-Ник.-Стигаа бее,още 5 минутии самоо.
-Какво?-попитах я сънено аз.
-Махни си ръката от мен.
Отворих очите си и срещнах нейните. Затегнах хватката си,и я придърпах към мен.
-Ник...-отпуснах хватката си и тя стана. Взе телефона си и излезе.
*Гледна точка на Рая*
Взех телефона си и тръгнах към стаята си,но точно тогава Хари излизаше от стаята на Бен,изгледа ме сранно. Дан също излезе и видях обърканото изражение на Хари.
-Какво става?-попита Хари
-После ще ти обясня.
Влязох в стаята си и започнах да се оправям,измих се,взех пресата и направих косата си на леки вълнички,заех се с тоалета си,облякох синя рокля с коланче и кафяви сандали на платформа. Сложих малко фон-дьо тен и молив,очертах зелените си очи с със много тънка линя очна линя,обичам да ги правя тънки. Взех червеното червило и съвсем леко докоснах долната и горната си устна,колкото да придобият малко по червен цвят. Сложих обиците си които представляваха черни розички. Огледах се в огледалото и - воала.
Всички вече бяха в фоаяето долу и побързах да изляза за да не ме чакат,но на излизане видях Ник и някакво момиче да си говорят.
*Гл. Точка на Ник*
Тъкмо щях да сляза когато едно момиче се блъсна в мен.
-Съжелявам.-извини се момичето.
-Няма нищо. Добре ли си?
-Да,но аз трябва да те питам как си.-засмя се момичето.
-Аз съм Кейла между другото.-подаде ръката си.
-Ник.-поех ръката й,и точно тогава излезе Рая,изглеждаше страхотно, погледна ни след това тръгна напред
,но аз хванах ръката й и казах:
-Рая изчакай ме.-тя ме погледна. Дръпна ръката си и застана пред асансьора.
-Е чао Кейла надявам се да се видим.
-Чао.
Тръгнах към Рая която все още чакаше асансьора.
-Казвай.-определено гледката не й хареса.
-Какво стана снощи?
-Не е твоя работа.
-Ревнуваш а?-попитах я с широка усмивка.
-Да определено това ще стане виц на деня.
Влязохме в асансьора.
-А ти какво правеше снощи при мен? Не трябваше ли ти да спиш на другото легло,а не до мен!?
Засмях се ,но не й отговорих. Вратите се отвориха и закрачихме към приятелите ни.
-Мислех,че ще остарея тук.
-Бен сега нали сме тук!
-Тръгвайте!-заповяда ни Рая. Всички тръгнахме напред,но на излизане забелязах как две момчета изпиват с очи Рая,ядосах се.
Вече бяхме закусили и сега се разхождаме. -Искате ли да се върнем и да отидем на плаж?-попита ни Рая
-Хайде.
Тръгнахме към хотела,когато стигнахме всички бяха влезли в стаите си за да се оправят.
*Гл. Точка на Рая*
Облякох бански,бял на ресни.Обух сандалите си ,взех чантата си за плаж сложих очилата си и бях готова.
Излязох,а в коридора вече чакаха,Хари,Таня,Дан и Бен. Присъйдиних се към тях.След малко излязоха и Марина и Ема,чакахме само Ник.
-Ее усещам как хващам корени!-оплаках се аз.
-Ще го извикам.-каза Дан.
След малко излязоха и разбирам защо Ник се бави толкова - изглеждаше "леле". Сега определено много момичета ще му се лепят. Погледна ме,свали погледа си надолу по тялото ми и се усмихна.
Отидох при Бен и Таня,защото не искам да съм близо до него. Стигнахме до колите и Бен спря за да се разберем.
-Ами сега?-попита ни Бен облягайки се на колата си.
-Ами аз отивам при Ник.-каза Дан и застана до Ник.
-Рая ти?-погледна ме Бен.
-Няма значение.
-Тогава ти идваш при нас.-каза ми Бен,при което се зарадвах. Видях Ник как гледа Бен - убиваше го с поглед.
-Ами тогава аз и Ема отиваме при Ник, а Таня и Рая при вас.-каза ни Хари.
Всички се качихме в колите и тръгнахме.
Когато стигнахме,слязохме и се настанихме на шезлонгите които според Марина са перфектни.
Оставих чантата си и се настаних на шезлонга. Трябваше да се намажа с защитното олио,но момичетата бяха отишли до бара и бяхме само аз, Ник и Ема, а нямаше шанс да я помоля да ме намаже! Положих нужното количество на краката си , след това на ръцете и на цялото тяло с изключение на гърба.
-Да ти помогна ли?-попита ме Ник с игрива усмивка.
-Не!
-Само предлагам помощ.
Марина дойде и седна до мен.
-Да ти помогна ли?-попита ме дружелюбно Ина.
-Ако обичаш.
Свършихме с слънцезащитното олио.
Всички отидоха в морето.
Видях онова момиче отново,да говори с Ник. Реших да отида при тях не, че щях да правя нещо просто да се сдобия с вниманието му. Минах по край тях като,преди това преметнах косата си на една страна,така че да се вижда цялото ми тяло отпред и отзад. Ник прикова погледа си в мен и не можеше да го отмести.
Влязох навътре във водата където бяха и другите,бяха на гоооляма дълбочина и трябваше да плувам до тях.
След малко при нас дойде и Ник.
Тръгнах да излизам,и се насочих към шезлонга си,но се блъснах в някакво момче.
-Извинявай,не гледах къде ходя.
-Няма нищо. Аз съм Крис.
-Рая,приятно ми е.
-Бих приел извинението ти ако ти приемеш да пием по нещо на бара!-тя се засмя,но прие.
*Гл. Точка на Ник*
Вниманието ми бе привлечено от момче което говореше с Рая,а след това тръгнаха към бара.
Кой по дяволите е този? Мамка му ако продължава да облича бански,и толкова момчета и се лепят няма да издържа и ще пребия някой.
-Хей Ник какво ти е? - попита ме Бен,като се настани до мен.
-Нищо ми няма.-отговорих сопнато аз.
-Да бе. Казвай.
-Нарочно ли днес взе Рая в колата ти?