Dar cand sa plec de acasă.....
Eu ma asteptam ca in fata casei mele sa fie Alia. Dar nu era. Așa ca am plecat singura era normal ca ori a uitat ori a a plecat cu Nino.Ma duc spre școală. Îmi pun căștile in urechi îmi dau drumul la muzica si merg linistita spre ,,închisoare" .
Ajung acolo si o vad pe Alia cu Nino si cu....cu....Adrien.
Cand am vazut-o pe Alia si pe Nino am simtit un sentiment foarte frumos.Sunt bucuroasa pentru ei doi. Dar când l-am văzut pe Adrien.... Inima mea iar s-a spulberat. El se uita către mine si se întoarce si vine către mine.
Se pare ca Alia i-a spus tot.
Eu încerc din răsputeri sa il evit ,adică i-am ocolit dar pe el nu am puteam
Adrien: Marinette.! Stai.Eu:Da?
Adrien:Stiu tot.
Eu:Ce ști?
Adrien:Stiu ca ma placi. Stiu ca ești nebuna după mine.
Stiu ca m-ai văzut in parc cu fata aceea ,si mai stiu ca ne-ai văzut cum ne sărutam.
Eu:Ok....bravo tie. Acum iarta-ma . Eu trebuie sa plec.
Adrien:Stai*si ma prinde de incheietura mâini*
Eu: De ce?
Adrien: Pentru ca vreau sa clarificam totul.
Eu: Ce sa clarificam??
Adrien: Marinette. De ce nu mi-ai spus ca simti ceva pentru mine?
Eu : Ai innebunit?
Adrien: Dece?
Eu : Pentru ca eu mor doar cand te vad de la distanta , dar sa mai vin la tine si sa iti spun sentimentele mele pentru tine. Si nici nu stiu ce fac acum. Dar cand sunt stresata vorbesc mult si pr....* nu apuc sa mai spun nici un cuvand , pentru ca ma saruta*
Adrien: Marinette. Si eu te plac. Si e ai vazut tu in parc nu a parut ceea ce era. Tocmai m-am despartit de ea.
Eu: Adrien....e cumva un vis?Sau tu chear m-ai sarutat si mi-ai spus ca tii la mine.
Adrien: E adevarat. Hai sa mergem in parc!
Eu: Dar scoala?
Adrien : E vineri ... si nu mai avem activitati ... e ultima zi de scoala.
Eu: Ok ... atunci hai in parc.
Adrien: Ok.... hai.... * Ma i-a de mana si mergem in parc*
O data ajunsi acolo, am dat peste ......
VA URMA
Sper ca v-a placut.
Hei bubuzelor... sper ca v-a placut. Va iubeeee.
Am facut o carte noua. ,, Oare Chear E Adevarat?" m-as bucura foarte mult daca at trage cu un ochi si la aceea carte si sa va spuneti parerea. Stiu ca e scurt dar imi pare foarte rau.
Va iubeeeeee
#Bay#
CITEȘTI
Marinette Si Peripețiile Ei
SonstigesEste vorba despre..... ....... ..... Marinette si peripețiile ei.Nu o sa fie ca in desen , o sa fie după imaginația mea. Sper sa va placa. Daca vreți sa aflați mai mai mult. Va dau un sfat. CITITI. Lectura plăcută.