*2 седмици по-късно*
Събудих се от звънеца на вратата. Станах и отворих.
-Честит осемнадесети рожден ден!-извикаха в хор , новите ми приятели. Ан , Джош , Наттаниел и Джеръми. Запознахме се в един бар , в който реших да 'отпусна'. Много са готини. Е честитиха ми , дадоха ми торта, бонбони и подаръци и си тръгнаха. Решихме , че довечера ще излезем. Влязох в фейсбук и там заваляха пожелания за рождения ми ден!*4 месеца по-късно*
Стоях на балкона и пушех докато гледах как вали! Да , от както дойдох е имало точно две седмици без дъжд , но на мен не ми пречи! Напротив , обичам дъжда. Та да се върнем на темата. Вече от час размишлявах над една тема. Живота! Помня как се събудих онзи Петък. Помня как се очудих когато видях името на Бен на телефона , и когато ме попита дали искам да изляза с тях. Как Ник ми предложи. Как разбрах за изневярата. Как ми се молеше по време на почивката. Как му повярвах... Как отново го хванах в изневяра , как всичко свърши , как точно за два дни аз реших да се преместа и го направих. Неволно се усмихнах. Не! Все пак , не съжелявам! Мислех си , че Ник е голямата ми любов , но не! Забравих го! Вече дори не съм му ядосана за всичко което се случи! Смятам , че съдбата ме подвела. Но , нямам нищо против! Нека! Научих се , да не вярвам на всички , и че не всички ми мислят доброто. Може би ще се върна. Може би не. Не знам. Всичко зависи от съдбата!