#11

271 26 9
                                    

Adrien:Deci.......Marinette.....ai primit biletul meu?
Eu:Ce bilet?* spun eu cu o voce curioasa , cu toate ca l-am primit........ Si știam ce era scris in acel bilet*
Adrien: Ce? Nu ști ? Nu ai priț nimic ? Alia. I l-am dat ei sa ti-l de. *spune el cu niste ochi mari cu o voce ,o omor pe Alia ca nu ti-a dat biletul*
Eu:Stai calm prostuțule.....am primit biletul....si da.....mi-ar face mare placere sa fiu iubita ta.....
Adrien:Serios?
Eu:Da....adică te plac de o viață intrega .....si totuși....ce e cu sentimentul asta pentru mine așa dintr-o data....adică na.....nu te-ai uitat la mine niciodată.Si acum deodata s-a schimbat totul.
Adrien:.......

Trrr trrrrr trrrrr.
E timpul sa v-a treziți este ora 7:10 .
Mama:Hai scump-o , micul dejun este gata.Si a venit si Alia....
Eu:Ok...vin imediat......

Ceeee,totul a fost un vis...... Adică ....
Ce.....
De ce......
Nuuuuuu!

Ma îmbrac si ma duc jos.

Eu:Buna mama,buna Alia....Ce zi e azi?
Mama:Este Luni scumpa mea ....si nu stiu ce s-a întâmplat cu tina dar dormi de duminica de la ora 17:00.
Eu:Am nevoie de somn......trebuie sa ma odihnesc pentru inca o săptămână la scumpa mea închisoare.......
Alia:Hai ca nu e așa rău.....pentru ca săptămână asta este plina de activități școlare.Pentru....ca este săptămâna altfel.....Si o sa fie si Adrien acolo.......
Mama:Cine e Adrien?
Eu:Nimeni*si o iau de mana oe Alia si placam*

Ajungem la școală.......Si il vad pe Adrien...... E așa de drăguț.....si normal ca a fost un vis , ca nici nu se uita la mine......dar eu il plac de la depărtare.......

Eu:Nu pot sa cred.....
Alia:Ce nu poți sa crezi?
Eu:Ă,nimic nimic.
Alia: Marinette , spune......ce nu poți sa crezi?
Eu:Am avut un vis ciudat....foarte ciudat.......
Alia:Aha ,ok. Pai hai sa mergem .......
Întârziem...

Mergem in clasa......Ne așezam in bănici .
Eu am vazut-o pe Cleow.....ma gândeam cum ar fi fost daca visul acela ar di fost real.....cum ar fi fost......

Intra doamna diriginta

D.P:Buna dimineața!
Noi:Buna Dimineața.
D.P: Bun...., copii....azi vom face perechi de cate doi.....si v-a voi da la fiecare pereche cate ceva de făcut.

Perfect am picat cu Alia. Noi trebuia sa confectionam ceva din hârtie.....ce ciudat.......
Nu ne-a prea ieșit dar totuti ne-am distrat.......

Orele au trecut ca vântul...... .
Mergem acasă si pe drum era o bătrânica care avea nevoie de ajutor sa treacă strada.....am fugit repede la ea....am ajutat-o si mia zis... ,, ea este aleasa" mi-a dat o plasa mica si a dispărut.....

Mmm, ce ciudat....
Ajung acasă si deschid plasa....

.........

Va Urma....
Ă, ce părere aveți.......?
Sper ca v-a plăcut......

Aleks_2016 , mulțumesc pentru susținere...... Pentru tine este acest capitol.....er ca ti-a plăcut....

Va iubeeee.
♥Bay♥

Marinette Si Peripețiile EiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum