau....
Nu,nu ma duc......ma mai gândesc ora asta......

Se aude clopotelul pentru prima ora....... Aveam Fizica.....
D.P(doamna profesoara):Buna dimineața dragilor.....!
Noi(elevi):Buna dimineața......*spunem noi somnoroși*
D.P:  Hai ma ce e cu voi copii de sunteți așa de obosiți...... Stiu ca e ultima zi de școală din săptămână dar haideți fiți mai veseli.....uitati daca va ajuta o sa faceți ce vreți voi la ora asta ....dar in liniște......
Noi(elevi) : yeey.....

Eu ma joc cu scrisoarea aceea.Era intr-un plic nu puteam sa o murdăresc așa ușor.........
Ok ,gata nu mai pot ,o citesc.......
Deschid ,ușor,ușor,încet,încet, si ma pun pe citit......
,, Draga Adrien ........
.....
........
..........
.....
........
...........
..........
.........
........."

O nu.....Marinette ma .....ma ....ma place.......
. lipesc plicul la loc cum era si ma duc spre ea....

Ma duc la ea.....
Eu:Marinette! Asta e a ta?
Marinette: Da....unde ai gasit-o....?*se uita la mine cu niste ochii mari.....

#Marinette. Eu#
Il vad pe Adrien cum se apropie de mine .....
Adrien:Asta e a ta?
Eu:Da,unde ai gasit-o ?
Adrien:Ți-a căzut când ai plecat mai repede azi de  dimineața .
Eu:Aha...ok...mulțumesc ca mi-ai adus-o....
Ai citit-o?
Adrien:Nu.....nu sunt genul....
Eu:Ok.....* eu ma îndrept sa ma duc la bana unde era Alia.....,dar Adrien ma prinde de încheietura mâini si îmi spune...*
Adrien:Marinette.......



Va Urma ......
Sper ca v-a plăcut....si mulțumesc mult de  voturi sunteți geniali....... Va iubesc mult buburuzelor........ .
♥Bay♥
P.S. O sa înceapă sa apăra si Buburuza cu Motan Noir.
Nush sigur daca din capitolul următor sau celalalt......... .
Si apropo......poza nu are  nici o legătură cu capitolul dar nu prea am poze pe telefon .
Va  iubeeee pe toți.....♥♥♠♥♥ .
Scz pentru  greșeli .

Marinette Si Peripețiile EiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum