Дразнещия звук на алармата ме накара да отвория очи.
-Още малко. Ще издържа,ще издържа...-укоражавах се сама
Станах измих се,облякох си тясни дънки и блуза тип паяк,сресах косата си и я пуснах , след като бях готова тръгнах към даскало.
••••••••••••••••••••••••••••••
Денят мина нормално,както и седмицата. Реших да отида да си събера багажа за да се прибера. Уча в друг град, от този в който е семейството ми ,в квартира съм с още едно момиче -Мади. Всяка седмица пътувам до родния си град Ел Ей за уикенда.
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Вече пътувах ,очакваше ме 2часа път-ужас. Пъхнах слушалките в ушите си и влязох в facebook,разгледах всичко ,чатих с приятели от Ел Ей ,но реших ,че ще поспя.
-Пристигнахме,може да слизате-каза шофьора и отвори вратите.
Слязох взех си багажа и се огледах , бях звъннала на татко да дойде да ме вземе ,но май е забравил...
Чух клаксон и се обърнах ,видях татко ,йей няма да се прибираме пеша,качих се и тръгнахме.
-Как мина седмицата? Върви ли училището?-попита татко
-Седмицата нормална.Училището също добре-отговорих аз.
Когато стигнахме слязох и последвана от татко ми,влязох в къщи.
Мамоооо-провикнах се.
Тя дойде и ме прегърна,отвърнах на прегръдката й.
-Какси мила?Как мина седмицата?Гладна ли си?Как патува?-буквално ме заля с въпросите си.
-Добре съм,седмицата беше страхотна,не , не съм гладна,и пътувах добре- казах на един дъх.
Вечеряхме,след това ми звънна братовчед ми което е странно,казва се Бен на 22 е,и попринцип не ми звъни,излиза с една групичка момчета които бяха много добри и красиви.И няколко момичета които си бяха надути.
Ало?-вдигнах телефона и зачаках отговор
-Здравей,кво правиш?
-Ами гледам телевизия.
-Ам..аз ти звъннах за да излезем довечера ,ако искаш да излезеш с нас?-добре това вече е странно! Аз да изляза с тях? Аз? Това скрита камера ли е?
-Ами добре
-Хубаво ще те вземем към 10 ,чао-каза и затвори
Така вечерта ще бъде интересна.Изправих косата си и сложих молив и спирала,тясни дънки които очертаваха всяка извивка на тялото ми и блузка.Взех коженото яке ,обух си кецовете и ВОАЛА,бях готова.След 5 минути чух клаксон загрях кой е затова излязох.
-Здравейте-поздравих ги
-Охоо май се подготвихме за някой а ?-каза на смешка Бен
-Глупости , просто нормално облекло- отговорих аз
Мхм-издразни ме
Качих се и трябваше да седна до Ник ,да той беше адски красив.
Мълчах докато пътувахме защото с тези момчета въобще не общувахме и беше неловко.Когато стигнахме аз слязох след мен и Ник,брат му Хари и още 3 момчета.
Влязохме в дискотеката,и седнахме и отново Ник седна до мен.
-Как е при теб- попита Бен
-Екстра-казах самодоволно аз
След 2 часа говорене и пиене Ник и Бен отидоха до тоалетна,малко след това отидох и аз и чух това което най-малко очаквах:
-Братле помогнах ти да я изведем,но ти не правиш нищо как очакваш нещо да се случи между вас? - Май полудявам нещо ми се причува! Да определено утре отивам на лекър! Обедана съм,че имам халюцинации.
-Ми незнам кво да направя- отговори Ник
-Окей ще измислим нещо ,хайде да тръгваме- отстъпих няколко крачки назад всякаш сега идвам,за да не разберат че чух всичко.
Мернахме се и аз влязох в тоалетната. Определено не очаквах това.
Прибрах се и си легнах ,взех тела и в Facebook Ник ми писа.За първи път си пишем аз се имаме в приятели от 2 години.
- Здравей защо не спиш?
-Не ми се спи,ами ти?
- И на мен- отговори ми
Писахме си около 2 часа и решихме ,че утре ще излезем••••••••••••••••••••••••••••••
Събудих се към 9 хапнах оправих се и излязох.
С Ник се разхождах ме ,говорихме си,смяхме се и така мина деня.
2 Седмици минаха неусетно,с Ник се сближихме доста,Бен ни натресе новината ,че ще се жени ,и да 2 седмици нямаше да съм на даскало.Взехме рокля ,подготвихме всичко, и ето 1 ден до свадбата.
Всички бяхме в тяхната къща се подготвяхме.
Усетих ,че Ник ме харесва , да си призная ,че и аз го харесвам,но засега нищо.
••••••••••••••••••••••••••
И голямият ден дойде.
Оправих се и тръгнах към къщата на Бен