#14

220 23 9
                                    

Am primit un mesaj ...
Era de la .....
Mama.

,,Te iubesc ,draga!Somn Ușor!"

A descoperit si ea tehnologia .
Of of  of ....părinți astia  ....sunt cam întârziați ....adică sunt cam in urma cu știrile.
Generația de părinți din ziua de azi....
Ma rog....asta e . Ma pun la somn si cad intr-un vis adânc....

Ma ridic din pat ....sa ma duc la școală.Ma duc îmi i-au ghiozdanul si plec.Ajung la școală si observ ca toată lumea  se uita ciudat la mine.
Eu:Ca , nu ați mai văzut oameni care vin la școală?

Si vine Alia la mine si îmi spune
Alia:Aaa...Marinette? Ești in pijamale....
Eu:O..nu..... Aaaaaaaaaaaaa*tip si încep sa alerg spre casa*

Adrien dintr-un colt , m-a văzut.Si vine după mine....
Adrien:Marinette,stai!
Eu nu ma opresc.Fug în continuare.  Dar el aleargă repede si ma prinde
Adrien:Marinette!*ma prinde de încheietura mâini si ma i-a in brațe.
Eu:Ce e? Ai venit sa razi de mine?
Adrien: De ce ai crede asta?
Eu:Pentru ca ,așa faci de obicei ...
Adrien:....

Trrr trrr trrr....
Tikki:Hai Marinette, trezește-te.
Eu:Hai ma Tikki.Aveam un vis asa frumos.De trebuie sa fi asa nesuferita uneori..
Tikki:  Nu vrei sa întârzi si sa nu-l mai vezi pe Adrien pe holul scolii.
Eu:Da ,da ...acum acum.... Sigur....ai dreptate.....

Ma ridic sus ca arsa..... Îmi fac rutina de dimineața , ma schimb  in hainele de școală ,imi i-au ghiozdanul si plec.

Intru in clasa si ma pun su capul pe banca,încerc sa mai adorm umpic ca sa vad ce vrea să-mi zică.....
Dar credeți ca pot....nu nu pot....
D.P: Copii...puteți pleca...tat avem ședință cu profesori....si nu putem face ore si decât sa stati degeaba....puteți pleca acasă.
Noi:Yeee.
D.P:Buna ziua!
Noi:Bună Ziua!

Si plecam....Nu il vedeam pe Adrien.
Alia:Haide.....
Eu:Ce? Unde?
Alia:In parc ...
Eu:De ce? Eu acum aveam in plan sa  merg acasă și sa îmi continui somnul.
Alia: Bine...daca tu nu vrei sa il vezi pe Adrien...!
Eu:Adrien.....cred ca somnul mai poate aștepta...
Alia:Așa ziceam si eu....hai...*ma trage de mana ,după ea pana in parc...

Eu il zăresc imediat.....
Alia:Uite-l acolo!
Eu:Da....e așa drăguț...... .
Ok,hai sa trecem pe acolo neobservate....si poate il invit la un suc...si ne casatorim.Si o sa avem doi copii.Si un câine si o pisica ....nu fara pisica....
Alia:Ok....hai sa trecem  pe acolo si sa vedem cum facem sa il inviți la un suc....
Eu:Da....ai dreptate....
Alia:Ă....Marinette....
Eu:Da....
Alia : Vezi si tu ce vad si eu..?*si imi arata cu mana catre.....


Va Urma.....
Stiu stiu....0 inspirație......dar îmi pare rău....nu ma prea simți bine.....sunt cam răcită.....dar am făcut capitolul asta pentru voi....
Sau cel puțin

Marinette Si Peripețiile EiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum