Urc in camera mea si pe birou era o cutiuță in care era......
Tikky....
T(tikky):Buna Marinette!
Eu:B..b..b...buna! Cine ești yu se ce cauți la mn in camera?Si cum ai ajuns aici.
T:Nu pot sa îți spun cum am ajuns aici dar pot sa îți spun la ce folosesc.Si app eu ma numesc Tikky.
Eu:Ok....deci....la ce naiba folosești?
T:Spune dupa mine.,,Tikky transformarea"
Eu:Tikky transformarea.
Tikky își face datoria si o transforma .
T:Tu o sa fii buburuza.....
O sa salvezi lumea adică Parisul de toate lucrurile/monștri ciudate/periculoși.Eu: eu? De ce eu?
T:Pentru ca tu ai fost aleasa.
Eu :o.....k.........A durat ceva pana m-am obișnuit cu ea. De fiecare data când începea sa vorbească ma speriam.Pentru ca are o voce așa de subțire si de dulce......
Dar asta e . Tot ce contează este ca m-am obișnuit cu ea.Luni la școală.
Dimineața.Este ora 7:00 . O nu....o noua zi de școală.De ce școală asta este așa de grea.....si de nașpa.Dar mama spune ca ,,Daca nu ai școală nu ai nimic ".
Da intradevar are dreptate dar la ce te ajuta in viață triunghiurile,dreptunghiurile,teoreme și definiți si tot felul de exerciti.
Infine.Asta e ,ma duc la școală si învăț.Ma duc la baie îmi fac rutina de dimineața și ma duc la școală.Îmi fac doua codițe ca de obicei . Codițele mele... :)).
Ma îndrept spre școală și il zăresc pe Adrien.
Era cu Mario ,prietenul lui.Era asa drăguț. Eu îmi ,,bag capul in cărți" si ma îndrept spre dulapul meu. Dar din greșeală am dat peste Adrien.
Eu:Scuze....scuze....nu am vrut....
Adrien : Nu-i nimic. Hai ca te ajut sa le strângi....
Eu:M...m...mulțumesc.
Adrien :Stai calma nu te mănânc.
Eu ma uit la el zâmbind.
Adrien:Si.....mai vii azi in parc?
Eu:Nu stiu.....nu cred.....adică ....eu nu prea ies des le afara.Ieri am ieșit ca a trebuit sa am grija de o fetiță de 5 ani.....si na.....
Adrien :Aha ....am înțeles....pai poate ieșim la un suc?
Eu:Nush ce sa zic...adică....
Adrien.: Adică ...ce? Ce e.? In spre apărarea ta ,vreau sa îți apun ca nu musc....si chear as vrea sa iesim....adică ultima scena de ieri de la ședință foto,chear mi-a placut.
Eu:...
Adrien:Deci....?
Eu:O....k...
Adrien:Lai atunci ne întâlnim tot aici după ore?
Eu:O....k....Si uite asa ies la un suc cu Adrien . o doamne....nu îmi vine sa cred .....nu se poate.....nu ma duc....nu am cum......
Om Necunoscut:Ajutooooor...Date de pe mine vesti înfiorătoare ce ești.....ajutooooor......ajutooooor.....
Tikky iese din buzunar....
T:Marinette ,trebuie sa găsim un loc unde sa te transformi
...lumea are nevoie de tine....Ok,am gasit un loc unde sa ma transform si am plecat in acțiune . Când ajung acolo mai este cineva...
Cine credeți ca era.......era chear. .......VA URMA.....
SPER CA V-A PLACUT.SI VREAU SA VA UREZ LA MULTI ANI.DE 8MARTIE.VOUA DAR SI MAMICUTELOR VOASTRE . SA AVETI O ZI DE MARTI
Adică cat mai e din ea.✴BYE✴
P.S. Scz de greșeli.
CITEȘTI
Marinette Si Peripețiile Ei
AcakEste vorba despre..... ....... ..... Marinette si peripețiile ei.Nu o sa fie ca in desen , o sa fie după imaginația mea. Sper sa va placa. Daca vreți sa aflați mai mai mult. Va dau un sfat. CITITI. Lectura plăcută.