#18

210 22 4
                                    

Buna....buburuzelor....

Haide-ti sa continuam cu captolul si la sfarsit  va spun ce am de spus.


,,A fost o data ca nici o data.Un baiat si o fata. 

Fata. Bruneta cu ochii caprui.  De vreo 17 ani. Singura la parinti. Pe nume Marinette. O fata normala 
Baiatul. Blond cu ochii negri. De vreo 20 de ani. Faimos . Pe nume Adrien. 

Fata era in parc cu cea mai buna prietena a ei. Cand Adrien trece prin fata lor si o vede pe Marinette. 
Marinette il vede pe el. Era topita dupa el. 
#Adrien#
Trec in trecere prin parc. SSi o vad  pe ea. O fata cu ochii caprui,finuta , druneta. . Nu imi mai pot lua gandul de la ea. Incep sa caut tot felu de detalii despre ea. Dar nimic. 
Pana cand intr-o zi o vad iar pe drum. 
O nu, ea e fata care mi-a furat inima.  Spun eu in gand. 
Eram cu Nino.
Eu: Nino , frate. Uite , ea e fata . * si arat cu mana spre ea*

Nino: Taemin!! Ai innebunit.??
Eu: Dece?
Nino: E o fata normala. Tu esti faimos, esti o vedeta.
Eu: Stiu....
Nino: Esti prost. Tu sti ce o sa zica presa daca afla ca te-ai indragostit de o fata  normala?
Eu: Nu ,nu stiu... pentru ca nu o sa afle. Si acum te rog sa ma scuzi....a duc la viitoarea mea iubita.
Nino: Du-te. Abia astept sa vad cu o dai in bara.
Eu: Nu fii rautacios.....

Ma indrept spre ea....

.....

.......

......... "

TRRRR  TRRRR


Tikki: Hai Marinette. Intarzi la activitatie scolare. Si daca intarzi, o sa ai mai putin timp pentru al vedea pe Adrien.
Eu: Ce ? Cum? Nu pot sa-l pierd.
Tikki: Atunci trezeste-te.
Eu: Hai ma Tikki, nu puteai sa ma trezsti cu cateva minute mai tarziu.?!
Tikki: Nu pentru ca tie iti i-a 7 ore pana te imbraci,te speli si  mananci.
Eu: Bun,cum zici tu...dar ..dar..

 Tikki: Dar ce?
Eu:Nimic.... .
Ma duc sa ma  schimb , spar si sa mananc. 
Cand sa plec de acasa ....

....

S

U

S

P

A

N

S

....

SPER....




VA URMA...



OK Buburuzelor. Am revenit. Nu puteam sa va las asa. Cand am citit comentariile , m-i s-a rupt inima. Nu va puteam lasa. Stiu ca e scur si ca e aproape ora 00:00 . Dar eu  tot am postat. D a stiu , sunt nebuna. Asa sunt eu...obisnuiti-va. 

A , da . Era sa uit. Mi-au venit niste ideei pentru o noua carte. O sa fac o noua carte si o sa vreau parerile voastre. 


Va iubeee.

#Bye#

Marinette Si Peripețiile EiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum