15 Април,Петък аз се прибирах към Ел Ей.3 седмици откакто скъсахме.Сега ще трябва да го виждам.Звъня ми 2 пъти през седмицата,но не му вдигнах.Сигорнo вече лъжe поредната.
⏰⏰⏰⏰⏰
Часат е 22:53,облякох коженото си яке ,казах на нашите,че излизам и тръгнах,Заедно с бфф-то Ема,говорихме си докато не забелязах доста позната кола.Мамка му да беше неговото ауди,когато ни забеляза натисна газта и мина покрай нас със сигорност поне 180,по- малка няма шанс да е.
-Идиот
-Остави го!Нека му покажем как се играе.
- Ти си страхотна!
Вече бяхме в дискотеката ,не знам как но тъкмо влизахме а той паркира и беше зад мен чакайки ред да влезе.Влязох.Най-накрая влязох.Не ми харесваше факта ,чe е толкова близо до мен.
-Ехее вижте кой дойде-Люк е момче което си пада по мен от около 1месец ,но му отказах. По-Висок е с 1глава,очите му са черни косата също.Той също е много красив.
-Здравейй-прегърнах го,беше изненадан ,но отвърна,сепарето на Ник и браговчед ми бе точно до нашето и главно за това го направих.
Вечерта беше страхотна,смяхме се ,пихме,пяхме,танцувахме,лигавихме се,пръскахме се с бира вода и т.н. През цялата вечер седях до Люк ,и осещах погледа на Ник върху мен.Както казах нарочно се забавлявах с Люк.Ник знаеше,че Люк ме харесва и определено ревнуваше.Накрая Люк ми предложи и аз приех,целуна ме.И естествено започнаха да свиркат и да ни бъзикат.
-До тук беше свободния живот бро-каза Иво и се здрависаха с Люк по техен си начин.Вече осещах как Ник ме гледаше.Когато си тръгнахме бяхме Аз ,Люк,Ема и Иво.
Когато се прибрах ,осъзнах че съм приела на момче към което не изпитвам нищо.По дяволите сега трябва да скъсам с него.
Видях го на линя в фейса,и му писах,скъсахме и сега ми е ядосан.
⏰⏰⏰⏰⏰⏰
Сутринта станах ,закусих и звъннах на Ема разбрахме се да излезем с още няколко души!
Излязохме с Стела,Ема,Алекс и Брани
Разхождахме се естествено базикахме се.
-Рая свободна ли си вече?-попита ме насмешка Брани.
-Хаха много смешно-сърказъм baby
-Рая-сръчка ме Ема,а аз я погледнах въпросително-виж!-Обърнах се и видях Ник с неговите приятели.Погледите ни се засякоха,но аз извъртях главата си!Стигнах ме до едно кафене и седнахме,след малко дойде и той,чух че приятелите му го обеждават да седне на масата до наз.
Гл.т.на Ник
Момчетата ме накараха да седна до нейната маса,въпреки че неисках по простата причина,че когато е близо до мен не мога да се здържам.Да,чак сега разбрах че искам само нея ,но тя няма да ми позволи да й го кажа.
Станах и отидох да си взема кафе ,взех го и навръщане се блъснах в някой тъкмо щях да му се разкрещя ,но видях че това бе тя:
-