-Искам 2ри шанс. Скъсах с Ивон,и осъзнах,че искам само теб!
-2-ри шанс? Ник та ти си ходил с нея 2 месеца, дори когато предложи на мен си бил с нея. Не говорим за проста свалка,или просто някъв чат,а за двумесечна връзка. Съжелявам все още не съм готова да ти се доверя отново. А и да ти дам сега шанс,нищо няма да е същото!Само запомни,че от всичко най-мразя изневярата!-казах му това и тръгнах напред.
Когато се прибрах реших да проверя дали си е сменил паролата на фейсбук. Влязох-не я е сменил.Започнах да разглеждам съобщенията му и се натъкнах на Ивон. Пишеше си с нея постояно,да видях ,че е скъсал с нея,но все още си пишеха,лайк-ваше й снимките,дори коментираше нейни снимки,да бе искал само
мен... Излязох от фейсбука му и влязох в моят. ..............................
Пътувах към училище.
1седмица по-късно.
Най-накрая Петък дойде,и аз трябваше да си оправя багажа бързо,за да не изпусна автобуса.
Качих се и седнах,слушах си музика и си мислех какво да направя с Ник.
Когато стигнахме,слязох и си взех багажа. Реших да не звъння на бащами,защото не живеем далеч,а и ще се поразходя. Взех сака и осъзнах,че е много тежък и трябва да звънна на татко.
Вече бях в къщи и си оправях дрехите си.
Вечеряхме и аз се заех с "подготовката си" за дискотека.
Понеже си беше доста студено,облякох дънки,и суитчер,с къси ботушки на цвят кафяви и едно шалче.
Изправих си косата идеално и я вързах на висока опашка. Когато бях готова сложих молив и спирала и тръгнах.
Влязох в дискотеката и започнах да се оглеждам за Ема. Седнах при нея и започнахме да си говорим.
Седяхме,момчетата ни дръпнаха за да танцуваме,всеки се кълчеше както знае. Общо взето беше ни идеално дори не си бях помисляла за Ник.
-Рая ела с мен навън.
-Защо?
-Пушими се. Хайде!
Излязохме и започнах да треперя от студ ,той и приятелят му Дан също бяха там,и пушеха.
Бяха прекалено близо до нас и каквото и да кажем се чува.
-Кво става с даскалото как върви?
-Все същото си е.
-Ами онзи Остин,какво стана с него? Вчера като те питах ти каза,че ще ми разкажеш днес!
-После!
-Вътре няма да мога да те чуя.
Не й обръщах внимание,и тъкмо когато щяхме да влезем в дискотеката,Ник ме спря.
-Рая ела.-задърпа ме към колата.
-Качвай се!
-Къде ще ходим?
-Качвай се!
Качих се и потеглихме ,спряхме на един кей.
-Виж Рая наистина те искам,при това адски много. Мисля само за теб!
-Ник не съм сигорна в чуствата ти.
-Рая как да те уверя в чуствата си?
-Ник,ти не правиш нищо с което да ме убедиш в думите ти! Все още имаш Ивон в приятели,чатите си непрестанно имаш най-много съобщения с нея,коментираш нейни постове,от време на време си хвърляте по-някоя мръсна дума...!
Кажи ми как да ти вярвам? -Тя не значи нищо за мен!
А и ти също си пишеш с някакво момче.
-Да пиша си,но не аз ти изневерих, и не аз ти се моля докато пиша с друг!
-Крайно време е да решиш коя искаш! Докато се сваляш с оная нямаш шанс с мен!
-Защо мълчиш? Не ми отговаряш?!
-Рая а ти кой искаш?
-Аз ли? Аз искам теб! И го знаем! И отново ти задавам въпроса,ТИ коя искаш?!-
Той запали и тръгна,спряхме малко преди дискотеката огледах се срещу дискотеката имаше парк,а там седяха групичката приятели на Ник.
-Е ще ми отговориш ли?
-Рая аз....-замлъкна.
-Ясно! Получих отговора на въпроса си,за което съм ти благодарна.
-Рая моля те не се дръж така.
-Как Ник? Студено ли? От сега нататък ще е така!
-Значи това е краят?
-Да! ВСЕКИ ПО ПЪТЯ СИ!
Слязох от колата,а братовчед ми ме гледаше,после погледна към Ник и обърна глава.
Тръшнах вратата силно,и влязох в дискотеката.
Гл.точка на Ник.
След като влезе в дискотеката,запалих двигателя и тръгнах с бясна скорост.
Влязох в къщи,подминах нашите и се качих в стаята си. След малко влезе и Дан.
-Какво става братле? Защо тръгна така и кво стана с Рая?
-Всичко свърши!
-Изчакай малко!-той излезе и влезе в стаята на брат ми. След малко дойде с две бутилки Jack Daniels и две чаши.
-Разказвай!
Разказах му всичко и пресушихме половин бутилка.
-Братле запърви път те виждам в такова състояние! Защо не й отговори коя искаш?