#6

287 24 16
                                    

Era.....
Era Alia....
Alia:Ce faciii?
Eu:Bine...acum nu demult am ajuns si eu acasă.....tu?
Alia:Eu....am venit la tine aa vorbim de o chiestie .
Eu:Cum ar fi.?
Alia:Pai....ști ca atunci când vin la tine trec prin parc și normal eu am venit sa vb despre alt ceva cu tine dar asta e mai...
Eu:E mai important.,Da da da .Spune odată.*o intrerup eu*
Alia:Te-am vazut cu Adrien in parc pe banca!
Eu:Așa si...! *spun eu ,cu toate ca știam ce o sa ma întrebe. ,,Sunteți împreună"? *
Alia:Sunteți împreună?
Eu:Nuuu,si nici nu îmi place de el. *spun eu încercând sa par normala. Cum am încercat si aici↘↙.

 Cum am încercat si aici↘↙

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Alia:Marinette.?!!
Eu:Nu te mai uita așa la mine.Ma sperii.Parca ești mama.Sau nu.....mai rău....
Alia:Atunci?
Eu:Atunci ce?
Alia:E ceva intre voi și nu incerca a negi ca il placi.Pentru ca stiu ca il placi .
Eu:Da,bine. Il plac.....si nu este numic între noi.Oricum nu e sentumentul reciproc.
Alia:Si nu vrei sa afli?
Eu:Cum?
Alia:Spunei! Dăă.
Eu:Da vezi sa nu . Cum ar fi sa ma duc la el si sa ii spun ,,Adrien te plac.Ești cel mai frumos,drăguț  si atrăgător băiat din clasa ce spun eu aici ești cel mai drăguț,frumos și atragator băiat DIN SCOALA.
Te ador.  Sunt topita după tine....."
Si el se uita la mine si îmi zice....,,Îmi pare rău , dar eu nu te plac.Ești un nimeni......si nu cred ca ne-am potrivi........si mulțumesc pentru complimente,ceaw...ne mai vedem"
Alia:Da dar....
Eu:Stai nu am terminat.Si ce o sa se întâmpla?
Alia:O sa rămâneți prieteni...?!
Eu:NU.Greșit.....nu o sa mai pot da ochii cu el niciodată , așa ca mai bine neg faptul ca il plac si o sa il plac in umbra.O sa trăiesc pentru viață mea*adică el* incontinuare...... Dar în tacere.O sa stiu doar eu ...si tu. Sa îți ti gura....
Alia:Dar Marinette.....macar  fa-i o scrisoare  in care sa îți scrii toate sentimentele ,tot ce simți pentru el.Si fie cum vrei tu .... Poti sa i-o dai si sa te semnezi, poți sa i-o dai si sa te semnezi -anonim-  sau poți sa o ti acolo intre cărți pana când vei simți nevoia sa i-o dai.... .
Eu:Da....este o idee buna...sa ști ca chiar o sa fac așa.....buna idee....
Alia:Ok eu trebuie sa plec.... Pa pa...ne vedem mâine la școală.....

Alia  a plecat ai eu m-am pus sa ii scriu o scrisoare.....

,, Draga Adrien
......
......
......









Va urma.....Pupicei.......ma bucur ca va place cartea si vreau sa va întreb ceva,dar sa răspundeți cat puteți de sinceri.....
,,CAND O SA SE DEMODESE ,,Miraculos-Buburuza si Motan Noir"   o sa îmi mai citiți cartea,o sa mai merite sa o continui???(lacrima,lacrima)

......va iubesc buburuzelor......

♥Key Bay♥
P.S. Nu am putut sa nu il postez acuma seara.Nu mai aveam răbdare pana mâine când ies de la școală..
Scz de greșeli.

Marinette Si Peripețiile EiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum