Глава 7

19 1 0
                                    

-Извинявай,не гледах къде ходя.-каза тя и ми подаде салфетка.
-Няма проблем-взех салфетката като се постарах да докосна пръстите й.Тя се върна на масата си.Аз също.
-Леле Ник като я видя очитети светнаха като,фарове на ламборджини.-Дан -идиота на групата.
-Идиот млъкни!
-Ник много звуци се чуваха от твоята стая снощи-констатира моят брад идиот Хари на висок тон така че Рая да го чуе.
-Хари имаш халюцинации,но аз нямам и определено в твоята стая снощи се случи нещо, нещо страстно!-казах му с доволна усмивка ,неговата приятелка е много ревнива,определено ще се скарат.
С крайчетата на очите си погледнах към Рая която се смееше,сякаш от това зависеше живота й.
Много е красива когато се смее!Станал съм такова мекотело,но за нея си струва!
Гл.т.на Рая
Когато чухме какво каза Хари,Адам реши да ни размее и изцепи едно от най-тъпите неща дето съм чувала!Смяхме се като психота!Всички станахме за да си тръгваме,когато изведнъж Адам дойде до мен и ме вдигна,започна да ме върти ,а аз ових ръце около врата му за да не падна и едновременно си умирах от смях!Всички ни зяпаха,той също,смехът ми огласи заведението.Цяло чудо е че все още не са ни изхвърлили,но пък се познавахме с собственика.
Най-накрая ме пусна,а аз бях като пияна,залитнах,щях да падна но Адам ме хвана.
-Ти си луд!
-Искаш пак ли?-започна да се приближава!
-Аа не, не, не!-Започна да ме гони в заведението.Обикалях масите като луда,обиколих и тяхната маса - нямах избор мразя да ме въртят!
-Добре спри!
-Трябва да ми кажеш какъв спорт тренираш-заяви ми.
-Не пуша!Това е спорта който тренирам!
-Мразя го тоя спорт!
-Яяя Адам виж кой дойде.-посочих му момичето по което си пада повече от 2 месеца.
-Виж аз ще те блъсна в нея уж без да искам,след това ще й се извиниш и ще я поканиш на кафе след....
Гл.точка на Ник.
От време на време хвърлях по някой поглед към нея.
Обясняваше нещо на Адам , изглеждаше невероятно докато размахваше пръст към него. Тоя ми лази по нервите! Няма ли други момичета,та се занимава с Рая?!
-Ник защо не й кажеш,че скъса с Ивон и искаш само нея?
-Не е толкова лесно Тони.Тя няма да иска да ме излуша,а дори да го направи,ще каже,че не ми вярва и ще ми бие шута.
-Все пак опитай!
Реших наистина да опитам.Тя ми липсваше,незнам как но ми е влязла под кожата.
Станах взех ключовете и тръгнах към колата си.  Но я видях да говори по телефона сама.
Когато затвори отидох при нея.
-Рая искам да поговорим!
-Говори.
-Виж аз искам 2-ри шанс.Скъсах с Ивон,и осъзнах ,че искам само теб.
-......

Всеки по пътя си√Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz